صرافی کوینکس ، آموزش و مقایسه و ثبت نام ️

صرافی کوینکس ، آموزش و مقایسه و ثبت نام ️ علاوه بر کارمزدهای ترید، سرمایه گذاران باید از نرخ متغیر بودجه که از طرف صرافی ارز دیجیتال دریافت می‌شود نیز، آگاه باشند. حتی در هنگام استفاده از قراردادهای آتی باید کارمزد مِیکِر و تِیکِر را هم در نظر بگیرید. بدین ترتیب وقتی قیمت بایننس کوین به عدد۵۲۵ دلار برسه، خود صرافی برای شما این ارز را می خرد، بدون اینکه نیازی باشد که شما منتظر باشید به این قیمت برسد و یا پای سیستم باشید. جالبه بدونید که ممکنه مثلا چند روز طول بکشه یا حتی چند دقیقه بعد این معامله انجام بشه. پس تا زمانی که به این قیمت دلخواه شما نرسه، صرافی سفارش شما را انجام نمیده و شما هیچ ارز بایننس کوینی ندارید.

اعضای اصلی تیم کوینکس از شرکت‌های اینترنتی و مالی پیشرو در جهان هستند که تجربه فراوانی در زمینه ارائه خدمات مالی و عملیاتی در صنعت ارزهای دیجیتال دارند. صرافی کوینکس بهترین انتخاب برای ایرانیان به شمار می‌رود. وقتی گزینه TOTP رو زدین، صفحه ای مشابه صفحه روبرو برای شما نمایش داده میشه که یه توضیحاتی در مورد این امنیت داده شده و ازتون خواسته میشه که اونو فعال کنین. اگه برنامه Google Authenticator رو روی موبایل تون دارین، گزینه Next رو بزنین و وارد مرحله بعدی بشین. اگه هم ندارین وارد اپ استور یا گوگل پلی بشین و اونو روی موبایل خودتون دانلود و نصب کنین.

آموزش کپی تریدینگ صرافی BingX به صورت تصویری

فرض کنید بخواهیم تمامی قراردادهای خود را در قیمت ۵۵ سنت بفروشیم. با کلیک بر روی Close position و سپس Confirm، مشاهده می کنیم که پوزیشن در پایین صفحه نمایش داده می شود. در این حالت وقتی قیمت مارکت به ۵۵ سنت برسد با سود بسته خواهد شد. قسمت های Maker و Taker دو حالت از فعالیت های تریدر را شامل می شوند. در حالت Maker تریدر خودش در داخل صرافی نقدینگی ایجاد می کند و ثبت سفارش اولیه را خود تریدر ایجاد می نماید. حالت Taker مربوط به زمانی هست که تریدر سفارشی را که قبلا در کتاب سفارش یا Order book وجود داشته است را انتخاب می کند و به آن متصل می شود.

اولین پیشنهاد ما تعیین رمز عبور قوی برای حساب کاربری است. در کنار آن، توصیه می‌کنیم حتماً از قابلیت احراز دو عاملی برای ورود به حساب کاربری استفاده کنید. برای این منظور باید اپلیکیشن Google Authenticator را در موبایل خود نصب و به حساب کاربری‌تان در صرافی کوینکس متصل کنید. به این ترتیب، در زمان ورود به حساب کاربری رمز عبور جداگانه‌ای از طریق اپلیکیشن Google Authenticator تعیین می‌شود که باید از آن استفاده کنید.

دوره تخصصی روانشناسی بازار های مالی

کاربرانی که میخواهند درصرافی کوینکسفعالیت کنند باید بگویم که کوینکس، یک صرافی خوبی است حالا بیایید این صرافی را نقد و بررسی کنیم. بنیانگذار و مدیر عامل یانگ هایپو، رهبر جامعه ارزهای رمزنگاری شده و کارآفرین ارشد متولد دهه 90 میلادی است. او در سال 1391 از دانشگاه پلی تکنیک در رشته ریاضیات و ریاضیات کاربردی فارغ التحصیل شد همچنین او قبلاً در Tencent TEG ، Weibo و FutuSecurities به فعالیت داشته و از سال 1392 به انجمن بیت کوین پیوست. صرافی کوینکس بهترین صرافی بین المللی برای ایرانیان می باشد . دوستان عزیز کوینکس فقط صرافی نیست بلکه یه اکوسیستم متشکل از استخر استخراج ViaBTC ، کیف پول غیرمتمرکز ViaWallet و صرافی غیرمتمرکز OneSwap هست که توی ویدیوهای آموزشی بخش اکوسیستم کوینکس همه رو آموزش دادیم.

درواقع به علل گوناگونی از تحریم ها گرفته تا مواردی دیگر، ارسال و دریافت پیامک از سوی سرویس های خارجی با مشکلا عمده ای مواجه است. دامنه coinex.com فیلتره اما دامنه coinex.zone و دامنه coinex.network فیلتر نیست. و خود صرافی کوینکس دامنه قبلی را روی دامنه جدید می اندازه تا بدون فیلترشکن هم بشه ازش استفاده کرد. بعد از بازیابی جیمیل هم می تونید به پشتیبانی کوینکس پیام بدید و مدارک احراز هویت تون را ارسال بفرمایید تا اگه احراز هویت دوعاملی تون را فعال کرده بودید واستون بازیابی کنند. اما ارزهایی که می خرید را در هیچ صرافی چه داخلی و چه خارجی نگه داری نکنید و به کیف پول خودتون ارسال بفرمایید. کوینکس به خاطر اینکه زبان فارسی را داخل سایت خودش قرار داده، پس از ایرانیان پشتیبانی می کند.

۴- با کلیل روی گزینه NEXT وارد بخش وارد کردن شماره موبایل خود می‌شوید. در این مرحله کشور ایران را انتخاب و شماره موبایل خود را بدون صفر وارد کنید. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت آموزش کامل ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex. ۱- وارد بخش تنظیمات حساب کاربری خود شده و روی گزینه Bind در مقابل بخش Mobile کلیک کنید. ۱- وارد حساب کاربری خود در کویکنس شوید و بعد از آن به بخش تنظیمات حساب کاربری خود بروید. کیف پول آفلاین cold storage کوینکس که به دلیل آفلاین‌‌بودن و عدم اتصال آن به اینترنت از دارایی کاربران در برابر حمله هکرها جلوگیری می‌کند.

در پنجره Amount قیمت رمز ارز را وارد کنید و مقداری که قصد خرید آن را دارید مشخص نمایید. پس از آشنایی با Anti-phishing Code به آموزش فعال‌سازی آن برای حساب کوینکس که دارای اطلاعات بسیار حساسی است و دسترسی کلاهبرداران اینترنتی به آن سبب دزدی از دارایی‌های مالی شما است، می‌پردازیم. ابتدا بعد از کلیک روی لینک بالا در کادر اول باید ایمیل خود را وارد کنید. توصیه ما به شما این است که برای امنیت بیشتر دارایی هایتان، حتما برای ورود به صرافی ها و کلا بازارهای مالی یک ایمیل جداگانه بسازید که کسی حتی آن را بلد نباشد و در اینگونه موارد از آن استفاده نمایید. دقت نمایید که ایمیل خود را صحیح وارد کنید، چرا که هر کاری که در صرافی های بین المللی انجام می دهید، به ایمیل شما تأییدیه ارسال می شود و شما باید آن را در ایمیل خود تأیید نمایید. در این گام تب هایی را مشاهده می کنید که شما باید تب Security را انتخاب کرده و بر روی آن ضربه بزنید.

آموزش گام به گام و نحوه ثبت نام در کوینکس

در ادامه چگونگی احراز هویت در صرافی کوینکس را بررسی میکنیم. 🔵 پشتوانه صرافی Coinex ، استخر ماینینگViaBTC‌است که یکی از بزرگ‌ترین استخرهای دنیاست. این استخر دومین استخر بزرگ بیت کوین و بزرگ‌ترین استخر استخراج بیتکوین کش است. بنیانگذار و مدیرعامل استخر ViaBTC و صرافی Coinex، یانگ هایپو است.

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری