خرید و قیمت پیراهن پشمی کد 6421894

با فروشگاه مدمن میتوانید هماهنگی بیشتر در ست کردن لباسهایتان داشته باشید. این مدل یکی از شیک ترین و زیباترین پیراهن مردانه با طراحی و دوخت بسیار باکیفیت محصول کشور است. این پیراهن پشمی کلاه دار؛اسپرت, ست پیراهن پشمی مردانه کژوال (رومزه) در لیست محبوب‌ترین و هیجان انگیزترین مدل‌های پیراهن مردانه قرار دارد.این پیراهن رنگ آستین بلند، سایز و تن خور استاندارد دارد و مناسب برای روزانه در نظر گرفته شده است. در طراحی این پیراهن از مدل یقه و جنس پارچه این محصول از مرغوب و بادوام است که با استفاده از دکمه بسته میشود.

خرید و قیمت پیراهن پشمی کد 6421894

ما بیشترین تنوع و بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار می دهیم. پیراهن چهارخانه مردانه برای افرادی که بیشتر به استایل اسپرت علاقه‌مندند، یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین لباس‌ها در میان خانم‌ها و آقایان به حساب می‌آید. شاید بخواهید به یک مکان غیر رسمی و تقریبا راحت بروید، می‌توانید با پیراهن مردانه چهارخانه یک تیپ هنرمندانه، اسپرت یا جذاب بزنید. اگر قصد خرید بی واسطه پیراهن چهارخانه مردانه را دارید، می‌توانید مدل‌های مختلف آن را از فروشگاه شبستری خریداری کنید. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که انتخاب پیراهن مردانه و ست کردن آن با انواع لباس را بخشی از مد و استایل خود قرار داده‌اید، انتخاب پیراهن پشمی مردانه بدون شک گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

در هر فصل، کالکشن های جدید لباس توسط تیم تولید با در نظر گرفتن مد روز و سلایق مشتریان برند به بازار عرضه می شود. در حال حاظر تیم طراحی کمپانی با 60 طراح توانمند در هر کالکشن بیش از 4000 محصول روانه فروشگاه های برشکا در سراسر دنیا میکنند. استودیو معماری برشکا با هدف تاسیس و طراحی فروشگاه ها تاسیس شده است.

این کلاه علاوه بر جذابیتی که به استایل شما می‌بخشد می‌تواند در فصول سرد سال نقش یک محافظ را برای سر داشته و از آن در برابر سرما محافظت کند. پشم امروزه یکی از پر مصرف ترین الیاف برای تولید انواع و اقسام لباسها به خصوص لباس های مردانه مانند بلوز پالتو و انواع پیراهن می باشد . پارچه هایی که الیاف آن ها از مواد شیمیایی و دست ساز انسان تهیه می شود در دسته پارچه های با الیاف مصنوعی قرار می گیرند.مثل پارچه ریون یا ویسکوز، پلی استر که از مواد پلاستیکی تهیه می شوند. پارچه های با الیاف مصنوعی در صد چروک شدنشان نسبت به پارچه های با الیاف طبیعی کمتر است. اما پیراهن هایی که از الیاف مصنوعی تهیه شده اند باعث تعرق شدید بدن در فصل تابستان می شود و حساسیت های پوستی ایجاد می کنند.

این گروه از پیراهن ها، خود به زیرگروه‌های دیگری همچون پیراهن چهارخونه ساده، چهارخونه ریز، چهارخونه درشت و چهارخونه شلوغ تقسیم می‌شوند. پیراهن پشمی مردانه چهارخونه می‌تواند به شما ظاهری شیک و جذاب هدیه دهد. اصولا این گروه از پیراهن‌ها برای هر فرد در هر رده سنی مناسب هستند و می‌توان آن‌ها را با انواع شلوار پارچه‌ای و کتان به راحتی ست کرد.

هرگز لباس های پشمی را با دمای بالا در داخل ماشین لباس شویی قرار ندهید . لباس هایی که دارای پشم ظریفی هستند ، لباس هایی که دارای پشم ضمخت تر و مستحکم تری هستند . شیوه پرداخت محصولات فقط به صورت آنلاین از طریق درگاه امن زرین پال است. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از آیتم‌های دوست داشتنی ایجاد کنید.

اما امروزه و به مدد تولیدات وسیع این نوع الیاف، همه می‌توانند لباس‌هایی از جنس پشم خریداری و از خواص آنها لذت ببرند. قیمت باورنکردنی این محصول در کنار کیفیت بسیار عالی آن، باعث فروش بسیار بالای این محصول شده است. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل) می‌باشد.

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری