دریچه بازدید داکت اسپلیت عکس نمونه کار + قیمت تهویه سان

در مدل صرفه موتور های استفاده شده از برق 220 ولت تغذیه می کنند و مصرف برق کمی دارند و پره های عمودی می توانند دائما حرکت کرده و هوا را به طور یکنواخت در فضا پخش کنند. گروه تهویه سازان کیمیا صنعت با 20 سال سابقه پر افتخار، آماده همکاری با تمامی ارگان های دولتی و خصوصی، تعاونی، شرکت های مشاور، شرکت های تاسیسات در سرار نقاط کشور می باشد. از مرحله مشاور و طراحی و اجرا با کادری مجرب و حرفه ای در سراسر کشور، دارنده گواه…

دریچه بازدید داکت اسپلیت عکس نمونه کار + قیمت تهویه سان دریچه‌های دیفیوزر گردابی (یا خورشیدی) به منظور ایجاد جریان اختلاطی کامل با طول پرتاب نسبتا بلند استفاده می‌گردد. هدف از جایگذاری این دریچه‌ها حذف گرادیان دمایی در اتاق و رسیدن به بالاترین حد اختلاط ممکن می‌باشد. نکته‌ای که در مورد کاربرد این دریچه‌ها باید درنظر داشت این است که در فضاهایی که امکان ایجاد ذره وجود دارد و مهم است ذرات به سریع‌ترین راه ممکن از فضا خارج شوند باید به محل جانمایی این دریچه و محل جانمایی دریچه‌های برگشت دقت لازم مبذول داشت که کمترین فاصله ممکن را داشته باشند. باید به این نکته اشاره نمود که دلیل نام گزاری این دریچه به ساده بودن این است که هیچ شیاری و هیچ منافذ جریان هوا بر روی آن طراحی نشده است و هنگامی درب این دریچه باز میشود از بدنه (قاب) جدا نمیشود و توسط لولایی که به آن اشاره کردیم متصل می‌ماند.

لوله خرطومی آی اف دی با ساختار یکپارچه و متوازن در طول یک شاخه در سیستم های تهویه در ساختمانهای اداری به وفور استفاده می گردد. کانال فلکسیبل پشم شیشه برای جاهاییکه نیاز به عایق حرارتی با دمای متوسط به بالا می باشد مورد استفاده قرار می گیرد ووزنی سبک و امکان حمل و نصب آسان دارد. اکنون به دلیل اهمیت نصب دریچه اسپلیت، قصد داریم در ادامه شما را با انواع، قیمت و نحوه نصب آن آشنا کنیم. فلکسی الاستومری از سه لایه داخلی، میانی و بیرونی تشکیل شده و در این لوله، عایق الاستومری در وسط و آلومینیوم در قسمت داخلی و بیرونی قرار گرفته است. مرغوب‌ترین نوع لوله فلکسی در برابر سرما، گرما و تحمل فشار بوده و بهترین عایق صدا، حرارت و برودت در سیستم هوارسانی نیز است.

دریچه خطی ۳۰ درجه یک طرفه

اولین مرحله از ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت (دریچه زیر فن کویل) طراحی و مونتاژ فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت است. برای ساخت فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت ابتدا باید سایز و ابعاد داخلیِ کلافِ زیر کار را که در سقف کاذب به عنوان نگهدارنده‌ی دریچه بازدید داکت اسپلیت عمل می‌نماید را به دقت استخراج نمود. اما در مرحله ساختِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت از هر یک از این ابعاد به میزان نیم سانت به عنوان بادخور کسر می‌شود تا فریم به راحتی در کلافِ زیرکارِ دریچه بازدید داکت اسپلیت جانمایی و نصب شود. ساختار فریم نیز از چهارضلعِ گونیا از پروفیل های مخصوص که دارای سه پَریِ نشیمن است ساخته گردیده است. پس از آماده سازیِ فریم دریچه داکت اسپلیت ،مرحله ی ساخت درب دریچه داکت اسپلیت می رسد.برای ساخت درب دریچه داکت اسپلیت باید به ابعاد داخلیِ ساختار فریم دریچه داکت اسپلیت توجه کنیم. برای مستحکم تر شدن و مقاوم شدنِ ساختار درب دریچه داکت اسپلیت در هریک از طول های درب دریچه داکت اسپلیت یک لبه ی یک ونیم سانتی ایجاد می شود تا درب در اثرِ جابجایی و برداشتن و گذاشتن در محل خود، دفرمه و یا اثر پذیر نشود.

که شما می‌ بایست با توجه به مشخصات فنی از جمله توان و ظرفیت داکت اسپلیت خود؛ مناسب ترین دریچه را انتخاب کنید. این نوع از دریچه‌ها در دو حالت لولایی و شیاردار با درب شیاردار گریلی به شکل حرف Z دریچه داکت اسپلیت تولید شده است. ابعاد پره Z به نیازمندی هوای برگشتی داکت اسپلیت بستگی داشته و امکان ایجاد این شیار در دو سمت و اندازه‌های متفاوت وجود دارد. دریچه زیر داکت اسپلیت ساده وزنه‌ای در زمره درپوش‌های بازدید ساده و تخت بوده و بدون هیچگونه شیار، برآمدگی و محلی برای رفت‌وبرگشت هوا طراحی شده است. درب این دریچه در زمان بازدید یا تعمیر داکت اسپلیت به‌طور کلی از قاب اصلی جدا خواهد شد. تعداد جای پیچ ها بر روی فریم و نیز تعداد قفل ها بر روی درب به طور مستقیم به ابعاد دریچه دسترسی و بازدید داکت اسپلیت بستگی دارد و این تعداد در ابعاد بزرگتر دریچه بیشتر خواهد بود.

دریچه بازدید داکت اسپلیت طرح اسلوت متشکل از یک فریم و درب دریچه است که روی بدنه درب یک دریچه بازدید داکت اسپلیت طرح اصلی نصب شده. دریچه بازدید داکت اسپلیت طرح اسلوت از آلومینیوم است.فریم این دریچه بازدید داکت اسپلیت در دو مدل ۳ و ۵ سانتی ساخته می‌شود. درب دریچه بازدید داکت اسپلیت طرح اسلوت مانند دیگر دریچه بازدید داکت اسپلیت ها به دو صورت وزنه‌ای و لولایی تولید می‌شود. در مدل لولایی روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت یک قفل زیمنس و لولا تعبیه گشته است. سطح کلی بدنه دریچه بازدید داکت اسپلیت طرح اسلوت با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک پوشش داده می‌شود تا طول عمر این دریچه بازدید داکت اسپلیت افزایش یافته و از هر گونه آسیب و ضربه ای در امان ماند. در مدل لولایی درب بازدید داکت اسپلیت طرح اسلوت تعداد قفل ها بستگی به سایز و ابعاد این دریچه بازدید داکت اسپلیت دارد دریچه بازدید داکت اسپلیت طرح اصلی به دو صورت پیچ از روی فریم و پیچ مخفی در محل مورد نظر نصب و جانمایی می‌گردد.

  • این رنگ دارای مزایای بسیاری می‌باشد، از جمله برای تناسب نمای دریچه بازدید داکت اسپلیت با نمای داخلی محیط و همچنین محافظت سطوح بیرونی و داخلی دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می‌گردد.
  • با توجه به شیارهای گریلی که روی درب این دریچه در طول های ۹ و ۱۸ سانتی متری ایجاد می شود، به آن دریچه بازدید داکت اسپلیت شیاردار گفته میشود.
  • بر روی درب این محصول شیارهایی به طول 9 و 18 سانتی به منظور گردش هوا ایجاد میشود و توسط لولا به فریم متصل میشود.
  • دریچه های بازدید گریل دارای قفل زیمنسی می باشد و در محل هایی که فاصله دستگاه با دریچه کم می باشد بهترین گزینه دریچه های گریل می باشند.

ابعاد فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت باید هم در طول و هم در عرض به میزان نیم سانت از هر سو کوچکتر از ابعاد تودرتویِ قابی که قرار می‌باشد دریچه بازدید داکت اسپلیت بر روی آن نصب شود باشد.از الزاماًت ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت حالت لولاییِ این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت است.با ساخت فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت باید نسبت به ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت اقدام کرد. ابعاد پشت در پشتِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت با ابعاد داخلی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت مگنتی هماهنگ با میزان دو میل بادخور از هر طرف ساخته می‌شود. به این منظور ابتدا یک سوی لولا را بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت با پیچ تثبیت می نماییم و سپس درب را با لولای تثبیت شده به فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت متصل می نماییم. برای جلوگیری از ایجاد شیار نامتوازن بر روی محیط درب در زمان بسته بودن، لذا بر روی اضلاع محیطیِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت یک نوار از زه وار استفاده می نماییم تا ساختار و نمای دریچه بازدید داکت اسپلیت پس از بسته شدنِ درب، به صورت کاملاً زیبا و دکوراتیو قابل دید گردد. زمانی که درب بر روی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت متصل می‌شود در واقع کارهای اولیه‌ی ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت به پایان رسیده و نوبت به انجام عملیات رنگ بر روی ساختار داخلی و بیرونیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد.جنس رنگ مصرفی برای این موضوع از نوع الکتروستاتیکِ کوره‌ای می‌باشد. از آنجا که نوعِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی و وزنه‌ای می‌باشد پروفیل فریمِ ان به گونه ای باید باشد که دارای حالت نشیمن گاه از سمت داخل باشد تا بتوان درب را به صورت وزنه‌ای بر روی آن جانمایی کرد.برای ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی نیز ملاک کار ابعاد داخلیِ ساختار فریم می‌باشد.

الف- دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی تک گل لولایی

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری