قیمت انواع شومینه گرمایش

شومینه می تواند نماینده گذشته و سنت ها در فضای مدرن و امروزی منزل یا دفتر کار ما باشد و ضمن ایجاد حس نوستالژی به فضا حس و حال دهد. شومینه فضا را از حالت صنعتی و ماشینی آن خارج می کند و محیطی دنج و آرامش بخش برای زندگی یا کار پدید می آورد. شما هنگام خرید شومینه می توانید اندازه و رنگ مورد نظر را انتخاب کنید و به صورت آنلاین سفارش دهید. چنانچه اندازه شومینه در محصول مورد نظر موجود نبود می توانید اندازه را سفارش دهید. این وسیله دکوراتیو زیبا هم می تواند برای تزیین شدن و هم برای گرمای محیط موثر باشد و میتوان دکوراسیون داخلی را به زیباترین شکل ممکن درآورد.

این وسیله نه تنها فضای منزل را گرم می کند بلکه بعنوان یک عنصر دکوراتیو زیبایی فضای اتاق را دوبرابر می نماید. اکنون با توجه به اهمیت ویژه دکوراسیون داخلی، طراحان و معماران ایده های جدیدی برای تزیین دیوار شومینه ارائه می دهند. ضمنا لطفا خاطر نشان شوید که اطلاعات مربوط به فروشنده این محصول را در وبسایت ساختمون مشاهده نموده‌اید. با در نظر گرفتن برخی شرایط و ملاحظات و به طور متوسط و در زمان تالیف مقاله قیمت یک شومینه گازی می‌تواند بسیار متغیر باشد. قیمت بسته به اینکه مدل درج شده، با تهویه مستقیم یا بدون هواکش باشد، متفاوت است. این بستگی به این دارد که آیا یک خط گاز موجود وجود دارد یا خیر.

شومینه گازی ایمن گاز مشهد شارین 32000

قیمت انواع شومینه گرمایش

شومینه های دارای طاقچه، نوعی شبیه سازی شومینه های هیزمی می باشند ولی مثل شومینه هیزمی اجباری به داشتن تهویه و یا دودکش ندارد. واحد برداشته می‌شود، گاز و برق قطع و هرگونه سوراخ دیوار پر می‌شود. در صورت وجود دودکش، بسته به نوع نصب، پروژه پیچیده تر و گرانتر می‌شود. ایمنی در برابر آتش با نوع شومینه ای که خریداری می‌کنید شروع می‌شود. شومینه‌های برقی بی خطرترین گزینه برای خانواده هایی با کودکان یا حیوانات خانگی هستند.

فروشگاه آنلاین شومینه

هم چنین برای انتخاب رنگ و یا ایجاد نقش بر روی آن نیز محدودیت تولیدی شومینه نخواهید داشت. در استفاده از این وسایل گرمایشی باید اطمینان حاصل کنید که دودکش سالم و مجرای داخلی آن تمیز است. بسیاری از خانه های مدرنی که امروزه بنا می شوند، فاقد دودکش می باشند.

  • شومینه های برقی تابان دارای ریموت کنترل،قابلیت تغییر رنگ شعله در صورت سفارش، هیتر برقی، توانایی تنظیم دما و…
  • مزیت این نوع شومینه این است که جای خاصی را در کف یا داخل دیوار اشغال نمی کند و تا حدودی در استفاده بهینه از فضا موثر است.
  • اگر قصد داشته باشید شومینه خود را به صورت کامل با طراحی داخلی فضا ادغام کنید، استفاده از گچ ایده خوبی خواهد بود.
  • گزینه نهایی شما در مورد شومینه‌های گازی، نوع گاز مورد استفاده است.
شومینه های گازی جزو شومینه های مدرن به حساب می‌آید و گرمای زیادی نیز تولید می‌کند. همچنین این شومینه ها دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ هستند و در انواع مختلفی تولید می شوند. شومینه های گازی دارای انواع مختلفی از جمله شومینه ال سی دی وشومینه دودکش دار هستند. قیمت تمامی مدل های شومینه تابان براساس جنس بدنه و متریال به کار رفته در آن، نوع سوخت و موارد دیگر متفاوت است. به عنوان مثال شومینه چدنی تابان نسبت به دیگر مدل های این شومینه دارای قیمت بالاتری است.

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری