چگونه بک لینک بگیریم؟ بهترین روشهای ساخت بک لینک رایگان-بک لینک گلدلینک

به این ترتیب، به کمک متن‌های تخصصی هر رسانه، خواننده با تمایل بیشتری بر روی لینک مورد نظر کلیک می‌کند و بک لینک سایت به شکلی اثرگذار در متن تعریف می‌شود. سرچ کنسول گوگل داده‌هایی در رابطه با ترافیک و عملکرد سایت شما در اختیارتان قرار می‌دهد. استفاده از این نوع خدمات، منحصر به مدیران وب‌سایت و رایگان است. بعد از ثبت‌نام و ورود به پنجره اصلی، در نوار کناری بر روی گزینه «Links» کلیک کنید. عددی که پایین «لینک‌های خروجی» قرار دارد، تعداد بک لینک سایت را نشان می‌دهد.

معرفی این لینک ها تنها زمانی منطقی است که سایت شما به دلیل لینک سازی مخرب جریمه شده باشد و شاهد تغییر شدید و ناگهانی در نتایج جستجو باشید. هر دامنه ای که به شما لینک میدهد احتمالا به سایت های دیگری نیز لینک داده است. هرچقدر تعداد سایت هایی که در یک صفحه یا در کل یک دامنه لینک شده اند بیشتر باشد ارزش و اعتباری که به هریک از آنها میرسد کاهش خواهد یافت.

پیشنهاد ما خرید بک لینک دائمی و قوی با استفاده از انتشار رپورتاژ آگهی از طریق پلتفرم تریبون است. با کمترین هزینه می‌توانید بک لینک‌های باکیفیت را از این سایت خریداری کنید. در دریافت بک لینک می بایست نکات بسیار زیادی رعایت شود و نهایت دقت انجام شود چرا که اگر این کار بدرستی انجام نشود، اسیب های فراوانی به سایت وارد می شود.

۷. تعیین انکر تکست شناسه و ایجاد لینک قابل رصد

چگونه بک لینک بگیریم؟ بهترین روشهای ساخت بک لینک رایگان-بک لینک گلدلینک

چرا که در اقتصاد زمان طلا است و معلوم نیست که با گذشت یکی دو ماه چه اتفاقی راهنمایی در مورد بک لینک بیفتد. بسیاری از استارت آپ ها هم فقط به دلیل زود شروع کردن و سرعتشان موفق بوده اند. و الا امروزه از هر استارت آپ هزار مورد مشابه ایجاد شده است. با این حال اگر در استارت و شروع کار خود جدی بوده و پلنی برای درآمدزایی آن دارید، نبایستی از لزوم سرمایه گذاری برای وب سایت خود غافل گردید.

  • وقتی گوگل به هر صفحه وب یک رتبه اختصاص داد و در واقع page rank را به همگان معرفی کرد، بک لینک‌ها تحت تأثیر رتبه‌ها قرار گرفتند.
  • این امر باعث میشود میزان اعتباری که به هر سایت میرسد کاهش پیدا کند.
  • برای همین یک سایت بسیار زیبا با تمام امکانات طراحی می کند.
  • البته اینم بگم بک لینک سازی کار راحتیه ولی اگر درست و طبیعی انجام نشه میتونه سایت شما را پنالتی کنه پس خوب حواستان جمع باشه و به نکاتی که میگم توجه کنید.
ممکن است تا زمانی که بک لینک‌های خریداری شده توسط گوگل شناسایی نشده اند شاهد افزایش رتبه سایتتان باشید. ما خود سئو را به شکلی انجام می دهیم که وب سایت شما به صورت پایدار در صدر نتایج گوگل باقی بماند. اگر پاسخ سوالات شما در متن بالا نبود، می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و از طریق تلگرام، ایمیل و شماره تماس با ما ارتباط بگیرید. در این مقاله بهترین روش های ساخت بک لینک رایگان و بدترین تکنیک های لینک سازی که موجب جریمه سایت شما توسط گوگل می شوند را بررسی میکنیم.

سوال اینجاست که چگونه می‌توان این بک‌لینک را در اینستاگرام یا حتی کلاب‌هاوس و لینکدین ایجاد کرد. اگر در بخش قبل، فهرستی از مطالب را در سایتی منتشر کرده باشید، کافی است لینک آن را در بخش «Bio» شبکه اجتماعی خود قرار دهید. حال که می‌دانیم بک لینک سایت چیست باید نحوه و محل قرارگیری آن را نیز بررسی کنیم. از آن‌جایی که افراد علاقه به کلیک بر روی لینک‌هایی دارند که به شکل برجسته‌ و واضحی قرارگرفته‌اند، در نتیجه برخی از لینک‌ها در یک صفحه سایت، احتمال کلیک شدن بیشتری دارند. به طور خلاصه، اگر بک لینک سایت را در بخش اصلی محتوای صفحه قرار دهیم و فونت و رنگ متفاوتی را نیز برای آن در نظر بگیریم.

دانلود رایگان دوره تیریک‌های پیشرفته سئو

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری