کار و کسب مرجع آموزش و مشاوره مدیریت با نگرش بازار ایران

کلید اینجاست که پس از انتخاب ایده و تحقیقات، قبل از اینکه پول و منابع زیادی برای آن صرف کنید ابتدا آنرا در مقیاس کوچک تست کنید. یافتن ایده گاهی می‌تواند فرایندی سخت و همراه با پستی و بلندها باشد. اما اغلب افراد تصور می‌کنند یافتن ایده مناسب یک مسیر مستقیم است در حالیکه ایده صحیح به ندرت در ابتدا به ذهن فرد می‌رسد. بیشتر افراد رویای داشتن کسب و کار شخصی را در ذهن می‌پرورانند. در این شش ماه، علاوه بر درس‌های کارآفرینی،به سایردرس‌های ویژه متممهم دسترسی خواهید داشت.

از تکنیک‌های اینفلوئنسر مارکتینگ برای معرفی مشاوره کسب و کار خودتان کمک بگیرید. از خودکار و دفتر گرفته تا ماگ و گلدان، امروزه انواع محصولات را می‌توانید با طراحی مورد نظر خودتان بفروشید. حتی می‌توانید طرح‌های اختصاصی برای هر نفر طراحی کنید و محصول نهایی را عرضه کنید. ماگ، دفتر، زیرلیوانی، تی‌شرت، پد موس، استیکر، شال و روسری، جامدادی، تابلوهای مدرن و …

  • اگر ایده‌ی شما مورد استقبال قرار نگیرد، به این معنی است که لازم است مسیر آمده را برگردید و دوباره طرح‌ریزی کنید.
  • توی کدوم حوزۀ کاری وارد بشم؟ چجوری کاری رو پیدا کنم که دوست دارم و خوشحالم میکنه؟ این آموزش forty دقیقه‌ای جواب شما را می‌دهد.
  • به راحتی می‌توانید کار تولید عرقیات گیاهی مانند عرق نعنا و انواع عرقیات دارویی دیگر را شروع کنید و سود خوبی از فروش آن‌ها کسب کنید.
  • سفارشات را در منزل خود آماده سازی کنید و با یک پیک به دست مشتریان برسانید.
  • مثلا اگر شما یک خریدار به یک مشاور املاک ببرید، صاحب مشاور املاک بخشی از درآمدش از این فروش را به شما میدهد.
یکی از مشاغلی که می‌توانید با رشد و توسعه آن درآمد خوبی کسب نمایید، داشتن یک گلخانه کوچک پرورش گیاهان زینتی است. برای شروع چنین کسب و کاری نیاز به باغچه‌ای متناسب خواهید داشت. تهیه این باغچه در سطح شهر می‌تواند کمی گران تمام شود اما در حومه شهر مکی توانید با قیمت‌های مناسب آن را تهیه نمایید. البته با توجه به هزینه خرید تخم گیاه نیاز به هزینه ۵۰ تا ۱۰۰ میلیونی خواهید داشت. در شرایطی که جامعه روزبه‌روز به سمت مکانیزه شدن پیش می‌رود، وجود فروشگاه‌های آنلاین برای خرید مواد غذایی ایده پرطرفداری به نظر می‌رسد.

مدتی هست که تیم مشاوره منابع انسانی رسا در حال آماده سازی مناسبات مصاحبه با مدیران و مدیران منابع انسانی سازمان ها می باشد. وقتی یک پروژه را می گیرم ، همیشه مطمئن نیستم که بتوانم آن را با موفقیت انجام دهم. ترجیح می دهم با استفاده از راه های خوب قدیمی کاره را انجام دهم. در هر کاری که انجام می دهم، صرفاً تلاش برای عالی بودن می کنم. وقتی پروژه ای را می گیرم اعتماد دارم که آن را با موفقیت انجام خواهم داد.

مسلما اگر این کار را با کمی سرمایه بیشتر در یک کارگاه شروع کنید سود بیشتری نصیب شما می­‌شود. شمع‌های تولیدی خود را می‌توانید به صورت آنلاین به فروش برسانید، همچنین می‌­توانید آن‌ها را با فروشگاه‌های سطح شهر معامله کنید. امروزه شمع‌ها در موارد بسیاری به صورت زینتی مورد استفاده قرار می­‌گیرند و در مراسمات بسیاری از آن ها استفاده می­‌شود.

انواع ساختار کسب و کار [ویرایش]

اما چیزی که در سر من میگذرد، درآمد از طراحی برنامه های موبایل و فروش آنها نیست. میانگین درآمد فروشگاه‌هایی که با پرتال راه‌اندازی شدند بیش از ۱۰۰ میلیون تومان است. تیم ۱۵ نفره پشتیبانی پرتال در تمامی مسیر ساخت فروشگاه اینترنتی در کنارتون هست. شما می‌توانید محصول یا خدمات‌تان را صرفا برای یک دسته از مشتریان خصوصی‌سازی کنید. به این ترتیب این مشتریان هدف را بیشتر تحت تاثیر قرار می‌دهید.

ساخت و آموزش صنایع‌دستی

کار و کسب مرجع آموزش و مشاوره مدیریت با نگرش بازار ایران

برخی از افراد با تصور یافتن یک ایده بکر، بدون تحقیق و فوری دست به کار می‌شوند ولی این اشتباه است. حتی اگر فکر می‌کنید یک ایده احمقانه به نظر می‌رسد باز هم آنرا بنویسید. بسیاری از افراد از تست کردن می‌ترسند چون توانایی قبول کردن اشتباهات را ندارند و تصور می‌کنند می‌توانند ایده را هرطور که هست به ثمر برسانند.

برای مثال دیجی‌کالا ابتدا فقط به عنوان فروشگاه کالاهای دیجیتال فعالیت می‌کرد ولی زمینه فعالیت خود را به کالاهای دیگر نیز گسترش داد. این جمله‌ای توسط اکثر افرادی که در مشاغل کارمندی هستند و به طریقی برای شرکت یا جایی کار می‌کنند بر زبان آورده می‌شود. شما می‌توانید بدون پرداخت پول در متمم به عنوان کاربر آزاد عضو شوید. اما دیر یا زود، ابعاد کسب و کار به حدی می‌رسد که چارت سازمانی معنا پیدا می‌کند. برای فریلسنرها، کارآفرینی در منزل با کارآفرینی در مقیاس چند صد کارمند از لحاظ اعتبار تفاوتی ندارد. اما فقط هفته‌ای یک بار آن هم در غالب یک قرارداد کوتاه مدت به شرکتها رفت و آمد می‌کند.

ایده کسب و کار با سرمایه کم

با این کار تولیدی با سرمایه کمی می‌­توانید شروع به کار کنید. نیاز به کسب مهارت‌های تخصصی ندارید و در مدت کوتاهی می‌توانید چم و خم کار را یاد بگیرید. راه اندازی مرکز تهیه غذا این روزها با توجه به افزایش مشغله افراد در زندگی شهری یکی از کسب و کارهایی است که می‌­تواند رونق خوبی داشته باشد و می­‌توان آن را بعنوان یک کار تولیدی در خانه با سرمایه کم در نظر گرفت. این ایده برای شروع، سرمایه‌ی زیادی از شما نمی­‌خواهد و ریسک پایینی دارد. تنها کافی است غذایی مورد پسند، سالم، با کیفیت و با قیمت مناسب به مشتری تحویل دهید تا اندک اندک کسب و کار شما رونق بگیرد. بازاریابی تلفنی نیز یکی از کسب و کارهای کوچکی است که می‌تواند با یک انتخاب درست و روش تأثیرگذار کسب و کاری موفق و پردرآمد برای کاربران باشد.

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری