
تهران- ایرنا- اداره حمایت مالی از مصرفکننده (CFPB) آمریکا، بانک سیتیزِنز را به دلیل اینکه نتوانسته است مشکلات مشتریان خود درخصوص کارت اعتباری را رفع و به ادعاهای آنها درباره کلاهبرداری به درستی رسیدگی کند، ۹ میلیون دلار جریمه کرد.
منبع: https://www.irna.ir/news/85160740/%D8%AC%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%87-%DB%B9-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9-%D8%B3%DB%8C%D8%AA%DB%8C%D8%B2%D9%86%D8%B2