انواع طرح کناف سقف 2020 برای خانه‌های ایرانی مزایای استفاده از کناف سقف-کناف آوگون

انواع طرح کناف سقف 2020 برای خانه‌های ایرانی مزایای استفاده از کناف سقف-کناف آوگون

سقف مشبک آلومینیومی که از تایل‌های آلومینیومی و پروفیل‌های سپری تشکیل شده. این پروفیل‌ها خود آلومینیومی هستن که البته معدودی از پیمانکارها سو استفاده کرده و پروفیل رو گالوانیزه می‌اندازن. برای مکان‌های مرطوب مانند آشپزخانه و سرویس‌ها نیز از پانل‌های مقاوم در برابر رطوبت استفاده خواهد شد.

در حالت تیپ B که مناسب فضاهای کمتر از ۱۰ متر میباشد پروفیل های F47 فقط در یک جهت نصب میشوند و سپس پانل به آن پیچ میشود. در دنیای امروز ساختمان سازی، کناف یکی از مهم ترین و پرکاربردترین مصالح ساختمانی می باشد. کناف هایی که برای دیواره ساختمان از آنها استفاده می شود در حقیقت نقش جدا کننده دیوار و سقف را دارند که به شکل سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد. کناف هایی که برای سقف پذیرایی بکار گرفته می شوند؛ ضخامت های متفاوتی دارند که با توجه به ارتفاع سقف انتخاب شده و کمک می کنند تا سقف بیش از اندازه کوتاه به چشم نخورد. پنهان شدن همه اتصالات و کابل های برق در داخل سقف و کمک به گرم تر شدن خانه در منزل و خنک نگه داشتن محیط در فصل تابستان از مزیت این نوع سقف ها به شمار می اید.

در صورت استفاده از خدمات مشاوره رایگان کناف احسانی، می‌توانید به بهترین گزینه و طرح نهایی سقف کناف در پذیرایی خانه ویلایی برسید. کار‌های نصب و اجرا این سقف را نیز می‌توانید به نصابان ماهر این گروه بسپارید. پیشنهاد طراحان دکوراسیون داخلی نصب طرح‌های ساده و مستطیلی شکل سقف کناف برای پذیرایی ال مانند است. 30 طرح زیبا برای کناف سقف در طراحی و دکوراسیون داخلی را نمونه کناف سقف مشاهده می کنید. دراین قسمت تعدادی نمونه کار طراحی کناف سقف برای اتاق پذیرایی مشاهده می کنید.

  • مشکلاتی همچون سوراخ شدن، از بین رفتن نوار چسب ها و شکاف مفاصل که خوشبختانه این موارد به سادگی قابل تعمیر می باشند.
  • سقف کاذب در خانه، اغلب برای سالن پذیرایی مورد استفاده قرار می‌گیره.
  • نمونه زیر را ببینید با استفاده از ورقه‌های مسی علاوه بر زیبایی، محدوده جزیره اشپزخانه را به طور ویژه مشخص کرده است.
  • از مزیت‌های این مدل سقف کناف تامین روشنایی محیط، صرفه جویی در مصرف انرژی، امکان شستشو آن با آب و مقاومت بالا در برابر آسیب‌های احتمالی است.
  • تنها در پذیرایی های بزرگ که مساحت سقف زیادی دارید، برای تزیین سقف می توان از این طرح کناف استفاده کرد.
شما می توانید از جدید ترین طرح های کناف سقف مدل صاف و گوشه دار مانند های شکل مستطیل یا مربع استفاده کنید. اگر تمایل دارید سقف اتاق خواب را مدل کلاسیک طراحی کنید پیشنهاد می شود از لوستر های پر زرق و برق استفاده نمایید. کناف کاری سقف ساختمان این روزها بسیار باب شده است و شما می توانید برای زیباتر شدن دکوراسیون خانه از جدیدترین مدل های کناف کاری سقف پذیرایی و آشپزخانه استفاده کنید. در این مقاله انواع مدل کناف کاری سقف ساختمان را با هم مشاهده می کنیم. برای دکوراسیون داخلی منزل می توانید از کناف کاری سقف پذیرایی استفاده کنید که مزیت های فراوانی داشته و نسبت به سقف های گچی، رنگی، بلکا و… بسیار ارزان تر بوده و در زمان کمتری آماده می شود. مدل های جدید کناف کاری سقف و مزیت های آن را برای شما در این مطلب قرار دادیم.

برای خرید روتختی کجا برم؟

با به‌کارگیری دیوارهای کناف می‌توان دیوارها را در برابر عبور صدا عایق کرد و با استفاده از پشم سنگ و پلی‌استایرن در دیوارها نیز می‌توان آن‌ها را در برابر حرارت هم به‌راحتی عایق کرد. این شرکت توسط برادران کناف (کارل و آنفوس کناف) در سال ۱۹۳۲ بنیان نهاده شد و در حال حاضر شرکت کناف آلمان یکی از شرکت‌های بین‌المللی معتبر در صنایع ساختمانی به‌حساب می‌آید. در بسیاری از موارد هزینه‌هایی به‌مراتب پایین‌تری از گچ دارد، ارتفاع سقف را کمتر از گچ پایین می‌آورد؛ سبک است و…. این اشکال باعث احساس آرامش و طراوت روحی می شوند و برای رفع افسردگی بسیار موثرند.

چند ایده برای بازسازی خانه

اما اگر متخصص براتون طراحی انجام داد ولی باهاش به توافق نرسیدین باید هزینه طراحی رو پرداخت کنین. اگه این سقف رو نصب کنین متوجه صرفه جویی در مصرف انرژی میشین چون مثل عایق حرارتی عمل میکنه. طراحی و نصب کناف نسبت به منطقه جغرافیای طراحی می‌شود و با وضعیت آب و هوای آن انجام می‌شود.

در پروژه های خود از کناف سقف استفاده کنید.

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری