مشخصات ، قیمت و خرید گوشی شیائومی ردمی کا 50 پرو Xiaomi Redmi K50 Pro

گوشی Redmi K50 Ultra برند شیائومی دارای پردازنده‌‌ای قدرتمند بوده و نمایشگر فوق‌العاده عالی دارد. برای مدتی می‌شود که گزارش‌هایی از محصولات جدید ردمی، برند زیرمجموعه‌ی شیائومی به گوش می‌رسد. گویا شرکت چینی به دنبال آن است که طی ماه‌های آینده، سری گوشی ردمی K50 را معرفی کند که از مشخصات سخت‌افزاری درخور توجه برخوردار هستند.

  • به هرحال برای مشخص شدن قیمت شیائومی k50 pro plus باید تا معرفی رسمی آن صبر کنیم.
  • صدای ۲۴ بیت و ۱۹۲ کیلوهرتز از دیگر مشخصات اسپیکر گوشی Redmi گوشی k50 K50 Ultra است.
  • تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند.
  • یکی از مشخصات مهم این گوشی، بهره‌مندی از سیستم عامل MIUI 13 است که مبتنی بر اندروید ۱۲ بوده و در بخش سخت‌افزاری پردازنده‌ای قوی دارد.
طبق آمارهای رسمی، باتری کی 50 اولترا برای یک روز کاری کاملاً کافی است و این هدف به واسطه پردازنده جدید و نمایشگر کم مصرف آن محقق شده است. این روزها بازار رونمایی از گوشی‌ها و تبلت‌های جدید بسیار داغ شده و شرکت‌های مختلفی مانند سامسونگ، شیائومی و ردمی به معرفی جدیدترین محصولات خود پرداخته‌اند. یکی از این گوشی‌های پرچمدار که از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده می‌کند، ردمی کی 50 اولترا است که می‌توان آن را ترکیبی از کی 50 پرو و کی 50 گیمینگ دانست. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به ویژگی‌های این گوشی داشته باشیم.

سال 2022 هم بدون گوشی گیمینگ جدید سپری نمیشه و تو این مقاله قراره با مشخصات گوشی Xiaomi Redmi K50 Gaming آشنا بشیم و ببینیم گوشی ردمی کی 50 گیمینگ شیائومی چه چیزی برای ارائه توی چنته داره. گفتنی است که یک نسخه Champion این گوشی نیز با قیمت 4199 ین (623 دلار) با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. دوربین سلفی نیز همچنان روی نمایشگر و در محل حفره صفحه نمایش قرار دارد. اگر با نمایشگرهای این چنینی رابطه خوبی ندارید، باید در مورد خرید این گوشی تجدید نظر کنید. ردمی کی 50 اولترا انرژی مورد نیاز خود از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی می‌گیرد که پیش از این در کی 50 پرو نیز استفاده شده بود. این باتری به لطف تراشه داخلی Surge P1، امکان شارژ سریع 120 وات را دارد.

گوشی ایسوس

مشخصات ، قیمت و خرید گوشی شیائومی ردمی کا 50 پرو Xiaomi Redmi K50 Pro از دیگر ویژگی های K50 Ultra می‌توان به برخورداری از Wi-Fi 6E و بلوتوث ۵.۲ اشاره کرد. بنابراین ممکن است مشخصات اصلی کی ۵۰ اولترا تا حدی با آنچه که فکر می‌کنیم متفاوت باشد. گوشی ردمی K50 اولترا دارای یک باتری قدرتمند با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. به دلیل وجود تراشه داخلی Surge P1، این گوشی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. مدل ردمی کی ۵۰ گیمینگ دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است و از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت استفاده می‌کند. چنین اتفاقی در حالی رقم خواهد خورد که مدل کی ۵۰ پرو پلاس از دوربینی با وضوح تصویر ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار شده که دوربینی با لنز پریسکوپ نیز آن را همراهی می‌کند.

تمام گوشی‌های گیمینگ توجه ویژه ای بر روی قسمت خنک کننده دستگاه های خود می‌کنند و موبایل Redmi K50 Pro هم از این قاعده مستثنی نیست. پوکو F4 GT سه ماه بعد از Redmi K50 Gaming دقیقا با همون ظاهر و تقریبا همون مشخصات فنی برای بازار جهانی معرفی شد. هر دو گوشی تو بخش های مختلف تقریبا عملکرد و رقابت پایاپایی دارن ولی گوشی Poco F4 GT عملکرد پردازشی کمی بهتری داره. ردمی K50 Gaming Edition تو بخش دوربین کارتون رو راه میندازه و عملکرد قابل قبولی داره. به هر حال از گوشی گیمینگ بیشتر انتظار داریم تو بخش پردازشی و باتری مانور بیشتری بده. شیائومی تو بخش طراحی Redmi K50 Gaming خیلی اتفاق جدیدی رو رقم نزده و این گوشی از نظر ظاهری خیلی به نسل قبلیش یعنی K40 Gaming edition شباهت داره و در کنار یه حس گیمینگ، حس کلاسیک بودن هم بهتون منتقل میکنه.

مشخصات بدنه و نمایشگر Redmi K50 Ultra

دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد. محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید. دوربین سلفی گوشی ردمی K50 اولترا فیلم‌هایی با کیفیت ۱۰۸۰p و با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم در ثانیه و کیفیت ۷۲۰p با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه می‌گیرد. ردمی K50 اولترا یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی ۱۲ بیتی آن هم از نوع OLED دارد. این صفحه نمایش توسط Tianma و TCL CSOT چین طراحی و عرضه شده و یکی از بهترین صفحه نمایشگرهای موجود در بازار است.

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری