خرید و قیمت فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ ده رنگ.کد ۲۲ ترب-فرش شادرخ

فرش ماشینی طرح سوگند 700 شانه ده رنگ محصولی جدید با نقشه ای خاص و بی نظیر برای خرید فرش ۷۰۰ شانه بخرید شما می باشد. این محصول با 4 رنگ زمینه اصلی آبی فیروزه ای ، ترمه ای ، دودی و سرمه ای عرضه شده است. تمامیفرش های 700 شانهدر این مجتمع تولیدی با بهترین الیاف آکریلیک هیت ست شده مرغوب بافته می شود. قیمت فرش همیشه یکی از اساسی ترین ملاک اصلی برای خرید میباشد و تاثیر زیادی بر خرید ما دارد. به صورت کلی قیمت فرش های 700 شانه نسبت به فرشهای 1200 شانه و 1500 شانه کمتر میباشند.

  • کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت فرش امیرکبیر پاسارگاد کاشان می‌باشد.
  • توجه به ابعاد و مساحت فرش و تناسب آن با محیط، تناسب طرح و رنگ با دیگر وسایل و توجه به سبک قالی از امور مهم قبل از انتخاب فرش 700 شانه است.
  • برای بافت فرش 700 نیاز به استفاده از طراحی نقشه‌هایی پیچیده‌تر و استفاده از تعداد گره‌های بالاتری نیست.
  • هنگام خرید فرش 700 شانه باید به این نکته توجه کرد که این محصولات با فرش طرح 700 شانه متفاوت هستند.
  • بنابراین اگر محصولی را در میان فرش های 1200 شانه پسندید ولی قصد دارید آن را در کیفیت 700 شانه خریداری نمایید می توانید آن را با واحد فروش فرشخونه در میان بگذارید.
  • ولی در مقابل در فرش های طرح 700 شانه این مقدارد به 12.5 میلیمتر می رسد .
توجه داشته باشید که این فرش دارای تراکم 2550 بوده و به با آخرین… طرح افشان وقتی زیبایی دارد که به صورتفرش 700 شانه با تراکم 2550، 2250، 2700 و یا 3000 بافته شود. زیبایی طرح افشان با این تراکم طولی قابل مقایسه با تبدیلی های 700 شانه با تراکم پایین‌تر نیست.

طرح های افشان جزو طرح هایی است که در آن گل های رز فرنگ، گل شاه عباسی، گل لاله و … به همراه شاخه و اسپیرال در سراسر متن قالی به طرز بسیار زیبایی پراکنده شده اند. پراکندگی گل ها، نداشتن ترنج و لچک سبب شده است که این طرح برای انواع دکوراسیون ها مناسب باشد. طرح افشان جزو طرح های شلوغ و پرنگاره است که وقتی زیباتر جلوه می دهد که در تراکم طولی و عرضی بالا بافته شود. از این رو تولید کنندگان این طرح را به صورت فرش 700 شانه تراکم 3000، 2500 یا 2250 ارائه می‌دهند. فرش طرح افشان اسلیمی 700 شانه پر از پیچ و خم و قوس دورانی شاخه ها و اسپیرال و منحنی هاست و گل ها کمتر در این نقشه طراحی شده اند.

فرش ۷۰۰ شانه طرح سوگند

که اعمال این جزئیات و طرح های ریز در ماشین آلات بافت فرش طرح 700 شانه این امکان وجود ندارد . امکان بافت فرش 700 شانه جدید به نوعی که سبب شده تا فرش 700 شانه دستباف گونه روانه بازار شود و تنوعی از طرح ها و رنگبندی های این محصول از دیگر مزایای است که برای این بافته وجود دارد. نقشه جدید سالار سرمه ای رنگ با درجه یک ترین کیفیت در کارخانه کاشان .

چون فرش های این دسته بسیار زیبا و از نظر جلوه و رخ چشم نواز و تماشایی هستند. وقتی می گوییم یک فرش 700شانه است یعنی در یک ردیف آن در یک متر 700 گره بافته اند. برای محاسبه قیمت فرش 700 شانه 9 متری نیز اینکار صورت می گیرد و در نهایت در اختیار مشتری قرار داده می‌شود و در صورتی که می خواهید لیست قیمت را مشاهده کنید می توانید روی محصول مورد نظر کلیک کرده و بعد از انتخاب سایز مشاهده کنید که محصول دارای چه قیمتی می باشد. رنگبندی به کار رفته شده برای تولید محصولات 700 شانه با طراحی جدید سرمه ای ، دودی ، زغالی ، کرم ، آبی و ترمه ای می باشد. این رنگبندی های جدید انتخابی ایده آل برای ست کردن با هر دکوراسیونی برای خرید شما می باشد.

فرش طرح کارینا سرمه ای

پس می‌توان فرش 700 شانه دستبافگونه را جزو محصولات باکیفیت دانست. گروه تولیدی ساویز بافتدر سال 1370، به تولیدانواع فرش های ماشینیپرداخت و توانست در سال های بعد،فرش های با شانه و تراکم بالارا تولید کند.خرید فرش های 700 شانه، 1000 شانه، 1200 شانه و 1500 شانه از این مجتمع تولیدی می تواند به صورت اینترنتی و یا حضوری باشد. ممکنه بپرسید که از کجا می تونیم تشخیص بدیم که آیا واقعاً فرشی که به ما ارائه شده 700 شانه هست یا نه؟ برای این کار باید نحوه شمارش شانه فرش ماشینی رو بلد باشید.

فرش کاشان طرح سلطان

خرید و قیمت فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ ده رنگ.کد ۲۲ ترب-فرش شادرخ

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری