بهترین لپ تاپ های گیمینگ 30 تا 40 میلیون تومان ایزی بست

به طوری که باتری این لپ تاپ به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های دنیا 8 تا 10 ساعت دوام می‌آورد. مزیت دیگر پردازنده M1 این است که باعث می‌شود مک بوک ایر بتواند اپلیکیشن‌های آیفون و آیپد را در سیستم عامل مک اجرا کند. بهترین لپ تاپ دنیا در بازار شاید از دید خیلی‌ها، مک‌بوک پرو مدل 2021 باشد. اگر نمایشگر مینی LED این محصول را از نزدیک ببینید، چندین ثانیه محو کیفیت و زیبایی حیرت‌انگیز آن خواهید شد.

بهترین لپ تاپ مخصوص طراحی بازه 50 تا 55 میلیون تومان

این دو لپ تاپ معرفی شده در درجه اول انتخاب شما قرار دارند و در صورت علاقه هم می‌توانید به سراغ محصولات دیگر لیست ۱۰ گانه ما بروید. اگر می‌خواهید که کیفیت صفحه نمایش را برای مدت زمان طولانی حفظ کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از قلم پرمیوم کمپانی دل استفاده کنید که سطح حساسیت فشار آن روی ۴۰۹۶ قرار دارد و با نرخ واکنش ۲۴۰ هرتز می‌توانید از آن استفاده کنید. این شرکت کانفیگ‌های زیادی در این لپ‌‌تاپ ۱۵ اینچی ایجاد کرده است که باعث می‌شود خریدار برای انتخاب آن با چالش روبه‌رو شود. فضای رم مناسب به معنای کاهش وقفه‌ها یا کاهش میزان هنگ کردن کامپیوتر شما است. حداقل رم مناسب برای طراحی سایت 10 گیگابایت است امّا خرید یک لپ‌تاپ با رم 16 گیگابایت می‌توانید برای زمان طولانی نیاز شما را رفع کند. تعداد هسته CPU، نسل خود CPU، فرکانس کاری، حافظه کش، توان مصرفی و….

  • این محصول ایسوس به پردازنده Core i3 نسل ۱۱ مجهز شده و محدوده فرکانس آن به ۳ تا ۴٫۱ گیگاهرتز می‌رسد.
  • در راهنمای خرید لپ تاپ برای کارهای مهندسی در سال 2022 تلاش کردیم برخی از محبوب‌ترین و ارزشمندترین مدل‌های بازار را در تیر ۱۴۰۱ معرفی کنیم.
  • که علاوه بر صفحه نمایش 15.6 اینچی با پنل IPS، از یک گرافیک نیمه حرفه‌ای GTX1650 انویدیا نیز بهره می‌برد.
  • اگر تولید کننده محتوای حرفه‌ای هستید، این لپ تاپ چندان نمی‌تواند کارایی مدنظر شما را فراهم سازد.
یک لپ تاپ گیمینگ باید حداقل 256 گیگابایت ظرفیت ذخیره بهترین لپ تاپ برای معماری ۲۰۲۲ سازی داشته باشد. با این حال، اگر چندین بازی انجام می دهید و تعداد زیادی فیلم و فایل های دیگر دانلود می کنید، ممکن است به دنبال ظرفیت ذخیره سازی 1 ترابایت باشید. در ژینال شما می توانید پرداخت های خود را به صورت آنلاین از طریق امن ترین درگاه های پرداخت سطح کشور انجام دهید. تمام وسایل آشپزخانه جهیزیه، لوازم خانگی برقی ، لپ تاپ استوک و لوازم جانبی و محصولات ضروری هر ایرانی در سبد کالا ژینال وجود دارد.

بهترین لپ تاپ تا ۲۵ میلیون تومان

اندازه نمایشگر لپ‌تاپ شما می‌تواند تأثیر زیادی بر وزن و قابلیت حمل آن داشته باشد. اگر به دلیل کار خود مجبور به حمل دائم لپ‌تاپ هستید، پیشنهاد می‌کنیم لپ‌تاپ‌هایی با نمایشگرهای کوچک‌تر انتخاب کنید. این افراد نیازی به جابه‌جایی لپ‌تاپ خود ندارند و به همین دلیل هم دستگاه‌هایی با نمایشگر بزرگ‌تر انتخاب می‌کنند. طراحی، یادداشت برداری، مدل سازی سه بعدی، کار آسان با ادیت ویدیو، گشت و گذار سریع اینترنت و موارد این‌چنینی، تنها نمونه‌ای از کاربردهایی است که از طریق لپ تاپ لمسی با قلم می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید. این لپ تاپ از طیف رنگی DCI-P3 به میزان ۷۱ درصد پشتیبانی می‌کند که کمتر از میانگین ۸۴ درصد برای لپ تاپ‌های پرمیوم است.

آیا پیاده روی هر روز یک ساعت به کاهش وزن کمک می کند؟

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 30 تا 40 میلیون تومان ایزی بست برای دیدن دیگر مدل های لپ تاپ ایسوز به صفحه برند لپ تاپ ایسوسمراجعه نمایید. لپ‌تاپ «اچ‌پی مدل EF2126WM-A» یکی از لپ‌تاپ‌های قدرتمند و زیبای اقتصادی بازار است که می‌توان در پردازش‌های نسبتاً سنگین نیز روی آن حساب کرد. حالا برای خرید لپ‌تاپ نو در خوش‌بینانه‌ترین حالت باید ۸ میلیون تومان هزینه کنید.

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری