دور دوم مزایده خودروهای خارجی آغاز شد

به گزارش ایرنا، متقاضیان می توانند از ساعت ۸ امروز سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه اول آبان ۱۴۰۱ برای دریافت اطلاعات فهرست خودروها، شرایط مزایده و ارایه پیشنهاد به سامانه الکترونیک مراجعه کنند.

داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره‌حساب قابل‌استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است.

برگزاری مزایـده صرفاً از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت است و ارائـه پیشنـهاد قیمت نـیز از ایـن طـریق انـجام می‌شود تمامی شرکت‌کنندگان در مزایده با استفاده از امضای الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

 بازدید از خودروهای مطرح شده، در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل در بازه زمانی تعیین شده (۲۶ مهر تا اول آبان ۱۴۰۱) از ساعت ۸ تا ۱۹ امکان‌پذیر است که پیشنهاد می‌شود باتوجه‌به تنوع خودروهای مطرح در مزایده، قبل از ارائه پیشنهاد از خودروها بازدید به عمل آید.

متقـاضیان می‌توانند به‌منظور دریـافت اطلاعات بیشتر برای شرکت در مزایده الکترونیک فوق‌العاده ۵۶۶ و رویت شماره‌تلفن و آدرس مدیریت‌های استانی به سامانه سازمان اموال تملیکی مراجعه نمایند و در صورت تمایل به ارائه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت با سیستم ارتباط گویای سازمان به شماره‌تلفن ۲۷۶۵۲۱۹۸-۰۲۱ تماس حاصل کنند.


منبع: https://www.irna.ir/news/84915228/%D8%AF%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C-%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D8%AF

شرکت‌کنندگان در مزایده باید برای ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت‌اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه کنند.

زمان رمزگشایی مزایده فوق‌العاده ۵۶۶ خودروهای خارجی سوم آبان‌ماه است، پیشنهادهای ثبت شده در سامانه مزایده الکترونیک رأس ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه سوم آبان‌ماه در محل سازمان مرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می‌شوند.

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری