خرید و قیمت پیراهن لی مردانه از غرفه سوغات فانتزی اصفهان باسلام

همان طور که می‌دانید پارچه لی در طرح و قیمت‌های متفاوتی بافته می‌شود. پارچه‌های طرح لی قیمت ارزان‌تری به نسبت دیگر پارچه‌های مردانه جین دارند. پس انتخاب خوبی برای روزهای گرم فصل تابستان گزینه خوبی باشد. به طور کلی اگر بخواهیم استایلی زیبا و هماهنگ داشته باشیم؛ لازم است کنتراست رنگی پیراهن با شلوار را با ظرافت بچینیم. برای نخستین انتخاب باید به سراغ شلوارهای لی برویم که به راحتی با این پیراهن‌ها ست می‌شوند و با پوشیدن یک جفت کفش اسنیکرز یا بوت مردانه چرمی، استایلی چشم نواز می‌سازد.

اپلیکیشن البسه در سال 97 با هدف فعالیت در حوزه توسعه تجارت الکترونیک تاسیس گردید و اولین فروشگاه اینترنتی بین تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک را راه اندازی نمود . البسه عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازی و دارای نماد 2 ستاره نماد اعتماد الکترونیک می باشد . البسه واسطی امن میان فروشندگان و تولید کنندگان پوشاک میاشد. اگر شما از آن دسته از آقایانی هستید که تمایل دارید در استایل خود تغییرات مثبتی را ایجاد کنید می توانید در پوشش تان پیراهن لی را جایگزین پیراهن های پارچه ای نمایید. این ترکیب رنگ در عین خنثی بودن تاثیر زیادی بر رنگ پوست شما دارد. نوع لباس، رنگ پیراهن و شلوار و کفش و در فصول سرد رنگ و نوع پوشش زمستانه کاملا در نمایش شما موثر است.

پوشیدن کفش های کتانی با مدل ها و شکل های گوناگون با شلوار لی آبی یک تصمیم سلیقه ای است و هرکس میتواند زیبا ترین ترکیب از نظر خود را بسازد. در مورد شلوار لی که دارای طرح و سنگ شور است، پوشیدن کفش های چرم براق و یا کلاسیک به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود. اگر مایلید کفش چرم یا نیم بوت بپوشید بهتر است شلوار لی تیره یا سرمه ای ساده را برگزینید.

شما در حال تهیه مستقیم محصول از تامین کننده / تولید کننده هستید . کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت تدبیر تجارت برلیان می باشد . براساس تجارب ۳۰ ساله‌ی دکتر کرمانی رژیم گروهی بهترین راه‌حل برای حفظ انگیزه‌ی افراد طی رژیم و رسیدن به وزن دلخواه در مدت کوتاهه.

خرید و قیمت پیراهن لی مردانه از غرفه سوغات فانتزی اصفهان باسلام

سادگی ، خنکی ، سبکی و راحت پوشی مهم ترین آیتم های پیراهن جین است که آن را محبوب کرده است . یعنی می توان پیراهن جین را با یک اتو ساده قابل استفاده کرد. بیزینس کژوال یک پله از اسمارت بالاتر می‌رود و برای موقعیت‌های کاری اما غیر رسمی کاربردی است. حتی از این استایل برای شرکت در رویداد و ایونت‌ها استفاده می‌شود. شما با پوشیدن پیراهن جین در زیر کت به راحتی یک استایل بیزینس کژوال خواهید خرید پیراهن لی مردانه داشت.

در فصل‌های گرم سال نیز از شلوار‌های روشن در کنار این سِت استفاده کنید. پیراهن‌های لی ضخیم‌تر را نیز با شلوارهای کبریتی و شلوارهایی از جنس کشمیر و … بپوشید. پیراهن لی یکی از محبوب ترین پیراهن ها بین جوانان و مردان است .

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری