انتخاب بودجه مناسب برای تبلیغات در گوگل! عامل موفقیت کسب و کار ها

در این قسمت ما گزینه Website traffic را به دلیل ارتباط بیشتر با هدف کمپین تبلیغاتی مد نظرمان انتخاب میکنیم. در این قسمت دو بار این امکان تعبیه شده است که هر یک 15 کاراکتر ظرفیت نوشته شدن دارند. ظرفیت نوشته شدن هر یک از آنها حداکثر 30 کاراکتر است. 4. Description 1,2: دو آیتم برای توضیحات تبلیغ شما هستند که هر یک 90 کاراکتر ظرفیت نوشته شدن دارند و درج حداقل یکی از آنها الزامی است. پس از کلیک روی این گزینه، دو گزینه دیگر برای شما باز می شود؛ Standard و گزینه Accelerated دو گزینه آن هستند. 5. سپس روی گزینه Preview کلیک کنید. در نهایت با کلیک بر روی گزینه SAVE AND CONTINUE، فرایند ساخت کمپین تبلیغاتی شما به پایان میرسد. از سوی دیگر، لزوما هرکسی که در حال جستوجو در گوگل است به دنبال خرید نبوده و ممکن است از روی کنجکاوی یا پیدا کردن جواب یک سوال به جستوجو بپردازد و این موضوع موجب هدر رفتن بودجه تبلیغکننده میشود. نمایش آگهی به صورت هدفمند است و فقط برای کسانی نمایش داده می شود که به دنبال خدمات شما هستند. Product and brand consideration: تشویق افراد برای کاوش و پیگیری پیرامون محصول یا خدمت شما هدفی است که این گزینه برای ایجاد کمپین دنبال میکند.

این گزینهها مربوط نشان دادن تبلیغ شما در برخی از شرایط هستند که با توجه به این که قصد دارید بهینهترین هزینه را برای تبلیغ خود اختصاص دهید، حضور آنها ضروری نیست. با توجه به وجود تحریمها برای ایران، امکان انتخاب این کشور از طریق گزینه سوم فراهم نیست. 5. حالا در اینجا لیست شمارههایی که از طریق اسکریپ وارد کردهاید را میتوانید مشاهده و از بین آنها، اسکریپت مورد نظر را انتخاب کنید. تا اینجا همه چیز عالی به نظر میرسد، اما این تمام ماجرا نیست. 6. تمام شد! حالا روی گزینه Save کلیک کنید. پس از آن هزینه تبلیغات بعد از اجرا از حساب شما کسر خواهد شد. با این روش تبلیغ برنامهها را جدای از تبلیغ معمول آن انجام دهید.

معمولاً هنگام ثبتنام نمیتوانید این گزینه را ببینید، برای همین در تکمیل ساخت حساب کاربری گوگل ادز، باید پرداختهای خودکار را انتخاب کنید. بطور معمول روشهای پرداخت موجود برای حساب کاربری گوگل ادورز به ارز و کشور انتخابی شما و گاهی اوقات به تنظیمات پرداخت (صورتحساب دستی، خودکار یا ماهانه) بستگی دارد. گوگل ادز، بزرگترین شبکه تبلیغات کلیکی (PPC) موجود در جهان، امکان رشد وبسایت کسبوکارها را در دو موتور جستوجوی بزرگ یعنی گوگل و یوتیوب فراهم میکند. این دو اپلیکیشن و سایت، به عنوان دو مرکز درج آگهی شناخته شدهاند و مخاطبین زیادی نیز دارند. گزینههای دیگری هم برای تبلیغات اینترنتی وجود دارند. اما متاسفانه این قابلیت خوب برای شمارههای تماس ایران قابل استفاده نیست و دلیل آن را هم چیزی جز تحریم نمیتوانیم نام ببریم.

برای مثال سیستم هایی موجودند که اگر کاربر بطور کاملاً واضحی کلماتی که اسامی خاص هستند را معین کرده باشد، قادر به ترجمه دقیق تری هستند. اگر رقابت بر سر یک کلیدواژه بالا باشد، ناچارید هزینه بیشتری برای تبلیغ آن بپردازید. شاید فکر کنید هرچه شعاع هدف شما بزرگتر باشد، تجارت شما بیشتر رونق میگیرد، اما اینطور نیست. ساختار URL ها: ساختار url ها هرچه خواناتر باشند، و بهتردسته بندی ها را نمایش دهند، سایت قطعاً موفق تر خواهد بود. مطالب بیشتر همه چیز است و هرچه تازه تر بهتر. در ایالات متحده متوسط هزینه برای هر کلیک برای تبلیغات جستجوی گوگل برای همه صنایع ۲٫۳۲ دلار است. در پنجره باز شده بر روی گزینه New campaign کلیک کنید. روی گزینه EXPLORE YOUR ACCOUNT کلیک کنید تا برای ساخت کمپین آماده شوید. درواقع این پیشنهادهای رقبای شماست که هزینه کلیک برای یک کلمه کلیدی را مشخص میکند. رقبای شما یقینا اقدام به ساخت اکانت گوگل ادوردز کردهاند و از مزایای آن استفاده میکنند.

Video: حضور افراد علاقهمند در وبسایت شما و افزایش نرخ بازدید با استفاده از تماسهای متقاعدکننده و انجام سایر اقدامات، برای تشویق افراد جهت اقدام به خرید بعد از بهترین سایت تبلیغ در گوگل دیدن ویدئوی شما. سایر سیستم های تبلیغاتی را غیر فعال یا حذف کنید.. 6. در این صفحه اطلاعاتی نظیر اطلاعات آماری کلیکها در این کمپین، اطلاعات مالی و سایر موارد در اختیار شما قرار خواهد گرفت. کاربران را به کدام صفحه هدایت کنیم ؟ چگونه در اینترنت، تبلیغ رایگان کنیم؟ سیستم Ads در ابتدا در بالای موتور پایگاه داده MySQL پیادهسازی شد. ابتدا باید یک نام برای ادگروپ خود تعیین نمایید، این نام میتواند فارسی درج شود. با ذخیرهسازی تنظیمات مرتبط با ساخت کمپین، وارد صفحه ساخت ادگروپ خواهید شد. 1. ابتدا وارد کمپین یا ادگروپ بشوید و سپس از منوی سمت چپ، روی گزینه Ads & Extensions کلیک کنید.

کد ارسال شده را در کار Enter code وارد کرده و روی دکمهی آبی Verify کلیک کنید. از معایب کاپریلا مشخص نبودن هزینه های تبلیغات و کلیک ها است. یکی از بهترین روش ها برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده از افراد معروف اینستاگرامی یا اینفلوئنسر ها است. ما شرکت جی ادز را برای تبلیغات در گوگل پیشنهاد میکنیم؛ چرا که اصل صداقت و شفافیت گوگل را سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده اند و هزینه های تبلیغات در گوگل را به صورت شفاف و البته نسبتا پایینتر از رقبایشان در اختیار مشتریان قرار داده اند. به این ترتیب یک شرکت دیجیتال مارکتینگ تمام برنامه تبلیغاتی شما را از شروع یعنی افتتاح حساب کاربری، انتخاب کمپین، انتخاب کلمات کلیدی، زمان تبلیغات و پرداخت هزینه را برنامه ریزی و اجرا مینماید و شما تنها هزینه این کمپین را به ریال پرداخت خواهید کرد. در نظر داشته باشید که امکان انتخاب کشور ایران و ریال ایران وجود ندارد.

گوگل یک روش پرداخت بینالمللی ایجاد نموده تا تمامی آنها قادر به استفاده از ابزار گوگل ادز باشند. در زیر همه روشهای پرداخت موجود در کشورها مخصوصاً ایران را توضیح خواهیم داد. ما در شایگان همیشه شاهد مشتریانی بودیم که تماس گرفتند و هزینه های هنگفتی که در تبلیغات بنری انجام دادند صحبت کردند و همه به یک موضوع ازعان داشتند: نتیجه نگرفتیم! در نهایت با فشردن دکمه SAVE AND CONTINUE کار ساخت تبلیغ شما نیز به پایان میرسد. در نهایت گزینه SAVE AND CONTINIUE را فشار دهید. کمپین تبلیغاتی خرید محصول شما در Google Shopping، در بالای صفحه نتایج ارگانیک موتور جستجو (SERP) نمایش داده میشود.

حال در بخش Pop-ups and Redirects میتوانید آن را غیر فعال کنید. فعال نمودن تبلیغ نیاز به کارت اعتباری معتبر ویزا کارت و یا مستر کارت و یا همچنین حساب پی پال دارد و همچنین گوگل پس از مدتی حساب شما را فعال خواهد نمود و انجام این کار نیاز به تجربه بسیار داد. در هر دو حالت پرداخت میتوان گزارش مالی و هزینهی انجام شده را براساس روزانه و مبلغ هر کلیک و تعداد کلیکها و ورودیهای سایت را از بخش گزارش مشخص و دریافت نمود. به طور کلی برای پرداخت هزینه در گوگل ادوردز، دو تنظیم مختلف وجود دارد که در ادامه شما را با هر کدام از آنها آشنا می کنیم. در این سیستم شما هر کلیدواژه را در یک بهاصطلاح کمپین تبلیغاتی قرار میدهید و در عین حال میتوانید برای چند کلیدواژه یا چند محصول متفاوت، چند کمپین تبلیغاتی مختلف را تعریف کنید. در نظر داشته باشید که استفاده از این تنظیمات در این بخش ضروری نیست.

عملکرد بهتر کمپین ها به معنی جذب مشتری بیشتر یا تماس بیشتر کاربران است و به خودی خود متوجه آن خواهید شد. و بهینهسازی عملکرد کمپین شما با استفاده از سیستم Bidding اتوماتیک، اهداف و ساخت تبلیغ. فرست ادز با رصد روزانه نتایج تبلیغات در گوگل و بهینهسازی کمپینها در تلاش است تا از یک سو نرخ تبلیغات آنلاین در گوگل را برای کسبوکارها بالا ببرد و از سوی دیگر، مسیر انجام تبلیغات در گوگل را برای کسبوکارهای ایرانی آسان کند. ادنگاه این کار را با ایجاد یک حساب اختصاصی رایگان همراه با امکان دسترسی مستقیم شروع می­کند، آنچه به عنوان تبلیغ در نظر دارید به بهترین شکل ممکن برای شما می­سازد، روند تبلیغات در گوگل و اکانت گوگل ادز شما را مدیریت و تبلیغاتتان را بهینهسازی می­کند، گزارشی دقیق از مسیر کمپین و پایان آن در اختیارتان قرار می­دهد. چنانچه شما برای کلمات کلیدی مورد تعریف خود مبلغ اختصاصی تخصیص نداده باشید، الگوریتم گوگل به نحوی تنظیم شده است که از این مقدار پیش فرض به جای آن استفاده میکند. سپس به سراغ گزینه Internet Options بروید و آن را انتخاب کنید.

در پایین صفحه پس از انتخاب این گزینه، آدرس وبسایت شرکت خود را وارد کنید و سپس روی CONTINUE کلیک کنید. Website traffic: در این آیتم، هدایت افراد درست (افراد هدف) برای دیدن وبسایت شرکت هدف کمپین قرار میگیرد. در این نوع سایت ها هدفمندتر با توجه به کسب و کار شما، شما را به مشتری های هدف وصل می کنند. همچنین تلاش کنید از کلمات کلیدی خاصتر و جزئیتری استفاده کنید تا مشتری مخصوص به خود را کسب کنید. در نظر داشته باشید این کلمات کلیدی همانهایی هستند که معمولا توسط کاربر جهت مشاهده محصولات و خدمات مشابه آنچه شما ارائه میدهید، مورد جستجو قرار میگیرند. Search: هدایت ترافیک بیشتر به سمت وبسایت شما با استفاده از متن یا تماسهای تبلیغاتی، با استفاده از نتایج جستجوی مشابه در گوگل یا از طریق جستجوی سایت شرکای تجاری شما در گوگل. یکتا نت با رصد منظم نرخ تبدیل تبلیغهای مختلف، بهترین کلمات کلیدی را انتخاب کرده و با نوشتن جذابترین متنهای تبلیغاتی، نرخ تبدیل شما را افزایش میدهد. این نام میتواند به صورت فارسی درج شود و بهتر است به گونهای انتخاب شود که هدف کمپین در آن مشخص باشد تا در بررسیهای بعدی راحتتر مورد استفاده قرار گیرد. 1. Final URL: آدرس صفحهای از وبسایت شما است که مایلید کاربر به آن هدایت شود.

یکی از امکانات خوب تبلیغات گوگل ادز این است که میتوانید شماره تلفن خود را در زیر تبلیغتان نمایش دهید تا مشتریانی که تبلیغ شما را میبینند، با یک کلیک بتوانند با شما تماس بگیرند. در کلیک یاب هم قیمت گذاری به صورت رقابتی است. خوشبختانه میتوان به کمک اسکریپت زیر، شمارههای ایران را هم به تبلیغات گوگل ادز اضافه کرد. لوگو به روز شد، طراحی جعبه جستجو تغییر کرد و رنگ اصلی از قرمز به آبی تغییر یافت. با این روش کلیدواژههای اصلی توسط خود تبلیغ دهنده مشخص می شود. برای استفاده از کارت اعتباری یا نقدی در تنظیم پرداخت خودکار، کافی است اطلاعات کارت خود را به حساب Google Ads اضافه کنید و روش پرداخت خودکار را بعنوان روش اصلی قرار دهید. و همینطور به یاد داشته باشید که این اطلاعات قابل تغییر نخواهند بود، بنابراین با اطمینان دست به انتخاب بزنید و سپس گزینه SUBMIT را فشار دهید. کلیک کنید و گزینه call extension را انتخاب کنید. برای این منظور روی گزینه Or select a bid strategy directly (not recommended) کلیک کنید. در نظر داشته باشید که مکانیزم گوگل به نحوی است که کلیک بر روی هر یک کلمه کلیدی قیمت مخصوص به خود را دارد و قیمتها برای کلیه کلمات کلیدی همسان نیستند.

2. سپس روی authorize کلیک کنید و دسترسی امکان تغییر اطلاعات را هم به اسکریپ اضافه کنید. 0.24)، اگر هدف خود را روی حالت «تبدیل» تنظیم کنید، میانگین پرداخت آن به 9 دلار برای هر تبدیل می رسد. برای آنکه بتوانیم در سیستم گوگل ادوردز تبلیغات هدفمند و مناسب، با بازدهی عالی داشته باشیم لازم است تا طرز کار با سیستم گوگل ادوردز را به صورت اصولی و صحیح یاد بگیریم و بعد از آن که کار کردن با سیستم گوگل ادوردز را به صورت صحیح آموختیم نیاز است تا یک حساب گوگل ادوردز ساخته و سپس با استفاده از دانش خودمان و هم چنین خدماتی که در سیستم گوگل ادوردز جهت شارژ حساب وجود دارد به تبلیغات کالا و یا خدمات مورد نظرمان بپردازیم. ابتدا مطمئن شوید که کشور صحیح را در منوی کشویی انتخاب میکنید.

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری