مدل پرده پانچ Eighty مدل پرده پانچی مدرن و سنتی برای دکوراسیون ایرانی دلبرانه

اگر به دنبال پرده ای هستید تا بتوانید محیط های کوچک را بزرگ نشان دهید، بهتر است به سراغ خرید پرده‌های پانچ بروید. شما می توانید ارتفاع چوب پرده را چند سانتی متر را بالاتر از ارتفاع خود پنجره در نظر بگیرید و همین کار باعث خواهد شد تا محیط شما بزرگتر و دلنشین تر به نظر برسد. همچنین می توانید با انتخاب یک چوب پرده عریض تر نسبت به پنجره، پرده‌های پانچ را تا جای ممکن در عرض پنجره بکشید و همین کار یک فضای بزرگی را به بیننده القا خواهد کرد. خوشبختانه این نوع پرده را به لطف داشتن قسمت بالایی جذاب و مدرن، می توان در تمامی محیط های خانه مورد استفاده قرار داد. حتی با انتخاب یک ترکیب رنگی زیبا و جذاب می توانید از آن ها در محیط های لوکس و تجملی نیز استفاده کنید.

  • احتمالا پرده‌های مدل پانچ را در طراحی حمام مدرن و یا استخرها دیده‌اید.
  • این پرده ها کاملا برای کودکان ساخته شده اند که والدین نسبت به سایز و ابعاد پنجره های اتاق آن ها، می توانند شخصیت مورد علاقه را برای آن ها روی پرده خریداری کنند.
  • این پرده ها به دلیل این که طرح و مدلی در پارچه های خود ندارند، اگر آلوده و کثیف شوند زودتر از بقیه پرده های مدل دار به چشم می آیند وه این موضوع باعث می شود تا افراد درنگهداری و مراقبت از پرده های تک رنگ خود به خوبی عمل کنند.
  • پرده اتاق خواب کودک نیز به عنوان یکی از مهم ترین اکسسوری ها باید به درستی و با در نظر گرفتن روحیه کودک دلبندتان انتخاب شود.
  • زیرا پانچ ها جنس متفاوتی دارند و اگر بخواهید با دست یا لباسشویی آن ها را بشوئید بدون شک بافت اصلی پرده از بین می رود.
  • تغییر هایی که باعث تحول احوالتان خواهد شد را باید از پرده ها که نبض و قلب منزل در دستانش است شروع کنید.
در اینجا نیز دقت کنید جنس پرده صددرصد نخ باشد تا پس از شست و شو کوتاه نشود. برای تولید پارچه پرده پانچی ۵۰ تا ۷۰ درصد پارچه از نخ و پنبه و باقی آن از الیاف مصنوعی استفاده می کنند . تلفیق الیاف مصنوعی به دلیل سهولت بیشتر در چاپ می باشد زیرا اگر پارچه ۱۰۰% پنبه باشد نمی‌توان تصویر با کیفیتی روی آن چاپ کرد و زمانیکه قرار باشد طرح روی پرده به کار گرفته شود درصدی از الیاف مصنوعی در آن ترکیب خواهد شد . همچنین پارچه های نخی آب میرود و پس از یک یا چند بار شستشو قد پرده تا حدود ۱۰ درصد کوتاه خواهد شد. همانطور که از نامش نیز مشخص است، پرده‌پانچ تور کتان از ظاهری همانند توری با جنس پارچه کتان دارد. جنس استفاده شده در دوخت این نوع پرده کتان است با این تفاوت که تراکم کمتری را در پرده‌پانچ تور کتان شاهد هستیم.

پرده زبرا کد Snd 5016-111

مدل پرده پانچ Eighty مدل پرده پانچی مدرن و سنتی برای دکوراسیون ایرانی دلبرانه

وجود راه راه در طرح پارچه این نوع پرده‌ها می‌تواند تاثیر مستقیمی در بزرگ‌تر نشان دادن فضای خانه داشته باشد. امروزه این نوع پرده با طرح‌های بسیار زیبا و منحصربه‌فردی در بازار موجود هستند که هر یک از آن‌ها می‌تواند جلوه دکوراسیون داخلی منزل یا محل کارتان را افزایش دهد. یکی از ویژگی‌های مثبت این نوع پرده‌های مدرن عدم وجود چین در لبه بالایی است که قطعا از جمع شدن گرد و خاک در لابه‌لای آن جلوگیری خواهد شد. در نتیجه شستشوی پرده مدل پانچ راحت‌تر انجام می‌شود و حتی در فاصله زمانی بیشتر می‌توان برای شستن اقدام کرد.

هر دو قسمت این نوع پرده را به دلخواه و سلیقه خود انتخاب کنید تا سازگاری حداکثری را میان محیط اطراف و پرده انتخابی خود ایجاد کنید. شما می توانید حلقه های پانچ شده در بالای پرده را نیز در رنگ ها و مدل های مختلف خریداری کنید تا بتوانید حلقه پرده را نیز با رنگ چوب پرده و خود پرده ست نمایید. پرده های سفارشی به این صورت است که شما ابعاد مورد نظر پنجره تان و پارچه مورد پسندتان را برای مشاوران ما ارسال میکنید و قیمت نهایی را دریافت میکنید در صورت تمایل پرده به سفارشات آماده می شود و برای شما ارسال میشود.

پرده پانچی مدل Sd-194

ارتباط بین گل و پروانه در دنیای واقعی بسیار عمیق میباشد، به همین دلیل توصیه می کنیم پرده های طرح گل و پروانه را با یکدیگر به کار ببرید تا ترکیب زیبایی را در دکوراسیون منزل خود خلق کنید. انواع پرده آماده از نظر ارتفاع بستگی به سلیقه و اندازه بلندی پنجره منزل مشتری دارد. این محصول در 3 ارتفاع 280، 250 و 200 سانتی متر قابل سفارش خواهد بود. البته برای سفارش عرض و ارتفاع دلخواه خود می‌توانید با دفتر فروش تماس بگیرد. اگر به مغازه‌های فروش اکسسوری و یراق‌آلات پرده سر بزنید، می‌بینید که میل پرده مناسب برای پرده‌های پانچی از جنس فلز و به رنگ‌های طلایی یا نقره‌ای وجود دارند.

از مدل های ساده و حدالامکان بدون طرح های شلوغ و رنگ های یک دست که با رنگ وسایل خانه همخوانی دارد یا رنگ های خنثی استفاده شود . پرده پانچ چاپی نیز مراجعه کنید تا با مدل های سایت سبک مدرن آشنا شوید. پرده پانچ ساده وطرح دار، نصب فوق العاده آسانی دارد، به طوری که پس از نصب میله، به راحتی می توان حلقه های آن را از داخل میله رد کرد. قبل از اینکه به سراغ پرده پانچ طرح دار برویم، ابتدا می خواهیم به مزایای پرده پانچ بپردازیم تا شما بدانید چرا این مدل آنقدر در جهان محبوب شده است. لازم بذکر است کارشناسان ما در تمامی مراحل خرید (اندازه‌گیری، انتخاب پارچه و رنگ و نصب) به صورت رایگان آماده مشاوره به شما عزیزان خواهند بود. سلام؛ بله، پرده پانچ به دلیل تنوع بالا در طرح و مدل، استفاده از آن محدودیتی ندارد.

در واقع بهترین اندازه برای پرده‌های پانچ 10 سانتی‌متر بالای پنجره و مماس با کف زمین خواهد بود. حتی اگر پنجره شما قدی و بلند نیست، پرده‌ی پانچ آن را به صورت بلند سفارش دهید تا فضای خانه دلباز و شیک به نظر برسد. بلندی قد به پرده شکل پانچ ابهت و صلابت خاصی می‌دهد که علاوه بر زیبایی باعث شکیل‌تر شدن اتاق پذیرایی منزلتان می‌شود. برای رسیدن به جواب این سوال ابتدا باید سبک و مدل دکوراسیون داخلی منزل خود را مورد بررسی قرار دهید. پرده‌ها به راحتی می‌توانند جان تازه‌ای به دکوراسیون منزل شما ببخشند. به عنوان مثال اگر وسایل شما به سبک مدرن و تک رنگ انتخاب شده باشد، می‌توانید مدل پرده‌های پانچ را به صورت طرح‌دار سفارش دهید.

با وجود این‌که پردهای پانچ برای این نوع دکوراسیون مناسب نیستند اما می‌توانید مدل پرچین (چین‌های عمیق) آن را انتخاب کنید تا هماهنگی بیشتری با فضای نسبتا مجلل شما داشته باشد. این حلقه‌ها که به صورت سوراخ دایره شکل طراحی شده‌اند، محلی برای عبور میل پرده هستند. احتمالا پرده‌های مدل پانچ را در طراحی حمام مدرن و یا استخرها دیده‌اید. در ابتدا این نوع پرده‌ها فقط در قسمت وان و دوش حمام کاربرد داشتند، تا این‌که رفته رفته با شناخت بیشتر در مورد آن به بخش‌های مختلف منزل راه یافتند. پرده آماده پانچی می‌تواند بهترین پرده برای اماکن با کاربری موقت، مانند اماکن استیجاری یا نمایشگاه‌ها، باشد. قیمت ارزان پرده آماده نیز ایجاب می‌کند که بتوانید از آن به عنوان یک پرده‌ی موقت استفاده کرد.

پیش زمینه این پرده ها معمولا یکپارچه و یک رنگ دارند و نوشته های خوشنویسی با رنگ های مختلف روی آنها خرید پرده چاپ می شوند. متخصصین دکوراسیون داخلی معتقدند نوع، طرح و شکل پرده می‌تواند نقش مهمی در بزرگ‌تر یا کوچک‌تر به نظر رسیدن خانه داشته باشد. به همین دلیل توصیه می‌کنند هنگام انتخاب پرده مناسب حتما آن را به صورت بلند سفارش دهید تا سقف خانه مرتفع‌تر دیده شود، در نتیجه فضای داخلی منزل دلباز تر جلوه کند. در واقع با نصب این نوع پرده می‌توانید فضای اتاق پذیرایی کلاسیک یا آشپزخانه کلاسیک خود را لوکس‌تر و بسیار شیک جلوه دهید. بنابراین اگر چیدمان پذیرایی شما با مبلمان سلطنتی و تابلوهای اعیانی دکور شده است برای تکمیل آن حتما پرده کلاسیک طرح داماسک پانچی انتخاب کنید تا فضای کلاسیک منحصربه‌فردی شکل بگیرد. به عنوان مثال اگر برای دکوراسیون خود مبلمان سلطنتی انتخاب کرده‌اید، حال به جهت هماهنگی بیشتر پرده‌ی پانچ با دکوراسیون سلطنتی، می‌توانید برای روی میل پرده کتیبه‌ای کار شده ( منبت کاری) سفارش دهید.

پرده زبرا کد Sd01745-0001

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری