بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان آپدیت 2022 + نحوه استفاده زدبورس-بروکر آمارکتس

بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان آپدیت 2022 + نحوه استفاده زدبورس-بروکر آمارکتس

بروکر واقعی فارکس دلیلی برای سخت کردن مرحله برداشت شما ندارند، زیرا تنها دلیل نگه داشتن پول شما در بروکر آسان کردن کار خرید و فروش برای شماست. اگر با مفهوم سوآپ در فارکس آشنایی داشته باشید، می‌دانید که نرخ بهره‌ای برای پوزیشن‌های معاملاتی فعال برای مدت بیش از یک روز در فارکس است. بهره‌ای که برای برخی از معاملات می‌تواند مبلغ بالا و قابل توجهی باشد. اما اگر پوزیشن باز معامله را قبل از پایان روز معاملاتی ببندید، نیازی به نرخ بهره نخواهید داشت. بنابراین حساب اسلامی فارکس برای مسلمانانی که با توجه به قواعد دین خود به معامله می‌پردازند، ایجاد شده است.

برخی بروکرها در کنار کیفیت و کارایی مناسب، کمترین کمیسیون را از معامله گران می گیرند و با این کار سرمایه گذاران بیشتری به سمت خود می کشانند. ولی نکته قابل توجه این است که دست معامله گران برای ارزیابی و تحلیل دقیق تر مارکت بازتر است. در واقع وقتی تریدر فارکس بتواند ارتباط آزادتر و بررسی شفاف تری نسبت به معاملاتش انجام دهد، امکان رخ دادن ضرر پایین تر می آید. برخی بروکرهای فارکس ممکن است پشتیبانی زبان فارسی را نداشته باشند. پس برای استفاده از امکانات هر چه بیشتر، سراغ کارگزاری هایی بروید که این امکان را برای تریدرهای فارسی زبان محیا کرده باشند.

  • عدم اجازه برداشت پول از حساب کاربری یکی از موارد امنیتی است که ممکن است با عدم انتخاب بروکر مناسب برای فارکس معامله گران در این بازار را تهدید نماید.
  • مقدار پولی که روزانه در فارکس معامله می شود، نفوذ در بازار را برای انواع کلاهبرداران و مجرمان بسیار جذاب می کند.
  • مطابق با اطلاعات مندرج در سایت روبوفارکس، نهاد IFSC (بلیز) که جز رگولاتورهای با درجه اعتبار متوسط است، فعالیت های این بروکر را تایید می کند.
  • در کنار برخورداری از سایت مخصوص فارسی زبانان، بروکر از پشتیبانی فارسی مناسب نیز برخوردار است.

بروکرها کامل نیستند و همیشه ایراداتی هست، و بنابراین باید یک کارگزار را انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی با آنها تماس بگیرید و مشکلاتتان را حل کنید. آیا آن بروکر اخبار را نیز به طور رایگان پوشش می دهد؟ اگر تحلیل های کلی برای پیشبینی بازار در روزهای آتی هم ارائه دهد که چه بهتر. سازمان های نظارتی در سراسر جهان وجود دارند که قابل اعتماد را متقلب جدا می کنند. برا ایرانیا دامنه ش متفاوت بود، این یعنی رگوله های این دو تا فرق میکنه. CySec و FSA بروکر هایی که با ایرانیا کار میکنن رو رگولیت نمیکنن. WB Global Ltd، یک شرکت ثبت شده در اتحادیه اروپا است، که در آدرس 53 Spyrou Kyprianou، 4003، Limassol، قبرس، خدمات پرداخت را برای windsorbrokers.com تسهیل می کند.

خدمات بروکرهای فارکس به مشتریان

اولا که به تومن که میگید اصلا مبلغی نمیشه که برای بروکرها اونا دلاری حساب میکنن و برای این مبالغ خودشون رو خراب نمیکنن. شاید در نگاه اول برای شما این امر زیاد اهمیت نداشته باشد اما یقینا اگر وارد ترید در حساب حقیقی شوید در حجم های بالا باعث ضررهای سنگینی به شما خواهد شد. هرچند در حسابهای کوچک که طبیعی است حجم معاملات نیز پایینتر باشد هم اختلاف قیمت در بازشدن معامله به ضرر شما خواهد بود. در این بخش میخواهیم تخصصی تر به مبحث انتخاب بروکر بپردازیم که پیشنهاد میکنیم حتما تا انتها همراه ما باشید. برای انتقال سریعتر به بخش مورد نظر خودتان مثلا جدول نمایش تمام بروکر های فارکس روی منوی مربوطه در زیر کلیک کنید. نظر شما در مورد اینکه میگن آلپاری توی اروپا ورشکسته شده و توی روسیه هم مجوز فعالیت نداره.

بروکر آمارکتس در سال 2007 میلادی تاسیس شد و دارای رگوله FSA برای ایرانیان می‌باشد. این بروکر توانسته است توجه کاربران زیادی مخصوصا ایرانیان آمارکتس فارسی را جلب کند. بروکر یا کارگزار واسط به معامله‌گر و بازار فارکس است و شما به واسطه بروکر معاملات خود را ثبت می‌کنید. بروکرهای زیادی وجود دارد اما همه آنها برای ایرانیان مناسب نیست زیرا اکثر آنها به ایرانیان سرویس ارائه نمی‌دهند.

تریدر برتر

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری