نمایندگی موبایل شیائومی

بنابراین در اینجا مقولهای وجود دارد که پیوند محکمی دارد و دلیل آن این است که هر سه دستگاه اندروید 12 را تحت OneUI 4 سامسونگ اجرا میکنند. یکی از نکات برجسته وجود صفحه نمایش 6.53 اینچی با فناوری IPS است که دارای نسبت تصویر طویل 19.5:9 است. دوربین دوم یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دیافراگم f/2.4 است که برای عکسبرداری از فاصله نزدیک مورد استفاده قرار میگیرد و در آخر هم نوبت میرسد به دوربین آخر که یک سنسور 2 مگاپیکسلی با f/2.4 است که برای عمق بخشیدن به تصاویر و ثبت تصاویر بوکه بهکارگیری میشود. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی به دوربین 10 مگاپیکسلی دسترسی دارند. گلکسی A11 فاقد سیستم NFC است و بنابراین کاربران در خارج از کشور نمیتوانند از سیستم گوگل پی یا سامسونگ پی استفاده کنند. مرکز اصلی شرکت شیائومی در شهر واقغ شده است همچنین بنیانگذار و موسس این شرکت لین بین 41 ساله که یکی از مدیران سابق گوگل بوده که در مجله فوربس بیست و سومین مرد ثروتمند چین است.

عدم وجود فضای کافی، فعال نبودن unknown sources، عدم شناسایی sd کارت، دانلود برنامه از یک منبع نا معتبر، روت نبودن گوشی، عدم تطبیق کدهای برنامه رایج ترین موارد بروز مشکل در گوشی اندروید هنگام نصب و اجرای برنامه بوده که باید بررسی و رفع شود. اما در حالت سوم ممکن است نصب نشدن برنامه روی گوشی اندروید به دنبال نیاز به فعال سازی گزینه Install unknowm apps در روی تنظیمات گوشی شما باشد. گوشی های سری گلکسی اس سامسونگ و سری گوشی های اپل (iPhone). این دستگاه همچنین دارای خشاب کارتهای دو سیم کارته است، بنابراین نیازی نیست هر سری جای سیم کارت ها و کارت میکرو اس دی فونر سایت خرید گوشی را عوض کنید. همچنین دارای شکاف اختصاصی برای استفاده از کارت حافظه است و می توانید کارت میکرو اس دی 512 گیگابایتی را اضافه کنید. عمق رنگ مشکی در این پنل قابل توجه است و حداقل روشنایی آن به 0.56 نیت می رسد.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو برای مثال آخرین مدل عرضه شده از این سری در سال 2021، مدل Xiaomi Mi 11 Ultra بوده که سبب به وجود آمدن رقابت بسیار بالایی در بین گوشیهای بالا رده شد. اما به نظر می رسد با توجه به نزدیک شدن به سال 2022 میلادی احتمال انتشار این گوشی در ماه فوریه محتمل تر می باشد. در سال 2019، قیمت گلکسی اس های سامسونگ بازه گسترده ای را شامل می شد از Galaxy S10e با قیمت 749 دلار تا مدل 5G با دوبرابر قیمت آن. از نظر رم و فضای ذخیره سازی، گوشی نوت 8 با 3/4/6GB رم و 32/64/128GB فضای ذخیره سازی تولید و به دست کاربران میرسد. ممکن است از نظر فنی قدیمی باشد ، اما Galaxy S9 با طراحی ، سخت افزار و نرم افزار ترکیبی ماهرانه ای در این گوششی به کار رفته در بین کاربران جذاب است، هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

موبایل شیائومی شیائومی 12 به جای عرضه یک گوشی هوشمند غول پیکر، فرم نسبتا کوچک و مشخصات کمتری دارد. حسگر اثر انگشت هم مشابه ردمی نوت 8 در بخش وسط پنل پشتی قرار دارد و درست در زیر دوربین ها به چشم میخورد. در لبه بالای این گوشی میکروفون و درگاه بلستر مادون قرمز قرار دارد و در لبه پایین شاهد پورت یو اس بی از نوع C، میکروفون و جک هدفون هستیم. به همین ترتیب، حافظه ذخیره سازی و حافظه رم به ترتیب به نوع UFS سریعتر و 6 گیگابایت LPDDR4X دو کانال ارتقاء پیدا کرده است. به این ترتیب در هر ساعت از شبانه روز میتوانید باخیالی آسوده هر یک از کالاهای موجود در فروشگاه را با گارانتی تسک میران خریداری نموده و درسریعترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود در تهران یا شهرهای ایران دریافت نمایید. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، سه لنز 2، 64 و 8 مگاپیکسل به ترتیب از بالا به پایین قرار گرفته اند و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی هم در زیر فلاش دوربین قرار دارد.

گوشی سامسونگ سری اس گوشه ها گرد و ضخامت حدود 8.8 میلی متر است که در دست گرفتن گوشی را راحت کرده است. نکات خرید گوشی سامسونگ که در ادامه آورده می شود برای یک خرید مطمئن ضروری هستند. به نحو قابل توجهی میتوان دید که در اغلب تصاویر، پردازشگر تصویر در گلکسی اس 21 اف ای، مدت زمان حداکثر 3 ثانیه را برای دریافت فوتونها از محیط در نظر گرفته و مانند نسلهای قبلی، این زمان بسیار طولانی نیست؛ عاملی که خود موجب کاهش کیفیت تصویر و نویزهای متعددی میشد.

بررسی گوشی شیائومی

اگر باز با ایراد نصب نشدن برنامه روی گوشی اندروید مواجه بودید، حافظه را یک بار فرمت کنید. اگر قصد خرید ردمی نوت 8 پرو را دارید پیشنهاد میکنیم این مطالب را تا انتها مطالعه کنید تا به درک صحیحی از ویژگی ها و قابلیت های این گوشی میان رده برسید و خریدی مطمئن تر را از فروشگاه مدیافناوری تجربه کنید. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا از نصب بازی های سنگین گرفته تا انجام کارهای پیچیده بتوانید از کار با این گوشی لذت ببرید. شیائومی یکی از معدود برندهای گوشی است که اغلب فقط دوربینهای زوم را بر روی پریمیومترین محصولات ارائه میدهد، اما حیف است که این ویژگی در اینجا از دست رفته باشد. ترکیب دوربینهای شیائومی 11T تقریبا آشنا است و شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و تله ماکرو ۵ مگاپیکسلی میشود. دلیلی اصلی آن بسیار واضح هست و آن راضی نگه داشتن مشتریان خود است.

بررسی لوازم جانبی گوشی

حداکثر روشنایی این صفحه نمایش در حالت تنظیم خودکار و با سنسور نور محیطی در وضعیت روشن، 643 نیت است. این گزینه بطور مستقیم با عملیات نصب برنامه روی گوشی در ارتباط است. تجهیزات جانبی با وجود آنکه یک سری امکانات اضافی در اختیار کاربران قرار میدهند؛ اما میتوانند ارتباط مستقیم با سلامت و کیفیت وسیله شما داشته باشند. صفحهنمایش 6.53 اینچی گوشی ردمی 9c با رزولوشن 720×1600 پیکسل قادر است محتوا را باکیفیت مناسبی به نمایش دربیاورد. برای رفع این مشکل وارد بخش APP در روی گوشی شده و در قسمت تنظیمات گزینه Install unknowm apps را فعال کنید.

بررسی گوشی سامسونگ

دکمه های لبه سمت راست در جای خود محکم نگه داشته شده اند. خشاب سیمکارت هم در لبه سمت چپ دستگاه قابل دسترسی است. از این منظر با دستگاه های مجهز به پنل های با فناوری IPS قابل رقابت است. اگر از این بخش نیز حساسیت بسیار بالایی دارید و دوست ندارید گوشی شما با یک ضربه کوچک خط و خش داشته باشد، پیشنهاد ما برای شما گوشی سامسونگ گلکسی A32 است که در رده قیمتی مناسب با نوت 8 پرو قرار دارد و از بدنه هرچند پلاستیکی اما مقاوم و ترکیبی بسیار جذاب ساخته شده است که میتواند تضمین اینکه گوشی شما مقاوم باشد را دارد. از مواردی است که در هنگام خرید گوشی به آن توجه میکنیم.

موبایل سامسونگ

لبه های گوشی کمی خمیدگی دارد تا در دست گرفتن آن آسان تر شود و دارای ارگونومی بهتری شود. کلیدهای ولوم صدا و دکمه پاور در لبه سمت راست گوشی قرار دارد و در لب پایینی دستگاه اسپیکر، جک 3.5 میلیمتری صدا و درگاه تایپ سی (Type-C) به همراه میکروفون قابل مشاهده است. اما یکی از محبوبترین گوشیهای سامسونگ مدل گلکسی A51 است این گوشی نسخه به روز شده میانرده محبوب A50 به حساب میآید که دوربین بهبودیافته و حاشیههای باریکتر نمایشگر آن به همراه اندروید ۱۰ موجب شده بسیار مورد توجه و استقبال خریداران و مصرفکنندگان قرار بگیرد.

خرید گوشی سامسونگ

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری