جامع‌ترین و تخصصی‌ترین بررسی صرافی کوینکس برای ایرانی ها کانون بورس

جامع‌ترین و تخصصی‌ترین بررسی صرافی کوینکس برای ایرانی ها کانون بورس به همین دلیل ما در طول مقاله تلاش کردیم تمام ابعاد مختلف مربوط به صرافی از میزان ایمنی، نحوه معامله، واریز، برداشت و خرید انواع ارزهای دیجتال به شما آموزش دهیم. صرافی کوینکس مجموعه گسترده‌ای ارزهای رمزنگاری شده را برای مبادله دارا است. صرافی کوینکس فقط 0.10 درصد از کاربران هنگام مبادله کسر می‌کند و بسیار کم هزینه است. صرافی کوینکس یک سیستم امنیتی با مراقبت همه‌جانبه را پیاده‌سازی کرده است. ما در مثال زیر نحوه خرید بیت کوین را با استفاده از بیت کوین کش نشان خواهیم داد. فرض بر این است که کاربر قبلا BCH را در حساب کوینکس خود واریز کرده است.

نحوه ورود به سیستم کوینکس

که کافیه برای خرید ارز دیجیتال موردنظر خود در کادر قرمز رنگ، نماد اختصاری آن را جستجو کنید. مثلاً برای خرید رمزارز ترون باید TRX را جستجو کنید و مارکت (بازار فعال) موردنظر خود را انتخاب کنید. بعد Protocol Type را روی شبکه‌ای که ارز شما روی آن قرار دارد، بگذارید و به این آدرس نمایش داده شده انتقال دهید.

  • خواستم بدونم با چقدر پول به خرید و فروش ارزهای مختلف بپردازم چون من تازه وارد این بازار شده ام و میترسم مثل بورس ضرر کنم.
  • برای خرید و فروش NFT ها شما می‌توانید در پلتفرم ارز دیجیتال سندباکس یا ارز دیجیتال مانا عضو شوید.
  • برای آندسته از دوستانی که ممکن است با طریقه افتتاح حساب و ثبت نام در صرافی کوینکس آشنایی کافی نداشته باشند.
  • فرض بر این است که کاربر قبلاً BCH را در حساب CoinEx واریز کرده است.
در زیر Deposit To آدرسی به ما نشان می‌دهد که شما باید به این آدرس واریز کنید تا کیف پول تتر شما در کوینکس شارژ شود. توجه کنید که حتماً نوع ارز خود و شبکه را درست انتخاب کنید چون در صورت انتقال به شبکه‌ای دیگر، امکان برگردانی ارز شما نیست. یعنی اگر تتر شما از نوع تتر در شبکه اتریوم هست Protocol Type را روی ۲۰USDT-ERC قرار دهید. خیلی جالب هست بدانید شما با این صرافی می‌توانید ۲۳۳ ارز دیجیتال مختلف را خرید و فروش کنید که بدون شک از تمام صرافی‌های داخلی بهتر است. طبق آمار این سایت در سایت کوین مارکت کپ، کوینکس ۴۳۷ جفت ارز دارد که به آن بازار هم گفته می‌شود.

  • اما برای منتقل کردن مبالغ به کوینکس، باید کارمزد شبکه آن ارز دیجیتالی که قصد دارید آن را به کونکس واریز کنید، را بپردازید.
  • نماد ستاره در سمت راست و بالای صفحه امکان اضافه کردن جفت ارز انتخابی را به لیست جفت ارزها می دهد.
  • مجموعه میهن بلاکچین به‌طور پیوسته هدف گسترش تکنولوژی بلاک چین و ارزهای دیجیتال در ایران و در سطح جهانی را دنبال می‌کند.

اگر کیف پول شما دارای اپ تلفن همراه است، می‌توانید از کد QR برای درج آدرس استفاده کنید. برای تایید احراز هویت در سطح پایه، کاربران باید id معتبر صادر شده توسط دولت خود، گذرنامه و یا گواهینامه رانندگی را به همراه یک تصویر سلفی با متنی که در آن CoinEx نوشته شده ارائه دهند. اسناد مورد نیاز برای تایید سطح پیشرفته نیز در صفحه اکانت شما نمایش داده می‌شود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با اینجا کلیک کنید وب سایت خود باشید.

در این سطح که به آن تایید هویت پیشرفته گفته می شود شما می توانید به عنوان یک کاربر برداشت نامحدود داشته باشید . برای اینکه این سطح برای شما تایید شود باید با کمک برنامه موبایل خود یا وب کم هویتتان را تایید کنید. در سفارش stop-limit هم همانطور که از نامش مشخص است باید به طور شرطی عمل شود. در واقع شما براساس تعیین شرط با توجه به یک قیمت خاص برای یک ارز می توانید یک قیمت و حجم را تعیین کنید و پس از رعایت شروط معامله انجام می پذیرد. البته این مورد نسبت به دو مورد دیگر ضرر زیادی برای کاربران دارد. از سال 1390 که مجموعه خانه سرمایه شروع به کار کرد با برگزاری ۳۱ دوره جامع آموزشی بلند مدت، بیش از ۶۰۰۰ تحلیلگر را وارد بازار سرمایه کرده‌ایم.

آیا بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین را می شناسید؟

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری