معرفی انواع اسلایم + 9 روش ساخت اسلایم در خانه

معمولاً اسلایم برای بازی حدود 3 یا 4 ماه ماندگاری لباس پلیس خلبانی دارند. به دو گروه تقسیم شوید و به هر گروه یک تکه اسلایم بدهید. هر گروهی که اسلایم‌ هایشان بعد از کشیدن (یا پهن کردن) سالم ماند را برنده اعلام کنید. با اسلایم‌های که توسط دو نفر کشیده شده به بادکنک یا توپ خیلی سبک ضربه بزنید. مانند بدمینتون هر گروهی که توپ را در زمین حریف خواباند؛ برنده خواهد شد. اسلایم کرانچ هم مانند اسلایم ساده است؛ با این تفاوت که یک لایه بسیار نازک و نسبتاً سخت در اطراف آن وجود دارد و شکلی منسجم به اسلایم کرانچ می دهد.

  • راه دیگری برای نرم شدن خمیر اسلایم، افزودن یک یا دو قطره ژل ضد باکتری است.
  • مانند بدمینتون هر گروهی که توپ را در زمین حریف خواباند؛ برنده خواهد شد.
  • به نظر می رسد خیلی ساده است، درست است؟ برخی از خمیرهای اسلایم می توانند به این طریق احیا شوند.
  • نام تجاری ژل مهم نیست، خمیر اسلایم را در یک کاسه قرار دهید و فقط ژل را داخل آن بریزید.
  • در این مقاله شما را با ساخت اسلایم های متفاوت آشنا می کنیم وراحت ترین روش های ساخت اسلایم در خانه را نیز به شما آموزش می دهیم.
  • روش تولید اسلایم و واتر اسلایم با دوام به همراه منابع مواد اولیه ارزان .و در درسترس و کلیه مراحل تولید به شما آموزش داده خواهد شد.

چون شکمو هستن به قطره بوراکس مخصوص احتیاج بیشتری دارن چون زود گشنشون میشه . از باسلام خرید کن و ۴۰ میلیون تومن اعتبار خرید به قید قرعه مهمون باسلام باش.

عالی و با کیفیت هست ولی کره ای نیست و حجمش کم میشه…. اگر بعد از مدتی اسلایم شل بشه شما میتونید با اضافه کردن چند قطره از قطره همراه به اسلایم دوباره اون رو مثل روز اول کنید البته توجه کنید که کم کم به اسلایم اضافه کنید تا اسلایم سفت نشه. تمامی کلیپ ها به صورت امبد در سایت نمایش داده میشوند ، یعنی هر پخش کلیپ به آمار پخش کلیپ در آپارت شما اضافه میکند و برابر با پخش شدن کلیپ در سایت آپارت است(به طور رایگان تعداد پخش کلیپ شما بیشتر میشود). از اسلایم‌ های جدید محسوب می‌شود و تنها تفاوت آن در مخلوط چند رنگ زیبای متالیک منحصر به‌ فرد و اکلیل، با هم است. اسلایم با تمام سادگی و قیمت ارزانش توانسته بدون تبلیغات عجیب‌ و غریب، افراد را به سمت خود بکشاند. انواع سلایم ضد استرس داریم ، با دور کردن ذهن از فکرهای ناخوشایند و اعصاب خورد کن، لحظاتی شما را از دغدغه هایتان دور می کند و باعث آرامش تان می شود.

هوای گرم باعث سریع تر سفت شدن محلول می شود پس به این نکته دقت کنید. در حال حاضر یکی از سرگرمی های ترند انواع اسلایم است، اما اسلایم چیست؟ اسلایم چیزی شبیه خمیر بازی اما نرمتر، منعطف تر و در انواع رنگ ها و اشکال است. در این مقاله شما را با ساخت اسلایم های متفاوت آشنا می کنیم وراحت ترین روش های ساخت اسلایم در خانه را نیز به شما آموزش می دهیم. این کار باعث می شود که خمیر سریع تر خشک شود و در مدت چند ساعت تکه تکه می شود. پس حتما موقع پایان مصرف محلول خمیری را داخل ظرف خود یا پلاستیک قرار دهید تا مانع خشک شدن آن شود. خانه/آموزشی/آموزش ساخت اسلایم کره ای حتما ببینید وگرنه از دست دادید.

با فشردن این اسلایم دانه‌های یونولیت به هم برخورد کرده و صدای جالبی را تولید خواهند کرد. این مدل اسلایم کمی خیس و ژله‌ای به نظر می‌رسد و از بقیه اسلایم‌ها شل تر و آبکی تر است. احساس حرکت آب و صدایی که با حبس هوا در اسلایم آبکی ایجاد می‌شود که آن را خاص و جالب کرده است. ما در مجموعه مای اسمارت ژن،خدمات تخصصی استعدایابی ژنتیکیارائه می‌دیم، فقط از طریق دی انی ای استخراج شده از نمونه بزاق شما !

ژل بازی کره ای آلبالوییcherry butter slime

در روش ساخت اسلایم خانگی، شما می‌توانید با رنگ‌هایی دلخواه اسلایم طلایی، مشکی، نقره‌ای و انواع رنگ‌های خاص دیگر را نیز داشته باشید. در ادامه چند راه درست کردن اسلایم در خانه را معرفی می کنیم. این محصولات در دسته بندی های مختلفی عرضه شده اند که می‌توان به لباس شخصیت های کارتونی و همچنین لباس مشاغل کودکان اشاره کرد.

مخلوط لوازم آرایشی در اسلایم شفاف

معرفی انواع اسلایم + 9 روش ساخت اسلایم در خانه در انتها مایع ضدعفونی‌ کننده لنز چشم را با مواد مخلوط کنید. در این مرحله اسلایم را با دست ورز می‌دهیم و اگر به دست نچسبید آماده است. پک ساخت اسلایم را می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید و با مواد شیمیایی شروع به ساخت اسلایم خانگی کنید؛ البته درست‌ کردن اسلایم با موادی نظیر نشاسته ذرت، شامپو، خمیردندان، چسب چوب و غیره هم امکان‌پذیر است.

چرا که می توانید طبق سلیقه خود رنگ، اکلیل، دانه های برفی و غیره را به اسلایم شفاف اضافه کرده و یک اسلایم اختصاصی و جذاب برای خود درست کنید. راه دیگری برای نرم شدن خمیر اسلایم، افزودن یک یا دو قطره ژل ضد باکتری است. نام تجاری ژل مهم نیست، خمیر اسلایم را در یک کاسه قرار دهید و فقط ژل را داخل آن بریزید. اگر در ابتدا خمیر اسلایم نرم نشد، می توانید ژل بیشتری اضافه کنید. به طور کلی تاریخ مصرف اسلایم تقریبا 1 سال است و شما اگر شرایط بالا را رعایت کنید قطعا در طول یکسال می توانید از این محصول استفاده کنید. © تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه اسباب بازی رنگین کمان می باشد.

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری