علاوه بر این، ارائه محتوای ترند و تازه سازی مداوم آن می تواند ورودی بسیار بالایی را به سایت شما روانه و از طرفی اعتماد گوگل را هم جلب کند. یکی از اصلی ترین آپدیت های گوگل که در سال 2011 عرضه شد، جهت کاهش رتبه صفحاتی با محتوای تکراری، کم ارزش و کپی بوده است. 2007- گوگل جستجوی جهانی را ایجاد کرد و لیستی از اخبار، تصاویر، ویدئو و … را به وبسایت خود اضافه کرد. 2004- مایکروسافت که قصد نداشت از بازار پر رقابت و البته پر پول موتور های جستجو عقب بماند، موتور جستجو MSN را راه اندازی کرد.
سبک نوشتن در سئو به چه معناست؟
همیشه تصورات اشتباه، کار دست انسانها میدهند و برداشت اشتباه از وقایع مشکلات زیادی را برای ما به وجود میآورند. اینجاست که شروع میکنیم و در ذهن خود وقایع را آنطور که دلمان میخواهد میبافیم؛ در صورتی که واقعیت، از تصورات ما فرسنگها فاصله دارد. در مورد سئو هم مثل هر چیز دیگری یک سری سوءتفاهمات وجود دارد که صلاح دیدیم در این قسمت در مورد رایجترینهایشان توضیح دهیم. اگر تنها هفتۀ اول سال را ورزش کنید و دیگر تا آخر سال ورزش نکنید آیا انتظار دارید که آن یک هفته ورزش تا انتهای سال برای شما کفایت کند؟ واضح است که خیر! برای اینکه تا آخر سال بدنی سالم و متناسب داشته باشید باید ورزش کردن را به صورت مستمر ادامه دهید. بله افرادی که در دوره شرکت کردهاند و دوره را کامل گذرانده در پلتفرم کاریابی نوین معرفی خواهند شد.
سئو چیست؟ مفهوم سئو از نظر متخصصین ایرانی و بین المللی آکادمی وبسیما
با توجه به تغییرات گوگل در سال های اخیر، گوگل مسئله نمایش سایت در دستگاه های موبایل را در اولویت قرار داده است. بنابراین در صورتی که وب سایت شما در دستگاه های موبایل به خوبی مشاهده نشود، احتمال کاهش رتبه در جستجوهای موبایلی وجود دارد. در حالت کلی با روند رو به رشد استفاده از دستگاه های موبایل، بهینه سازی وب سایت برای آنها امری ضروریست. علاوه بر پیشنهادات کلمات کلیدی، این ابزار می تواند دشواری کلمات کلیدی در کسب رتبه را محاسبه کرده و به شما در تجزیه و تحلیل صفحه نتایج جستجو کمک کند.
تگ عنوان و متا دیسکریپشنی که به خوبی نوشته شده باشند، مهمترین شانس شما برای جلب توجه کاربران در نتایج جستجو است. اگر کلمه کلیدی هدف شما «بهترین استراتژی بازاریابی محتوا برای مشاغل کوچک» است، استفاده از آن در تمام عناصر داخلی ذکر شده در بالا، کار عاقلانه ای نیست. استراتژی تولید محتوای شما باید بر اساس درک مناسب از کسب و کار و نیازهای مخاطبان باشد. هنگامی که کلمات کلیدی مورد نظرتان برای کسب رتبه را پیدا کردید، باید با ارزیابی میزان رقابت در آنها دریابید که این کار چقدر سخت است. معمولاً این موضوع با معیاری به نام دشواری کلمه کلیدی بیان می شود.
به این سه بخش کارها سئو یا بهینهسازی داخلی (On-Page SEO)، سئو یا بهینهسازی خارجی (Off-Page SEO) و سئوی تکنیکال میگویند. سئوی کلاه خاکستری به تکنیکهایی گفته میشود که قانونی و درست نیست اما طوری اجرا میشوند که گوگل متوجه نشود. به بیان دیگر سئوی کلاه خاکستری مشابه سئوی کلاه سیاه است اما نسبت به آن خطر کمتری دارد. این یک خبر خوب برای آنهایی است که کارشان درست است و یک خبر بد برای آنهایی که دنبال دور زدن گوگل هستند.
- این صفحات در صورتی که بتوانند نیاز کاربر را رفع کنند به فهرست محتواهای گوگل اضافه شده و در زمان مناسب به کاربران نمایش داده میشود.
- همانطور که قبلا در بخش PageRank توضیح دادیم، صفحاتی که بک لینک های باکیفیتی دارند، link equity بیشتری را به صفحه گیرنده لینک شده ارسال می کنند.
- من در مدیر وب به شما کمک میکنم، یک کسبوکار آنلاین حرفهای راهاندازی کنید، به نتایج اول گوگل برسید و با دیجیتالمارکتینگ فروشتان را پیوسته افزایش دهید.
سئوی آن پیج، مجموعه فعالیت هایی از جمله سئو محتوا، بهینه سازی سرعت، لینک سازی داخلی، رفع خطاهای 404 و … است که برای بهینه سازی وبسایت انجام می گیرد. در جلسات مشاوره سئو، معمولا اصلی ترین دلیل رشد کم وبسایت ها، عدم توجه به سئو داخلی و دل بستن به بک لینک و سئو خارجی است. منظور از سئوی داخلی، بهینهسازی صفحات داخلی سایت برای موتورهای جستجو، با هدف رسیدن به جایگاه بالا در گوگل و افزایش ترافیک سایت است. با سئوی داخلی، موتورهای جستجو به راحتی سایت شما را پیدا کرده و میخوانند، موضوع آن را درک میکنند و اگر استاندارهای لازم را داشته باشد، آن را به عنوان یک سایت مفید برای کاربران میشناسند. اولین قدم در سئوی سایت این است که بدانید مخاطبان شما چه کلماتی جستجو میکنند و چه کلماتی برای مخاطبان سایت شما مهم هستند. باید کلیدواژههای مناسب را انتخاب کنید، متناسب با آنها محتوا تولید کرده و بهینه سازی را شروع کنید.
لینک راهی است که کاربران ازطریق آن، میتوانند بین صفحات اینترنت پیمایش کنند. بک لینکها فاکتور حائز اهمیتی برای موتورهای جستجو، در تعیین اینکه کدام سایتها برای چه کلمات کلیدی رتبه بهتری بگیرند، هستند. لینکسازی یکی از عمده تکنیکهایی است که در بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) بکار میرود. لینکها برای موتورهای جستجو، نشانه این هستند که سایت شما مرجع با ارزش و با کیفیتی در یک حیطه خاص است و مطالبی قابل استناد در خود دارد. به همین خاطر، سایتهایی با بک لینکهای بیشتر، جایگاههای بهتری نیز بدست میآورند.
سئو سایت رو به زبان ساده میخوای؟ با کدوم راحتتری؟
در نهایت این اطلاعات را در یک پایگاه داده عظیم ذخیره یا اصطلاحا ایندِکس (Index) میکنند. رپورتاژ نوعی محتوا متنی به همراه تصویر یا ویدیو که در قالب یک گزارش آموزنده یا خبری در وبسایتهای دیگران انتشار و از آن محتوا به صفحات هدفمند خود لینک داده میشود. درست حدس زدهاید، رپرتاژ نوعی بک لینک است که به سایت ما وارد میشود.