مشخصات انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

این برند مشهورترین نام در بازار ایران هم هست.این دستگاه در داخل ایران مونتاژ میشود.اما کلیه قطعات آن از خارج کشور وارد میشود.با خرید این برند برای مدتها ،تنها نگرانی شما تعویض فیلترهای آن خواهد بود. خرید قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی فراب کالا ، نیاز تمامی مصرف کنندگان دستگاه های تصفیه اب است . این موضوع برای افراد سودجو جهت افزایش قیمت دستگاه تصفیه آب مورد توجه قرار می گیرد. مخزن دستگاه تصفیه اب به دلیل اینکه بعد از فیلتر ممبران قرار می گیرد و اب داخل آن فاقد مواد ضد میکروب است بنا براین باید جنی خوبی داشته باشد تا آب مجددا الوده نشود. برای اطلاع از لیست آخرین قیمت فیلتر دستگاه تصفیه آب آکوا میتوان به نمایندگی ها یا فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه نمود. این فیلتر ها نیز با حذف طعم و بوی نامطلوب اب و هم چنین افرودن مواد معدنی مفید حذف شده آب به کیفیت اب کمک می کنند بسته به کیفیت کارکرد کل دستگاه ، آب آشامیدنی منطقه و میزان استفاده از آن ها عمر مفیدی ما بین ۶ تا یک سال دارند.

لیست دستگاه های تصفیه آب

با توجه به این مواردی که عنوان کردیم، میتوان نتیجه گرفت که خرید دستگاه های تصفیه آب خانگی زیرسینکی باید ابتدا با مشخص شدن آب منطقه خانه شما باشد. از مهم ترین ویژگی های خرید از این فروشگاه اینترنتی تصفیه آب، قیمت دستگاه تصفیه آب است که با مناسب ترین و به روز ترین قیمت به شما ارائه می شود. همچنین باید بررسی کنید که شیر تأمین کننده آب کاملاً باز باشد. همچنین به همین دلیل است که بازار تصفیه کننده آب رشد قابل توجهی را تجربه می کند و انتظار می رود تا سال ۲۰۲۲ به ۴۵٫۳ میلیارد دلار رشد کند.

در برخی مواقع قیلترهای پستکربن دستگاه که غالبا نامرغوب هستند دچار گرفتگی داخلی شده و به همین دلیل سرعت جریان آب به شدت کاهش پیدا میکند. خرید انواع دستگاه تا مرحله ششم مانند دیگر دستگاههای این لیست آمدهاند دستگاه های اورجینال تصفیه آب. شرکت پاکاب گستر بزرگترین عرضه کننده دستگاههای هیوندای در ایران است. بله دستگاه های عرضه شده توسط این شرکت دارای خدمات پس از فروش ارزنده ای میباشند، این خدمات عبارت اند از گارانتی بدون قید و شرط دوازده ماهه تمام قطعات و همچنین زمان سرویس دوره ای دستگاه ها به شما اطلاع رسانی میگردد. ممبران اصلی ترین قسمت آن محسوب میگردد و به همین جهت نیاز به محافظت دارد. وظیفه اصلی دستگاه تصفیه آب، حذف آلایندها و میکروارگانیسم های داخل آب، و ایجاد آبی سالم و پاک است. توجه شود که وجود این فیلتر در تصفیه آب امری ضروری بوده و فقدان فیلتر کربن بلک در دستگاه های تصفیه، عمل تصفیه را غیرممکن خواهد نمود.

بررسی فیلتر تصفیه آب

خرید قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی امری اجتناب ناپذیر بوده و شما برای یکبار هم که شده به خرید قطعات دستگاه تصفیه آب نیازمند خواهید شد چرا که علی رغم وجود قطعات دستگاه تصفیه آب در زمان خرید باید به عمر مفید قطعات و حوادث احتمالی که باعث خرابی دستگاه می شوند نیز دقت کرد. زیرا این فیلتر در ظرفیت های بالا نیز تولید می شود، قدرت تصفیه آن را میتوان با نوع سیلیس مدیریت کرد، در برابر تنش های فیزیکی و بار ناشی از فشار پمپ مقاوم تر است و همچنین امکان تعمیر آنها وجود دارد. چنانچه این فشار کم یا زیاد شود و خللی در این پمپ ها ایجاد شود دستگاه به درستی کار نخواهد کردو در اسرع وقت باید تعویض شود. این پمپ های فشار تامین کننده این فشار به منظور تصفیه اب هستند .

فروشگاه زلال آب با تکیه بر فعالیت حرفه ای تصفیه آب در شیراز زیر ساخت های خود را توسعه داد و امروزه کلیه خدمات تعمیر و فروش تصفیه آب را در سراسر کشور صورت می خرید دستگاه تصفیه آب دهد. به طور کل میتوان گفت که آلاینده هایی که در آب وجود دارند حاصل صنعتی شدن و همچنین توسعه و گسترش مواد مضر است. این شرکت یکی از شرکتهای زیر مجموعه صنایع سهند است.میتوان گفت دستگاه تصفیه اب اس اس وی نام نوپایی است.اما در همین زمان کوتاه توانسته جزو 10 برند برتر در بازار ایران باشد.این شرکت بر کارانتی و خدمات پس از فروش محصولات خود تاکید بالایی دارد.

بهترین دستگاه تصفیه آب از طرفی کیفیت آب لوله کشی در بهترین موارد هم مناسب نیست و ناخالصیهای مضری را با خود به همراه دارد. برخی از این دستگاه ها در مرحله آخر خاصیت یونیزه قلیایی کردن آب آشامیدنی را نیز دارند که در سلامتی انسان تاثیر بسزایی دارند. دستگاه تصفیه آب آکوا یکی از باکیفیت ترین محصولات در میان انواع تصفیه آب خانگی بوده که علاوه بر کیفیت از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. اولاً، هزینه عملیاتی سیستم تصفیه آب خانگی و آب تصفیه شده در مقایسه با آب معدنی بظطری بسیار کمتر است. اما دستگاه تصفیه آب با حذف تمامی این آلاینده ها از آب به سلامت بدن کمک می کند.

این سیستم تا مرحله چهارم تمام املاح مضر آب آشامیدنی را حذف و تصفیه میکند و در مرحله پنجم، ششم و هفتم نیز همانند دیگر محصولات مینروا، آب آشامیدنی را شیرین کرده و املاح معدنی را حفظ و آب را قلیایی میکند. انواع آب شیرین کن های خانگی از 4 مرحله تا 7 مرحله ایی می تواند متغیر باشد. این فیلتر با بهره گیری از روش اسمز معکوس آب را بطور تقریبا کامل تصفیه میکند. دستگاه تصفیه سیسیکا میتواند کلر موجود در آب را حذف کند و بوی نامطبوعش را از بین ببرد. البته که برخی از شرکت ها سعی کرده اند علاوه بر فیلتر مینرال، با اضافه کردن فیلترهای بیشتر، بر غنای آب تصفیه شده بیافزایند. دقت داشته باشید که این فیلتر را به موقع تعویض نمایید.

6. تطابق فیلترشنی با ظرفیت و فشار پمپ بسیار مهم است. با انجام این عمل توسط سوئیچ فشار پایین یا لو پرشر پمپ و سایر تجهیزات از آسیب دیدگی محافظت میشوند. در صورت افت شدید فشار آب ورودی و کم شدن آب سوئیچ فشار پایین عمل کرده و دستگاه تصفیه آب خانگی را خاموش می کند تا از خالی کار کردن پمپ جلوگیری کرده باشد. به خصوص در فیلتر های فایبر گلاس که فشار کاری کمتری دارند و در صورت استفاده از پمپ های هد بالا ( فشار زیاد) به سرعت دچار آسیب و بروز خسارت می شوند.

در این مقاله شما را با دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی ثمین واتر آشنا میکنیم. سافت واتر از سیستم اسمز معکوس در دستگاه های خود استفاده می کند که یک روش جدید و مطمئن برای حذف کامل املاح آب است. دستگاه تصفیه آب قلیایی سافت واتر بهترین در نوع خود می باشد. دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی آکوآ اسپرینگ سری G400 یکی از بهترین انواع دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی در بازار محسوب میشود. این شرکت کانادایی در قاره آمریکا شهرت بسیار بالایی دارد.اکوا اسپرینگ یکی از 10 برتد برتر تولید کننده دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار ایران هم محسوب میشود.از تقاط قوت این نام میتوان به کیفیت بالا و از نقاط ضعف آن میتوان به قیمت بالای قطعات و فیلترهای این برند اشاره کرد. دستگاه های تصفیه آب از فیلتر های مختلفی برای تصفیه آب آشامیدنی استفاده می کنند که عموما مانند یکدیگر می باشند.

این کمپانی علاوه بر تولید دستگاه های زیر سینکی مدل های رومیزی و دیواری نیز تولید می کند و به تازگی دستگاه های تصفیه هوشمند را به مرحله تولید رسانده که هنوز وارد بازار ایران نشده است. اگر لوله کشی اشتباه انجام شود میتواند کارایی فیلتر را به شدت کاهش دهد. تصفیه آب آکوا دارای 6 فیلتر می باشد که طی مراحل آن با روش اسمز معکوس RO عمل تصفیه را انجام می دهد. زیرا دستگاه های تصفیه آب خانگی از قسمت های مختلفی تشکیل شده که با مونتاژ قطعات مختلف در کنار یکدیگر با ترتیب مشخص می تواند آب تصفیه شده را برای شما فراهم آورد. از جمله دستگاه های نوین و پیشرفته در این صنعت ، اسمز معکوس می باشد که قابلیت پالایش آب به شکل قابل قبول تری را نسبت به سایر دستگاه ها از خود نشان می دهد. زمانی که برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی به بازار می رویم مانند هر محصول دیگری با انبوهی از برند ها و اشکال مختلف دستگاه تصفیه آب مواجه می شویم و نمی دانیم که کدام یک را باید انتخاب کنیم.

خرید تصفیه آب

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری