انواع قفسههای مورد استفاده در طراحی داخلی اداری

یکی از کارآمدترین راهکارها در این خصوص ایجاد دیوارهای جداکننده یا ایجاد پارتیشن هایی با ارتفاع کم است. گاها رستوران ها از نور پردازی هایی استفاده میکنند که محیط را کاملا روشن جلوه دهد این روشنایی میتواند نقطه قوتی باشد که در دکوراسیون اداری به آن توجه ویژه ای میشود .استفاده از میز و صندلی هایی شیک و مناسب محیط در چینش دکوراسیون اداری کافی شاپ و رستوران نکته مهم و قابل تامل است در نظر داشته باشید حتما میز ها و به خصوص صندلی هایی استفاده شده در محیط شما باید راحت باشد وگرنه مشتریان شما به زودی در اولین حضورشان احساس خستگی میکنند که همین امر باعث میشود آخرین حضور آنان در کافه یا رستوران باشد.در ادامه اگر شما علاقه مند به ادامه این مطلب با عنوان دکوراسیون رستوران و کافی شاپ هستید ما در تحریریه مبلمان اداری آدینا مقاله ای مفصل را در مورد چینش و نکات دکوراسیون رستوران و کافی شاپ ارائه داده ایم. فضای معماری بدون طراحی داخلی یا اصلاً قابل استــــفاده نیست و یا در صورت قابل استفاده بودن، کارآیی لازم و بهینه را نخواهد داشت. 3. برای دستیابی به فضایی مطلوب، جذاب و لوکس که در رویا و ذهن خود ساخته اید می توانید در جلسات اولیه ی نشست با مجری و طراح، از خواسته ها، نیازها، علایق و حتی ارزش ها و خط فکری خودتان صحبت کنید چون هر چه این آگاهی و شناخت از علایق و خواسته های شما بیشتر باشد نتیجه ی مطلوب تری خواهد داشت.

بافت کاغذ دیواری باید به نحوی باشد که با محیط ست شود و شستشوی آن راحت انجام بگیرد. بافت های جذاب داخلی مانند نماهای آجری یا سنگی مناسب این مدل نورپردازی می باشند. برای طراحی داخلی متفاوت و منحصر به فرد فضای اداری خود با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید. از این رو طراحی دکوراسیون اداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای داشتن یک دفترکار ایده آل و منحصر به فرد مدرن و لوکس توجه به برخی نکات در طراحی محیط کار اهمیت دارد که در اینجا به برخی از این موارد اشاراتی می کنیم. برای کافی شاپ بهترین دکوراسیون اداری را زمانی میتوانیم پیاده سازی کنیم که به پلان و محیط توجه ویژه داشته باشیم ابعاد محیط کوچک یا بزرگ هرچه باشد بهتر است بهترین انتخاب را داشته باشیم . در این بار سعی داریم بخش به بخش برای شما این نکات را بررسی کنیم . اگر با مشاور و طراح در این مورد مشورت کنید آن ها بهترین راه را پیش پای شما می گذارند و راه کار هایی ارائه می دهند که از با کیفیت ترین و مناسب ترین متریال ها به نحوی استفاده کنید که به بقیه فضا هایتان نیز آسیبی وارد نشود. از مهم ترین ویژگی های دکوراسیون های امروزی برای اداره ها، انجام طراحی داخلی اداری مدرن است که سبب شده است تا محیط اداره ها و دفتر کار شیک و رسمی جلوه داده شود.

این فضاها محیطی را ایجاد می کنند که پاسخ گوی نیازهای اساسی ما نظیر نیاز به سرپناه بوده و بسیاری از فعالیت های ما در آن صورت می گیرد. از این درها می توان به طور کامل برای اهداف مسکونی و تجاری استفاده کرد که مطمئناً محیط نور اضافی را همراه با احساس باز بودن فراهم می کند. 1. قبل طراحی کلیه ی علایق ، نیازها و چالش های در نظر گرفته را به صورت کامل و با زبان خودتان لیست کنید. با استفاده از وب سایتهای خارجی و الگو گیری از آنها نمونههای بهتر و بیشتری را خواهید دید. به کار گیری مبلمان اداری مناسب برای هر فضا علاوه بر زیبایی را که به ارمغان میاورد بهره کار شما را نیز بالا میبرد .پرسنلتان در الویت شما باید قرار داده شوند چرا که بهتر کار کردن و مناسب کار کردن آنان است که میتواند سازمان را رشد دهد . مکان قرار گیری صندلی و نیمکت ها باید متناسب با خدمات مربوط به بخش زیبایی و باید برای این قسمت زیبایی رو در نظر بگیریم چرا که نورپردازی و آینه بندی اهمیت خاصی ندارد از ضروریات هس. طراحی دکوراسیون شرکت ، همیشه از اهمیت بالایی برخوردار است. انتخاب وسایل یک دفتر کار از اهمیت بالایی برخوردار است.

در نگاه اول برای طراحی دکوراسیون داخلی شرکت توجه به نوع فعالیت شرکت و جایگاه فرهنگی و اجتماعی مخاطبین شرکت اهمیت ویژه ای دارد. حالا میخواییم بگیم که دکوراسیون داخلی چیه؟ اول میخواییم بگیم که طراحی داخلی چیه؟ طراحی دکوراسیون داخلی به دور از قواعد مهندسی و طراحی معماری به مواردی مثل چیدمان تزئینات داخلی و انتخاب رنگ پرده، تابلو، کاغذ دیواری، مبلمان و.. کمد از لحاظ بصرى فرمى کاملا ساده و مخفى داشته و رنگ آن هماهنگ با مبلمان است. در این فرمت از دیزاین کلیه فضاها به شکل باز چیدمان شده اند و جهت تفکیک بخش های مختلف از یکدیگر از کمد دیوایدر، پاراوان یا در حالت محفوظ تر و شیک تر از پارتیشن های شیشه ای تک جداره به صورت تمام شیشه با شیشه شفاف سکوریت استفاده می گردد.

در ابتدا طراحی داخلی انجام میشه و بعدش دکوراسیون داخلی متناسب با اون انجام میشه و باید گفت که این دو مکمل همدیگه هستن و برای تعریف دقیق تر تفاوت طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی هر یک از این دو رو توضیح میدیم. گروه معماری طراحی آنلاین، برای پروژه های طراحی دکوراسیون، در ابتدا جلساتی رو مبنی بر مشاوره در زمینه طراحی داخلی برگزار میکنه و بعد اون اقدام به تهیه طرح های اولیه پیشنهادی در زمینه نورپردازی، چیدمان، دیوار ها، سقف، مبلمان و.. در نتیجه برای داشتن طراحی دکوراسیون اداره و شرکت باید حساسیت های لازم را خرج کرد و از طراحان و متخصصانی در این زمینه استفاده کنید که مهارت کافی داشته باشند تا بتوانند محیطی خاص و زیبا برای شما خلق کنند. شخصا خواسته مشتری را پیگیری کنید. طراحی و اجرای دکوراسیون اداری و دیزاین آن به صورت کاملا تخصصی و متناسب با خواسته های کارفرما و برای هر کارفرما به شکل کاملا منحصربه فرد انجام می شود. به همین دلیل توجه به کابلکشی اداره از نکات مهم در این خصوص است که در طراحی دکوراسیون شرکت ، سیم ها یا از طریق کف به میزکار رسانده می شود و یا از طریق تراکت های پارتیشن نصب می شود که امروزه بزرگترین دغدغه ی افیس های اداری در طراحی دکوراسیون اداره می باشد.

با توجه به توضیحاتی که در بالا ارائه شده می تونیم نتیجه بگیریم که یک طراح دکوراسیون نمی تونه به طراحی داخلی بپردازه، به خاطر اینکه انجام این کار به دانش و آگاهی و مدرک تخصصی نیاز داره. تبادل دانش خاص اهمیت بیشتری یافته است و بیشتر و بیشتر تیم های پروژه جدید از تغییر ساختار شرکت اطمینان می دهند که این امر بر نحوه کار ما نیز تأثیر می گذارد. سپردن پروژه های این چنین به شرکت های معتبر فعال در این زمینه تضمین اتفاقات خوب را به شما میدهد . شرکت پادایران به صورت تخصصی در زمینههای طراحی و تولید تجهیزات اداری فعالیت دارد و با بیش از 50 سال تجربه در این زمینه توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند. وب سایت تخصصی فرد به شما کمک میکند تا بتوانید در زمینه های دکوراسیون اداری، دکوراسیون کابینت آشپزخانه و قسمت های دیگر دکوراسیون داخلی تصمیمات بهتری اتخاذ کنید. نهتنها دفتر کار و محیطهای اداری، بلکه شما فرصت دارید که از پارتیشن اداری جهت نظم بخشیدن به فضای داخلی منزل خود نیز استفاده کنید. رنگ، مبلمان اداری، فضاهای سبز و فضاهای استراحت برخی از این فاکتورهای مهم است که به صورت مختصر با آن ها آشنا خواهیم شد.

رنگ بندی و نحوه چیدمان در هر صنفی با توجه به روانشناسی مخاطبان انتخاب می شود و بهتر است نوع دکوراسیون با کاربری سازمان و نوع محصولی که ارائه می دهد متناسب باشد. مبلمان از مهم ترین تجهیزات در دکوراسیون اتاق مدیریت است که چیدمان و طرح آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است همچنین مدل میز مدیریت باید با در نظر گرفتن ابعاد اتاق و رنگ تم اصلی اتاق تعیین شود. خوب نورپردازی فاکتور اصلی دکوراسیون داخلی هس که رضایت مشتری رو جلب می کنه . یکی از روش هایی که امروزه در طراحی داخلی فضاهای اداری باب شده است، طراحی به صورت سالن باز می باشد. دکوراسیون اداری در داروخانه ها مطلبی است مفصل که در اینجا به اختصار آنرا توضیح میدهیم .

رنگ ها رو بهتره به دو دسته تقسیم بندی کنیم رنگ تیره و رنگ روشن، اگر فضای آرایشگاه زنانه کوچک باشد بهتره از رنگبندی روشن استفاده کنیم ولی اگر فضای آرایشگاه و سالن زیبایی زنانه بزرگ باشد بهتره از دو رنگ روشن و تیره هزینه طراحی داخلی اداری استفاده کنید . اگر می خواهید فضای محیط کار شما سبکی منسجم داشته و همچنین بازتابی از شغلتان باشد بهتر است در انتخاب رنگ ها در طراحی فضا از رنگ های موجود در برند خودتان استفاده کنید. بعد از انتخاب رنگ های موجود در طراحی داخلی دفتر بیمه باید وسایل مورد نیاز نظیر صندلی و میز اداری و سیستم و کمد اداری و میز کنفرانس و …

در کنار این موضوع، بخشهای پرسنلی هم باید در نزدیکی بخش پذیرش قرار بگیرند تا بتوان به راحتی به آنها دسترسی داشت و احتیاجی به حرکت زیاد و سیرکولاسیون فضایی طولانی برای دسترسی نداشته باشند. یکی از مهم ترین و اصلی ترین نیازهای یک ادراه دسترسی به شبکه ی اینترنت یا تکنولوژی دیجیتال است که بخش جدا نشدنی دفاتر کار امروزی محسوب می شود. مدیر میتواند به راحتی تنها با گردش صندلی به چپ و راست، به ابزار و لوازمی که نیاز دارد دسترسی داشته باشد. اینکه شما کدام سبک را انتخاب کنید کاملاً بستگی به خودتان دارد که میتوانید با در نظر گرفتن شرایط گفته شده مثل اندازه، فضا، بودجه و سلیقه خودتان یک سبک را انتخاب کنید. در این محیطها وجود نور طبیعی اهمیت زیادی دارد و باید همیشه از چراغ ها و روشنایی های دیواری در این محیط ها استفاده شود و همچنین نور اتاق مدیریت هم باید با دقت خاصی تنظیم شود تا تمام موارد گفته شده در آن رعایت شده باشد.

استفاده از این رنگ ها را نیز نباید در دکوراسیون دفتر کار خود فراموش کنید. بهترین انتخاب را در طراحی دکوراسیون اداری سازمان خود انجام دهید به منظور اینکار بهتر است از متخصصین این امر استفاده کنید . اگر میخواهید به دفتر کار خود حالتی لوکس و لاکچری بدهید و همزمان در هزینهها نیز صرفهجویی کنید با خرید میز اداری مدرن میتوانید به این هدف برسید. یکی از مزایایی که دکوراسیون اداری مدرن نسبت به سبک کلاسیک دارد، تقویت روحیه و انرژی افراد می باشد. طراحی داخلی اداری بستگی به سطح تجهیزات اجرایی در داخل شرکت نیز دارد. با ایجاد طرح های جدید راندمان کاری کارکنان شرکت افزایش پیدا می کند که در طراحی داخلی شرکت باید دقت زیادی خرج کرد. جذب اعتماد مراجعه کنندگان و افزایش راندمان کاری و همچنین ایجاد روحیه نشاط و سرزندگی از مهمترین عوامل در این امر است.

در نهایت با ایجاد محیطی متفاوت، امکان ایجاد فضایی مناسب برای استراحت کارکنان وجود دارد. پس نتیجه می گیریم طراحان و مصرف کنندگان امروزی، علاقه روزافزونی به افزایش فعالیت های ورزشی در فضای داخلی خانه دارند که در بعضی از موارد نیاز به نصب تجهیزات و وسایل حرفه ای دارد. همچنین آنچه به یک بنا روح می بخشــد، فضای داخلی آن اســـت. زیرا شما نمی دانید که برای ساختن یک بنا و یا باز سازی کردن آن چه مقررات و ضوابطی وجود دارد. همان طور که می دانیم هر سازمان و اداره دارای کارمندانی هستند که در رده های شغلی متفاوت مشغول به فعالیت می باشند در نتیجه باید در نظر گرفت که هر یک از آن ها نیاز به فضایی خصوصی و یا نیمه خصوصی دارند تا هر یک بتوانند در حریم خصوصی خود بدون مزاحمت برای دیگران وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند. در فضای مدرن و کاربردی این خانه، والدین می توانند به راحتی به آشپزی و میزبانی از مهمانان خود بپردازند و بچه ها به بازی و تفریح در نقاط مختلف خانه مشغول شوند. اصلاً شاید هم همین الان که مشغول دید و بازدید از چیدانه هستید در دفتر کارتان به سر میبرید!

دیزاین اداری بر راندمان کاری کارکنان بسیار موثر می باشد. علاوه بر آن توجه به این مسئله که در یک محیط اداری، فضای اداری باید رسمیت خود را حفظ نماید بسیار مهم است. طراحی ساختمان اداری، 15 اثر برتر از معماران ایرانی! تیم معماران به منظور افزایش ویژگی های سنتی و بالا بردن اشتهای کارمندان، دکوراسیون ناهار خوری و کافه تریا با رنگ پرتغالی طراحی شد. در رنگبندی دکوراسیون داروخانه ها از رنگ های روشن و سرد بیشتر استفاده می شود . طراحی دکور داروخانه باید دقیق و حرفه ای باشد به همین دلیل توصیه میکنیم حتما کار را به دست متخصصین صنعنت طراحی دکوراسیون بسپارید . استفاده از دو رنگ زرد و سفید توصیه می شود چرا که رنگ پوست را بهتر نشان می دهد.استفاده از لامپ های حبابی در اطراف آینه هم زیبا هس که در آرایشگاه های زنانه اروپایی استفاده می شود . همچنین این دفتر با تمرکز بر کارآمدترین چیدمان کارگاه، فضای بهداشتی با استفاده از رنگ های روشن طراحی شده است.

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری