تابلو روان LED معرفی، مزایا، معایب و قیمت

و اشیایی که در مرزهای حاشیه قرار دارند برای یک تجربه مشاهده یکپارچه تنظیم میشوند. به عنوان یک دستورالعمل کلی، بهتر است فاصله ای حدود 3 فوت را به ازای هر 1 میلی متر وضوح در نظر بگیرید. اگر شما هم به فکر نصب و راهاندازی یک ویدئو وال در مجموعه خودتان گرفتهاید، همین حالا با کارشناسان حرفهای و آموزش دیده ما تماس بگیرید تا شما را با راهحلهای قدرتمند و مدرن میوا، و آنچه امکان پیادهسازی برای شما دارند آشنا کنند. به همین خاطر درمناطق و محیط های گرمسیر که در تابستان دما به 5۰ درجه سانتیگراد می رسد توصیه بر این است که از تهویه مناسب (فن بزرگ یا کولرگازی) به گونه ای که درجه خودکار آن را روی 50 درجه سانتیگراد گذاشته شده استفاده کنند تا به محض بالا رفتن دمای درون سازه از 50 درجه سیستم تهویه به شکل اتومات کار نماید و دما را به تعادل برساند. این مدل از تابلو پرطرفدار در زمینه تبلیغات می باشد که بر روی سردر مغازه ها ، اماکن تجاری و شرکت ها می باشد عمده علت پرطرفدار بودن این تابلو را میتوان در نورپردازی آن دانست تابلو چلنیوم نیز دارای انواع مختلفی می باشد که از جمله پراستفاده ترین آنها می توان به تابلوی چلنیوم، پانچ، نوراندریک ،پلکسی دوبل و طلایی اشاره کرد.

نرم افزار MuraControl نرم افزار مدیریت ویدئو وال با عملکردی عالی است که روش آسان و قابل درکی را برای مدیریت ویدئو وال به صورت محلی یا از راه دور فراهم می کند. ویدئو وال Meva PV55S501V با كیفیت بالا و شفافیت تصوی، قیمت بسیار مقرون به صرفه ای را ارائه داده است و تمامی نیازهای كاربران برای نمایش حرفه ای برآورده می سازد. درایو فلش USB را به PL553 وصل کنید تا فوراً محتوای چندرسانه ای پخش شود، پس از قرار دادن درایو فلش USB ، می توانید لیست پخش را دقیقاً ترتیب دهید و زمان پخش محتوا را برنامه ریزی کنید تا متناسب با نیازهای کسب و کار شما باشد. به عنوان مثال، چهار مانیتور که در پیکربندی 2×2 تنظیم شده اند، به شما امکان می دهند آخرین پیکسل محتوای 4K Ultra HD (3840x2160pixel) را در صفحه نمایش معادل 110 اینچ نمایش دهید. صفحه های بزرگ بدون درز با حاشیه فوق العاده باریک: حاشیه بسیار باریک یک دیوار دیجیتالی خیره کننده از نظر بصری ایجاد می کند تا محتوای پویا را به طور موثر ارائه دهد و بینندگان را غرق کند.

در هر چهار گوشه این ویدئو وال دستگیره های محکم نصب شده است که همراه با وزن مانیتور 27.5 کیلوگرم، این دسته ها امکان حمل و نقل ایمن و نصب آسان و با صرفه جویی در وقت را ارائه می دهد، چه به صورت عمودی و چه به صورت افقی. نصب تلویزیون شهری به گونه ای است که کابینت های مجزا با سایز ۱ متری در کنار هم دیگر قرار گرفته می شوند. این معیار بر اساس میلی متر اندازه گیری میشود و به طور دقیق نشان میدهد که اندازه پیکسلها و در نتیجه آن ابعاد تلویزیون شهری به چه شکلی تغییر میکند.

ویدئووال PN-V551 از دیگر تولیدات با کیفیت شرکت شارپ برای استفاده در فروشگاه ها و مراکز اداری، تجاری 24 ساعته و سایر برنامه های حرفه ای که نیاز به کار شبانه روزی دارند، مناسب است و گزینه های مختلف نصب افقی و عمودی را ارائه می دهد، و به مشتریان امکان می دهد حالت متناسب با محتوای نمایشگر و برنامه را انتخاب کنید. ویدیووال 49VL5F به لطف حاشیه بسیار باریک 3.5 میلی متری، تصاویر واضح و شفافی را از هر زاویه ای ارائه میدهد و با طراحی فوق العاده جذاب و بسیار کاربردی ، می توان از آن برای تبلیغات و ارائه اطلاعات در محیط های مختلف تجاری، اداری، صنعتی و مانیتورینگ استفاده کرد. حاشیه فوق العاده باریک PN-V551 شما را قادر می سازد تا چندین واحد را برای ایجاد یک بوم دیجیتال تقریباً بی نقص ترکیب کنید.

و یا نداشتن تجربه و تخصص و شناخت از قدرت واقعی پاورها و یا بهترین آنها… مرکز خرید تلویزیون شهری پایالایت با بهترین و به صرفه ترین قیمت تلویزیون شهری این امکان را به شما می دهد که همکاران گرامی می توانند، قطعات لازم جهت تلویزیون شهری، ساخت سازه تلویزیون شهری، تابلو های روان را بدون واسطه خریداری نمایند قیمت قطعات تلویزیون شهری ما در نوع خود بی نظیر است. این ویژگی نصب را برای شما ساده کرده و میتوانید در هر زاویه ای آن را نصب کنید. در این مقاله می خواهیم به آموزش مشخصات قطعات لازم برای ساخت تابلو روان بپردازیم. به این ترتیب ، کاربران می توانند در عملکردهای مورد نظر و مدیریت نمایشگرها ، از انجام خطای آزمایشی جلوگیری کنند. به این ترتیب ، کاربران می توانند در عملکردهای مورد نظر و مدیریت نمایشگرها ، مجبور به انجام خطای آزمایشی نشوند. علاوه بر نوع ویدئو وال، محل نصب ویدئو وال نیز می تواند در پیچیدگی و زمان مورد نیاز جهت اجرای پروژه تاثیر گذار باشد. گاهی شما تنها برای چند روز نیاز به این محصول دارید و با اجاره ویدئو وال، میتوانید نیازهای خود را برطرف کنید.

در این راستا اطلاع رسانی به مشتری از طریق روشهای نوین از اهمیت ویژه ای تلویزیون شهری برخوردار است . دراین مقاله قصد داریم به بررسی تفاوت میان ویدئو وال و مانیتور صنعتی بپردازیم و شما را با ویژگی ها و قابلیت های سیستم های تصویری نوین آشنا کنیم. ویدئو وال PV55S501V از سری مانیتورهای صنعتی بدون قاب برند میوا است که امکان نمایش با کیفیت Full-HD را با اتصال زنجیره ای مانیتورها در اتاق های كنترل و مانیتورینگ به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته فراهم میسازد و تا سال ها بدون افت کیفیت از نمایشگر بهره ببرید. کارکرد آن ها مشابه کارکردشان در تلویزیون های عادی است اما ورودی ها و خروجی های بیشتر و توانایی پردازش بیشتری دارند.

از دیگر ویژگی های ساختاری این نمایشگر حرفه ای، زاویه دید گسترده 178 درجه ای است که کمک بسیاری در انتخاب راحت تر محل نصب آن می کند. این ویدئو وال ال جی با فناوری پنل IPS کنترل بهتر کریستالهای مایع را فراهم می کند ، که به نوبه خود اجازه می دهد صفحه نمایش تقریباً از هر زاویه ای دیده شود. برای کاربرانی که می خواهند از طریق RS232 از راه دور نمایشگر را کنترل کنند ، می توانند نرم افزار MDA را برای کار خود دانلور کنند. با این پایه برای نصب و تعمیر کابل ها دیگر نیازی به باز و بسته کردن مانیتور نخواهید داشت و زمان نصب نیز به حداقل میرسد. مانیتورها با این پایه پایه همراه با استراکچر مربوطه، پس از نصب به راحتی قابل تنظیم بوده و فاصله بین مانیتورها از ۶ جهت حداقل میرسد. به طور معمول نصب و تعمیر ویدئو وال ها با مشکلات بسیاری انجام میشود و تنظیمات فاصله بین نمایشگرها از مشکلات بزرگ در این زمینه محسوب میشود.

تنظیم آسان رنگ: بسته به محتوا ، دمای رنگ صفحه نمایش را می توان به راحتی با افزایش K100 با استفاده از کنترل از راه دور تنظیم کرد. معمولا ال ای دی هایی با رنگ اصلی کیفیتی بهتر و عمری طولانی تر دارند و توصیه می شود استفاده از آنها در اولویت باشد. مادر برد بدون طیف که در کنار ماژول ال ای دی تک رنگ قرار دارند، قطعه هاب را روی برد خود دارند اما در کارت کنترلر طیف دار که در کنار ماژول تمام رنگ به کار میروند، هاب قطعه الکترونیکی جداگانه ای است که توسط خود تابلو ساز روی کارت کنترلر تابلو روان اتصال پیدا کرده و وظیفه دارد که کنترلر را به ماژول LED مربوط شناسانده و میان آنها ارتباط برقرار کند. زیرا توانایی فوقالعادهای در طراحیهای بصری دارند که با هیچ فناوری دیگری قابل مقایسه نیست. نصب و راه اندازی ویدئو وال PL553 با داشتن طراحی حاشیه فوق العاده باریک در اندازه 1.8 میلی متر ، فاقد حواس پرتی و برای ارائه یک تجربه یکپارچه است که مخاطبان شما را به وجد می آورد و آنها را مجذوب خود می کند.

انواع تابلوهایی که به صورت روان و ثابت ساخته می شوند، هم برای جلب توجه و هم برای متمایز کردن خود در بازار، ارتباط بصری مناسب، زیبایی محیط شهری و بالا بردن کلاس کاری از نظر این که ما هم چنان که به زیبایی مغازه خود اهمیت می دهیم به شمای مشتری هم اهمیت خواهیم داد، می باشد. همچنین یک ورودی و خروجی صدا نیز تعبیه شده که برای اتصال بلندگو و اسپیکر استفاده میشود. علاوه بر ورودی های DVI-D و USB 2.0 هر کدام دارای یک خروجی نیز میباشند که میتوان به صورت زنجیروار به یکدیگر متصل شوند و تصاویری یک پارچه ای را بر روی نمایشگر را قرار دارد. ضمن اینکه قابلیت نصب به دو صورت افقی و عمودی را نیز دارد. ضمن اینکه نصب و راه اندازی پایه سریع و آسان انجام میگیرد.

پیکسل یکنواخت و کامل: کنترلر دارای سیستم خودکار برای کالیبراسیون رنگ می باشد که به طور مداوم با سنسورهای نصب شده در نمایشگر در زمان بلادرنگ و به طور خودکار اقدام به تنظیم دمای رنگ و روشنایی نمایشگر می کند. در مقابل نفوذ آب و رطوبت و حتی گرد و غبار آسیبپذیر بوده و بهترین محل برای نصب مکانهای سرپوشیده و محیطهای داخلی است. این کار کارکردهای مشابه را با هم ساده می کند و از یک رابط کاربری گرافیکی برای سهولت استفاده می کند. ساختار منو در این ویدئو وال ال جی برای استفاده تجاری بهینه شده که رابط کاربری گرافیکی بصری بیشتری برای سهولت استفاده در نظر می گیرد. استفاده آسان در شبکههای درون سازمانی. پایه ثابت مانیتور صنعتی ASJ-P204 برای نصب و تنظیمات آسان انواع مانتورهای صنعتی و ویدئو وال تا ابعاد 70 اینچی طراحی شده و به راحتی مانیتورها را پس از نصب در ۶ جهت تنظیم میکند.

PL553 یک نمایشگر عریض دیواری در سایز 55 اینچ است که برای نمایش تصاویر و ویدئوهای با کیفیت در مکان های عمومی طراحی و ساخته شده است. رزولوشن TH-47LFV5W برابر با 1920×1080 پیکسل می باشد که تصاویر با این نمایشگر با کیفیت فول اچ دی نمایش داده شود و رنگ ها به صورت کاملا طبیعی و شفاف مشاهده شوند، به طوری که ریز ترین جزئیات در نواحی تیره و روشن قابل مشاهده است. برای داشتن مزایای رقابتی، در محیط های همکاری امروز، باید ارتباطات روشن و موثر باشند. ساختار منو برای استفاده تجاری بهینه شده است. ۷۰ سانتی متر می باشد و همچنین سایز اماکن آموزشی و اداری می تواند با حداکثر عرض (ارتفاع) ۱۲۰ سانتی متر و طول متناسب با طول ورودی ساختمان می باشد.این سایز در اماکن تجاری می تواند تا ۱۵۰ سانتی متر نیز ارتقا یابد. این میزان زمان در نمایش ویدئو و اسلایدهای دارای حرکت ممکن است با افت کیفیت مواجه شوید؛ که تنها عیوب این نمایشگر محسوب میشود.

تبلیغات در برند سازی و اطلاع رسانی کمک شایانی به رونق کسب و کار ها کرده است که در این راه تابلو ها انواع شکل ها و رنگ هایی را به خود دیده است . ضمن این که زاویه دید این ویدئو وال برابر با 178 درجه است و در هر زاویه ای که نسبت به آن قرار داشته باشید، قادر به مشاهده محتوای کامل در حال نمایش با آن خواهید بود. چه در یک مرکز خرید، هتل، اتاق کنترل، مرکز حمل و نقل یا سالن کنفرانس نصب شده باشد، بانکی از این مانیتورها پیام شما را با سبک و دقت فوق العاده ای منتقل می کنند. برای تقویت بیشتر مدیریت محتوا، PL553 از سازگاری نرم افزار X-Sign پشتیبانی می کند ، به شما امکان می دهد پیام های ویدئویی خود را با بیش از 100 قالب داخلی به راحتی ایجاد و کنید. ویدئووال 49 اینچ LG49VL5F، یک نمایشگر عریض با کیفیت نمایش FULL HD میباشد که به دو صورت افقی و عمودی برای نمایش 24 ساعته محتوای تصویری، ویدئویی و متنی نصب و میشود و یک تجربه تماشایی جذاب را ارائه می دهد. مانیتور ویدئو وال BenQ مدل PL552 یک مانیتور صنعتی در ابعاد 55 اینچ است که با رزولوشن Full HD امکان نمایش تصاویر با کیفیت بالا را دارد و میزان روشنایی تصاویر آن 500nits می باشد.

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری