تور ارمنستان ارزان تور مسافرتی ارمنستان تور ارمنستان ارزان

در سال 1395 کشورهای ایران و ارمنستان برای گسترش صنعت گردشگری و روابط تجاری سندی را برای سفر بدون ویزا امضا کردند. حالا شما برای شرکت در تور ارمنستان دیگر لازم نیست کار خاصی را انجام بدهید. شما در زمان ورود به کشور ارمنستان باید پاسپورتی با 6 ماه اعتبار داشته باشید، در این صورت می‌توانید 90 روز در ارمنستان بمانید. در صورت مورد تایید بودن مدارک به شما شماره کارت بانکی آژانس به اسم آقای سیامک ندیمی ارائه می شود و بعد از واریز کردن وجه؛ مدارک سفر (بلیط و واچر هتل) آماده می شود و از همان طریق به دست شما می رسد و آماده می شوی برای سفری خوش. تور هوایی، گرونتره و اگه در بهترین هتل ارمنستان هم اقامت داشته باشی، باز هم برات گرون تر تموم میشه. یکی از مسافران به عنوان نماینده سایر مسافرین به همراه مدارک لازم برای سفر (اعم از اسامی دقیق و کد ملی ها و پاسپورت ها) به آدرس آژانس مراجعه می نماید.

تور ارمنستان ارزان تور مسافرتی ارمنستان تور ارمنستان ارزان در صورت دلخواه می توانی در برنامه های گشت از جاذبه های ارمنستان نیز ثبت نام کنی تا همراه با لیدر فارسی زبان از آن ها دیدن کنی. ایروان یا شاید بگم بخش بزرگی از ارمنستان دشت و جاهای سرسبز تشکیل داده و برای همین پاراگلایدینگ خیلی جذاب میتونه باشه. علاوه بر تفریح و هیجان که در ارتفاع دارین چشم انداز زیبایی هم از زمین های سرسبز و منظره بی نظیر غروب آفتاب خواهید داشت. تا اونجا که میدونم تو ارمنستان پاراگلایدینگ تو دریاچه سوان، کوه های تقنیس و آرا و آراگاتس برگزار میشه که هرکدوم منظره زیبای خودشونو دارن. از قدیمی ترین شهرهای دنیا به حساب میاد ولی هر چیزی که در شهرهای مدرن وجود داره، توی این شهر هم می تونید ببینید. گفته می شود صومعه خور ویراپ در قرن 11 میلادی در دشت آرارات بنا شده و در نزدیکی مرز ارمنستان و ترکیه قرار دارد.

  • به طور کلی کیفیت برگزاری تورهای ارمنستان به آژانس مسافرتی ارائه دهنده تور بستگی دارد.
  • اما گاهی هم با بارش باران روبرو می شود و دمای هوا مقداری پایین می آید.
  • برای سفر به ارمنستان با خودروی شخصی باید گواهینامه بین‌المللی داشته باشید و به سمت مرز نوردوز بروید.
  • به طور کلی، گردشگران در ماه های می تا ژوئن (اردیبهشت تا تیر) و ماه های سپتامبر تا اکتبر (شهریور تا آبان) به دنبال خرید تور ارمنستان هستند.
  • این پرواز چیزی در حدود 5/1 ساعت طول می‌کشد و توسط شرکت‌های هواپیمایی ارمنیا ایرویز، هواپیمایی آسمان و هواپیمایی ماهان انجام می‌شود.

پاییز ارمنستان غرق در رنگ‌های شاد و فرح بخش می‌شود و در هر خیابان و کوچه‌ای مجال لذت از تماشای معماری زیبای این شهر فراهم می‌شود. ارمنستان کشوری با ارتفاعات کوهستانی بسیار زیاد است؛ از همین رو تور ارمنستان زمستانی فرصتی بی‌نظیر برای اسکی فراهم می‌کند. برای رزرو تور ارمنستان زمینی از تهران و سایر شهرها در ایام عادی و نوروز با کامل ترین خدمات، با ما در فارا گشت کوروش کبیر تماس بگیر.

افر تور ارمنستان (زمینی) ویژه تعطیلات مهر

جشن درندز (آتش افروزی) که ایرانیان در آخرین چهارشنبه هر سال با نام چهارشنبه سوری آن را جشن می‌گیرند از رسوماتی است که میان مردم ایران و ارمنستان مشترک است و در بین مردم ارمنستان رسمی بسیار مهم محسوب می‌شود. همچنین خواندن سفرنامه‌های ارمنستان به شما کمک می‌کند تا با تجربه سایر مسافرانی که به این کشور سفر کرده‌اند، از دریچه نگاه خودشان آشنا شوید. ارمنستان کشوری در منطقه خاورمیانه و شمال غربی ایران است که جزو سرزمین‌های کوهستانی محسوب می‌شود. شاید در حال حاضر ساخت و سازهای مدرن در ارمنستان آن را شبیه به کشورهای نوظهور کرده امّا قرار گرفتنش در این نقطه از خاور میانه، کاملا نشان می‌دهد که از مناطق باستانی است و با کمی گردش در مناطق قدیمی و موزه‌هایش، این واقعیت کاملا آشکار می‌شود. واکسن‌های آسترازنکا (انگلیس) ، اسپوتنیک وی (روسیه) و همچنین سینوفارم (چین) در صورت موجود بودن در محل تزریق برای مسافران تور ارمنستان استفاده خواهد شد. ساعت رسمی این کشور نیم ساعت از ایران جلوتر است، پس خیلی تفاوتی برایتان ایجاد نخواهد کرد.

ویزای ارمنستان چند روزه است؟

اما با وجود این که از هر دو طرف توسط دریای سیاه و مازندران احاطه شده، فاقد شهرهای ساحلی است، چرا که هیچ راه ارتباطی مستقیمی با دریا در آن وجود ندارد. یکی از مشهور ترین مناطق توریستی که با تور ارمنستان می توانید به آن سفر کنید، دریاچه سوان است که در نزدیکی ایروان قرار گرفته است. آب و هوای معتدل دارد و می‌تواند ساعت‌های خوشی را برای شما رقم بزند. اگر شما عاشق سفری ارزان و خارج از ایران هستید، پیشنهاد ما تور ارمنستان است. این کشور بدلیل همسایگی با کشور عزیزمان دارای مسیرهای زمینی نیز تور لحظه اخری ارمنستان گشت نامه است. سفرهای چند روزه به ارمنستان نیازی به ویزا ندارد، اما هنگام خروج از کشور باید هزینه ‌ای به عنوان عوارض خروج پرداخت کنید.

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری