هایک ویژن دوربین مداربسته هایک ویژن قیمت دوربین هایک ویژن

از جمله نقاط قوت برند ارائه نرم افزارهای متعدد قدرتمند و سیستم های جانبی حفاظت فیزیکی می باشد. کاربرد دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار زیاد است و این دلیلی است که شما می توانید براساس نیاز خود، یکی از دوربین های این شرکت را برای تامین امنیت محیط استفاده کنید. این کابل ها می توانند در فاصله های بسیار طولانی تا 1200 متر نیز داده و برق را در قالب یک سیم انتقال دهند که این موضوع برای دوربین های مداربسته هایک ویژن بسیار مهم است و می تواند در سری های آنالوگ بسیار مورد استفاده قرار بگیرد.

  • تیم کارشناسی نمایندگی دوربین هایک ویژن سعی دارند علاوه بر انتخاب مناسب، پروژه برای مشتری با صرفه تر انجام شود.
  • از سال 2001 میلادی، هایک ویژن از یک سازنده تک محصولی به تأمین کننده راهکارهای کامل و جامع و سپس به یک پیشرو در بازار جهانی تبدیل گردیده است.
  • همچنین شما می توانید مکان های مورد نظر خود را با کارشناس مطرح نمائید تا طرح اولیه چیده و پلان آن طرح ریزی گردد.
  • این نوع از دوربین های مدار بسته هایک ویژن نیز توسط برنامه Hik-Connect در گوشی های هوشمند و تب لت مدیریت می شوند.
  • در درجه اول پیشنهاد ما به همه مشتریان استفاده از برندهای معتبر به جای تجهیزات OEM یا متفرقه است.
همانطور که می دانید فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته در هارد دستگاه ضبط NVR یا DVR ثبت می … پارت نامبر محصولات هایک ویژن پارت نامبر مجموعه ای از اعداد و حروف هستند که هرکدام از آن ها نشان دهن… تمامی محصولات برند هایک ویژن در این وب سایت قابل فروش می باشد، تنها کافیست که روی محصول مورد نظر خود کلیک کنید و به صفحه مربوطه ارجاع داده شوید تا توضیحات کامل و مشخصات محصول خود را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که تمامی محصولات این وب سایت در انبار نمایندگی ما موجود می باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی تولید کنندگان دوربین مداربسته در تلاش هستند تا به روز ترین نسخه های دوربین مداربسته را … یکی از مهم ترین سوال هایی که برای مصرف کنندگان دوربین مداربسته پیش می آید این است که دوربین های مداربسته تا چند ر…

دوربین مدار بسته تورت 2 مگاپیکسل تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD1323G0E-I

و در مجله “Security 50” مؤسسه A&S برای دومین سال پیاپی جایگاه اول را در سال 2017 بدست آورد. با توجه به کیفیت مناسب و تنوع در محصولات خود نیازهای بسیاری از مشتریان به سیستم های نظارت تصویری را به خوبی برطرف نموده و با داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب، خود را به یک برند محبوب در جهان تبدیل کرده است. یکی از دلایل محبوبیت این برند، استفاده درست از تکنولوژی های به روز و مناسب در تولید محصولات خود است. برای اینکه مطلع شوید که دوربین مورد نظرتان از قابلیت دید در شب برخوردار است و یا خیر در هایک ویژن تهران که یکی از بهترین نمایندگی های فروش محصولات … این شرکت اکنون با داشتن بیش از 4000 نفر در بخش تحقیق و توسعه و بیش از کارمند به عنوان یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده دوربین مداربسته به شمار می رود و بزرگترین بخش توسعه و تحقیق را در بین تمامی برندها در اختیار دارد.

هایک ویژن / دوربین مداربسته هایک ویژن

هایک ویژن دوربین مداربسته هایک ویژن قیمت دوربین هایک ویژن هایک ویژن یکی از معتبرترین برند های دوربین مداربسته در ایران و کل دنیا به حساب می آید. دوربین های نظارتی ساخت شرکت هایک ویژن Hikvision در مدل های مختلف و با قابلیت های متفاوتی مانند دوربین های مداربسته دید در شب، دوربین های حرارتی و دوربین های تشخیص چهره عرضه هایک ویژن می شود. همچنین شرکت هایک ویژن در یک دهه اخیر توانسته است که خود را با سرعت تحولات تکنولوژیک وفق دهد و در نتیجه امروز سهم قابل ذکری از صنعت حفاظت در سرتاسر دنیا را به خود اختصاص داده است. به محض ورود به سایت دیجی‌حفاظ با دنیایی از کالاهای سیستم های امنیتی و حفاظتی رو به رو می‌شوید! نمایندگی هایک ویژن اقدام به فروش تمامی محصولات برند هایک ویژن از جمله دوربین های مداربسته و دستگاه های ضبط کننده در سراسر ایران می نماید.

دوربین توربو اچ دی (آنالوگ) هایک ویژن

فروش دوربین مداربسته، فروش دستگاه ضبط تصویر (DVR،NVR)، فروش پکیج دوربین مداربسته، انواع دوربین های توربو اچ دی و همچنین تجهیزات جانبی مورد نیاز برای نصب و اجرای دوربین مداربسته را می توانید از سایت هایک ویژن، خریداری نمایید. همچنین برای دانلود جدیدترین نرم افزار انتقال تصویر هایک ویژن نرم افزار IVMS، نرم افزار Hik-Connect ، نرم افزار SADP و نرم افزار Xmeye می‌توانید به صفحه دانلود نرم افزار هایک ویژن سر بزنید. برای اطلاع از قیمت هایک ویژن ، هایلوک ، داهوا ، نگرون می‌توانید به لیست قیمت جدید هایک ویژن سر بزنید. دوربین های توربو اچ دی برند هایک ویژن در نمایندگی هایک ویژن در ایران در مدل های دو ، 5 و 8 مگاپیکسلی تولید شده اند . این دوربین ها در مدل های با دید در شب زنگی و سیاه و سفید (با اسفتده از مادون قرمز) تولید می شوند که هر یک از آنها دارای دید در شبی متفاوت هستند.ک همچنین اندازه های متفاوتی نیز برای این دوربین ها موجود است که شما می توانید آن ها را تهیه نمایید .

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری