صرافی Coinex چیست؟ -ایران ارز دیجیتال

کارمزد فیوچرز بسیار کمتر از اکانت اسپات و مارجین است. خوشبختانه صرافی کوینکس جزء صرافی هایی است که کارمزد بسیار کمی دارد. در صرافی کوینکس نیز اگر از ارز CET جهت پرداخت کارمزد استفاده کرده و یا آن را هولد کنید شما می توانید میزان کارمزد کمی پرداخت نمایید. همه کاربران میتوانند ارائه دهندگان نقدینگی باشند و ۱۰۰٪ کارمزد تراکنش در تمام بازارهای CET و همچنین ۵۰٪ کارمزد تراکنش در سایر بازارها به آنها تعلق میگیرد. با انجام این فرآیند ارزهای دیجیتال شما با کسر کارمزد به حساب شما در صرافی کوینکس انتقال مییابد. صرافی کوینکس (CoinEx) نامی قوی در صنعت ارزهای دیجیتال و یک بازار یکپارچه برای معامله گران ارزهای دیجیتال است که دسترسی به بازارهای لحظهای و دائمی و معاملات حاشیه را با کارمزدهای پایین و امنیت عالی، یکجا فراهم میکند. بزرگترین ویژگی این صرافی امنیت بالای آن است.

برای دیدن انواع کارمزدها در قسمت های مختلف کوینکس در پایین صفحه صرافی کوینکس و در قسمت Conditions، شما باید Fees را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید تا کلیه کارمزدها را مشاهده بفرمایید. کاربران برای شروع و انجام معامله می توانند ارز های دیجیتال مورد نظر خود را از طریق یک پلتفرم جداگانه واریز کنند، و یا در صرافی coinex با ارز های فیات ارزهای دیجیتال خود را بخرند. یک صرافی ارز دیجیتال با کارمزد پایین است که طیف گستردهای از ارزهای دیجیتال در آن لیست شده است و از خدمات پیشرفته مانند معاملات مارجین پشتیبانی میکند.

نسبت به بایننس ترجیح داده شود.

کسب درآمد از حرکت کردن (ورزش)-بهترین پلتفرم های M2E حرکت… صرافی کوینکس یک پلتفرم برای مبادله راحت و امن ارز های دیجیتال است. 5- صرافی ارز دیجیتال کوینکس فقط در کشور چین خدمات ارائه نمی دهد و با فعالیت کاربران ایرانی ، افغانستانی ، عراقی ، سودانی ، یمنی و … این ارز تنها در این صرافی قابل معامله است و در دیگر صرافی ها نمی توانید آن را ببینید و معامله کنید. اکنون می توانید با جابجا کردن تاگل تنظیم مقدار، تعیین کنید که قصد دارید چند درصد از موجودی تزوس خود را به تتر تبدیل کنید.

تشخیص اینکه در هر منطقه جغرافیایی آیا از نظر قانونی مجاز به استفاده از خدمات آن است یا خیر، به عهده صرافی کوینکس خود مشتری است. که این هم موجب نگرانی برای ایرانیان نخوهد بود ضمن اینکه نام ۳۵ کشور دیگر هم در این لیست قرار دارد ولی جای نگرانی نیست. به عبارتی، این بخش همان کیف پول شما به حساب میآید. برای خرید و فروش، ابتدا وارد حساب کاربری خود می شوید و از قسمت بالای سمت چپ گزینه Exchange را کلیک کرده و پس از باز شدن، در قسمت سرچ بالای سمت چپ، جفت ارز مورد نظر خود را برای ترید انتخاب کرده و بعد به قسمت مرکز صفحه و Spot Trading را پیدا کرده و سفارش های خود را در یکی از 4 بخش زیر انجام دهید. با انتخاب All یا کلیک کردن بر روی گزینه All Orders می توانید تمامی سفارش های خرید و فروش های شما نمایان شود و از این قسمت به راحتی می توانید خرید و فروش هایتان را مدیریت کنید.

حجم معاملات آن نیز در حال حاضر به بیش از 191 میلیارد دلار در روز میرسد. از این جهت میتوان این دو صرافی را رقبای خوبی برای یکدیگر دانست. این کار به درد کشورهایی میخورد که در تحریمهای بسیاری به سر میبرند. بزرگترین مشکل صرافی بایننس برای کاربران ایرانی این است که به پیروی از تحریمهای آمریکا علیه ایران، این صرافی هم ایران را تحریم کرده و اگر بفهمد که شما ایرانی هستید حساب کاربران ایرانی را میبندد و ارزهای شما را بلوکه می کند اما صرافی کوینکس با کاربران ایرانی مشکلی ندارد، که این موضوع باعث می شود کوینکس نسبت به بایننس ترجیح داده شود. در Terms of Service سایت کوینکس، اشارهای به فعالیت کاربران کشورهای تحت تحریم نشده است، اما به این مسئله اشاره شده که “اگر قانونگذاران فعالیت شما را غیرقانونی اعلام کنند، کوینکس حق دارد، حساب شما را مسدود و یا دسترسی شما را محدود کند.” پس میتوان نتیجه گرفت اگر مشکلی برای اکانت ایرانیان پیش آید، صرافی کوینکس هیچ مسئولیتی را قبول نمی کند چون به این موضوع اشاره کرده است.

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری