نرم افزار CRM ایده آل ️مدیریت ارتباط با مشتری-نرم افزار CRM

اشتباه بزرگ دیگری که شرکت ها مرتکب می شوند، نداشتن روشی برای سنجش این است که آیا کاربران واقعاً CRM را درک می کنند یا خیر. آنها آموزش نرم افزار سی آر ام را به گونه ای ارائه نکرده اند که بتوانند تأیید کنند که کاربران واقعاً آن را درک می کنند. گاهی اوقات سازمان‌ها فقط به صورت زنده تمرین می‌کنند و آموزش نرم افزار سی آر ام را به همان روشی که ممکن است Word یا Access را آموزش دهند، انجام می دهند و این تمام آموزشی است که کارکنان شان برای کار با crm دریافت می کنند. تمام بخش های نرم افزار براساس نیاز کسب و کارهای ایرانی ایجاد و طراحی شده است که به شما کمک می کند تا تمام فرآیندهای مرتبط با مشتریان را به طور کامل اتوماتیک سازی کنید. راه‌کارهای نرم افزاری یارا توسط تیم برنامه نویسی پرین پرواز و برای آنلاین سازی و دیجیتال سازی کسب و کارهای گوناگون ارائه شده است.

به عنوان مثال – 90٪ از تمام تماسهای خدماتی در عرض دو ساعت SLA پاسخ داده خواهد شد. در نهایت، مدیر CRM را تعیین می کند که به سمت فناوری اطلاعات چیزهایی نظیر صدور مجوز، نصب سرویس گیرنده، پشتیبانی فنی و تمام موارد داده ها، پروتکل های ورود اطلاعات، وارد کردن منجر ها، به روز رسانی جهانی به پرونده ها، نظارت خواهد کرد. یک مدیر پروژه را که تمام ارتباطات داخلی و خارجی را مدیریت می کند و فعالیت های بین اعضای تیم را هماهنگ می کند، تعیین می کند. توانمند سازی کارکنان خود با مسئولیت پذیری و مالکیت، انگیزه آنها را حفظ کرده و استراتژی CRM خود را در مسیر درست حرکت می دهد. متوسط نرخ بازگشت سرمایه برای سیستم CRM به ازای هر دلار هزینه شده، 8.71 دلار برآورد شده است.

نرم افزار CRM ایده آل ️مدیریت ارتباط با مشتری-نرم افزار CRM با یک نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری، می‌توانید فروش خود را به‌صورت دقیق‌تر تجزیه و تحلیل کنید و محصولاتی را پیدا کنید که معمولاً با یکدیگر crm مدیریت ارتباط با مشتری خریداری می‌شوند. برای مثال اگر مشتری از سازمانتان خدمات طراحی سایت را تهیه کند، احتمالاً خدمات تولید محتوا و سئو را نیز از شما درخواست خواهد کرد. این اقدام به‌عنوان فروش مکمل یا Cross-sells در بازاریابی شناخته می‌شود (برای آشنایی با این دو روش فروش، مقاله بیش فروشی و فروش مکمل (Cross-Selling) چیست؟ را بخوانید).

گزارش مشتریان

ما‌ تلاش خود می‌کنیم تا نرم‌افزار برای شما ارزشی ایجاد کند که با رضایت کامل اشتراک خود را تمدید کنید. نرم افزار CRM پارس ویتایگر تنها نرم افزار CRM ایرانی با هسته متن باز است. در اصل این گروه روی بومی سازی و توسعه یک نرم افزار CRM بین المللی به نام ویتایگر کار می کند. در ادامه یک راهنمای کوتاه درباره روش ها و پارامترهای مهم انتخاب نرم افزار CRM بیان می کنم. قابلیتی به نرم افزار اضافه کرده‌ایم که شماره همراه شخص را وارد می‌کنید.

یافتن ابزار مناسب بین صدها نرم افزار CRM ایرانی کاری سخت و فرسایشی است. از اینرو سعی می کنم بهترین نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری ایرانی را با هم مقایسه و اطلاعات کافی درباره آن ها را به شما ارائه دهم. نرم افزار CRM امکان دسترسی به اطلاعات ساماندهی شده مشتری در یک مکان واحد و متمرکز را فراهم می کند.

  • می توان از فناوری هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد نرم افزار CRM استفاده کرد.
  • Sugercrm تا نسخه 6.5 به صورت رایگان در کنار نسخه پولی ارائه می شد، اما در حال حاضر نسخه 10 این نرم افزار متن بسته ارائه شده که نسخه ای کاملا پولی است.
  • با اتصال نرم افزار به سامانه پیامکی خود از این امکان در نرم افزار crm به خوبی استفاده کنید.
  • شرکت‌هایی که فرایند بازاریابی یا فرایند فروش پیچیده تری دارند برای خرید CRM باید از نسخه‌های حرفه ای و در موارد خاص اقدام به سفارشی سازی نرم افزار CRM نمایند.
  • شما داده های مشتری خود را منتقل کرده اید ، سیستم های خود را آزمایش کرده اید و اکنون برای راه اندازی CRM آماده هستید.
  • سپس گوگل با توجه به قیمت و کیفیت تبلیغ شما مشخص می‌کند که اهمیّت آن چقدر است و در کجا نمایش داده خواهد شد.

فرایند رسیدگی به آن را تعریف و مدیریت کرده و پس از اتمام آن از مشتری رضایت‌سنجی کنید. همچنین به کمک گزارش‌های موجود در سیستم می‌توانید نقاط بهبود در محصول، خدمات یا فرایندهای خود را شناسایی و تصمیم‌های لازم برای بهبود آن‌ها را بگیرید. علاوه بر اینها نرم افزار CRM می تواند پاسخ شما به مشتریانتان و یا تغییر وضعیت سرویسشان را از طریق پیامک و یا ایمیل به آنها اطلاع دهد. SarvCRM ؛ با هدف پاسخ به نیازهایی که سازمان‌ها در فرایندهای بازاریابی، فروش و ارائه خدمات پس از فروش با آن‌ها روبه‌رو هستند، عرضه شده است.

نرم افزار crm پارس ویتایگر

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری