
تهران- ایرنا- رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور مودی مداری و مالیات ستانی عادلانه را از راهبردهای اصلی نظام مالیاتی عنوان کرد و گفت: مرکز جامع ارتباطات مردمی، گامی عملیاتی و مهم در گرهگشایی از مشکلات مردم است که در چارچوب تکریم ارباب رجوع، فصل جدید پاسخگویی به مودیان مالیاتی انجام میشود.
منبع: https://www.irna.ir/news/85145433/%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84-%D9%87%DB%8C%DA%86-%D9%85%D9%88%D8%AF%DB%8C-%D9%86%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE-%D8%A8%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF-%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D9%84%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%D9%88%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%AA