خرید پیراهن مردانه اینترنتی با طرح های زیبا و باکیفیت آی‌بولک

پیراهن‌های مردانه موجود در بازار با دو برند خارجی و ایرانی عرضه می‌شوند و لیست قیمت پیراهن مردانه با توجه به کشور تولید کننده و دیگر فاکتورها تعیین می‌شود. اگر به پوشیدن پیراهن مردانه برند اهمیت می‌دهید، به اصل یا تقلبی بودن اجناس توجه کنید. از معروفترین برندهای تولید کننده پیراهن مردانه می‌توان به کیخسرو، LACOSTE، FENDI، JAKAMEN، LASTMAN، versace، VERO MODA، گوچی، پیرگاردین و زارا اشاره کرد.

پیراهن مردانه نخی به خاطر جذب رطوبت و عبور هوا انتخاب مناسبی برای فصول گرم به حساب می‌آید. پیراهن نخی مردانه در رنگ‌ها و طرح‌های زیادی در بازار یافت می‌شوند، آقایان شیک پوش با هر سلیقه‌ای می‌توانند پیراهن مورد علاقه خود که با رنگ پوست و مو و فرم اندام خود یک پیراهن مناسب را انتخاب کنند. اندازه پیراهن‌های اسپرت حتی عمومی‌تر است و معمولاً مانند تی‌شرت‌ها و ژاکت‌های معمولی در سایزهای چسبان، اندامی، بزرگ و گشاد تولید می شود و به افراد توصیه می شود با توجه به فرم بدنی خود یکی از سایز ها انتخاب کنند. انتخاب لباس با توجه به فرم بدن باعث می شود تا علاوه بر زیباتر شدن استایل عیوب ظاهری بدن نیز پوشانده شود.

  • هوش مصنوعی وارد بازار پوشاک میشود از طریق سایت طوبی مد کلیه پوشاک، کیف و کفش های مردانه همه ی پیج های اینستاگرام و وبسایت های سراسر کشور را در کنار هم مشاهده کنید و از نظر قیمت، کیفیت و تنوع مقایسه کرده و سپس خرید نمایید.
  • امروزه پیراهن مردانه تبدیل به پوشش اول آقایان خوش پوش برای دورهمی های دوستانه و یا مجالس رسمی شده است.
  • پیراهن ابریشمی را معمولا در مراسم‌های جشن و عروسی بیشتر استفاده می‌کنند.
  • امروزه پیراهن مردانه تبدیل به یکی از اصلی ترین آیتم های کمد لباس آقایان شده است.
  • پشتیبان سایت و واحد مشاوره و فروش مجموعه آماده به پاسخگویی هستند.

در پیراهن‌هایی با برندهای مشهورتر این بخش به خوبی برش‌خورده‌است و نزدیک سرشانه است. اما در سایر برندها این بخش کمی بزرگتر برش می‌خورد تا بتواند سایزهای بیشتری را پوشش دهد همین موضوع نیز روی ایستایی پیراهن اثرات منفی می‌گذارد. برای این که بتوانید یک پیراهن مناسب اندام خود خریداری کنید، توجه کنید یقه آن به خوبی بسته شود. پیراهن ازجمله مهم‌ترین آیتم‌های استایل مردانه است، که تنوع بسیار زیادی دارد.

در دیجی استایل می‌توانید انواع مدل پیراهن مردانه 2022 و مدل‌های جدید را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید پیراهن مردانه را در تخفیف‌ها و جشنواره‌ها با قیمت مناسب‌تر از خرید حضوری تهیه کنید. به طور کلی قیمت پیراهن مردانه نخ پنبه تحت تاثیر عواملی مانند جنس پارچه، طرح پارچه، اندازه آستین و دوخت آن است. بازه قیمتی این لباس‌ها نسبت به دیگر پیراهن‌های مردانه کم‌تر است.

خریداران عمده پیراهن‌ مردانه برای تامین لباس‌های مدنظر خود بایستی هزینه و زمان بسیاری را اختصاص دهند. پیراهن مردانه دیپلمات را یقه آخوندی یا یقه ولایتی نیز می‌گویند. پیراهن دیپلماتی را می‌توان در مکان‌های رسمی و غیررسمی استفاده کرد. استفاده از پیراهن دیپلمات همراه اکسسوری‌هایی مانند کمربند و پاپیون و غیره یک استایل رسمی را به نمایش می‌گذارد.

جین در ایران با نام لی هم شناخته می شود زیرا نخستین بار کمپانی لی، محصولات جین را وارد پوشاک مردانه بازار ایران کرد. پیراهن لی هم جذابیت منحصر به فرد خود را دارد و با شلوار جین و تیشرت سفید رنگ، ترکیب فوق العاده زیبایی می سازد. باتوجه به نکاتی که گفته شد، می توانید پیراهن‌مردانه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۱۹ نمونه پیراهن‌مردانه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

خرید پیراهن مردانه اینترنتی با طرح های زیبا و باکیفیت آی‌بولک هر فرد با توجه به سلیقه، استایل شخصی و موقیعت مورد استفاده مدل مد نظر خود را انتخاب می‌کند. پیراهن های مردانه انواع گوناگون و طرح های مختلفی دارند و بسته به سلیقه هر فرد انتخاب می شوند. پیراهن های ساده و شیک مردانه با رنگ های متنوع، همواره بین آقایان از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و هست. آقایان زمانی که میخواهند تیپ اسپرت داشته باشند این مدل پیراهن ها را انتخاب می کنند و بسیار برازنده می شوند. دسته ی پیراهن اسپرت نیز شامل انواع پیراهن جین ، پیراهن کتان و همچنین مانند پیراهن رسمی ( پیراهن کلاسیک ) و پیراهن نیمه رسمی ، شامل انواع پیراهن نخی ، پیراهن پنبه و یا ترکیبی از این جنس ها با درصد های متنوع نیز میباشد.

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری