آموزش جامع تست زنی کنکور به روش رتبه های برتر آزمون سراسری مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی علیرضا افشار

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید. مثلا در مسائل از چه فرمولی استفاده کرده است یا در سوالات مفهومی از چه زاویه دیدی استدلال کرده است که این کارها نهایتا باید تا 10 دقیقه از فرد زمان بگیرد نه بیشتر. البته اگر سوالات را به غلط پاسخ دادید هم اتفاق خاصی نیفتاده و لازم نیست نگرانتاثیر و نمره منفی تست های غلط در کنکور باشیم بلکه باید با تمرین بیشتر این مشکل را حل کنیم. علاوه بر آن ایشان به حل سوالات چهارگزینه ای و نمونه سوالات بسیاری می پردازند تا دانش آموز به طور کامل به مفاهیم زیست شناسی مسلط شود. بنابراین اگر از عربی کنکور چیزی نمی دانید، 0 تا 100 عربی را با استاد ببندید و اولویت بندی این درس را بیاموزید.

آموزش علوم تجربی پایه هشتم – بخش فیزیک

مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی نیز آزمون‌های تقریباً مشابهی را برای پذیرش دانشجو برگزار می‌کرد. دانشگاه آزاد اسلامی، آزمون گروه پزشکی را جداگانه از آزمون علوم تجربی برگزار می‌کرد. از کنکور سراسری ۱۳۹۲ این آزمون با آزمون سراسری تلفیق شده‌است و داوطلبان فقط در آزمون سراسری شرکت می‌کنند. روش مطالعه ریاضی درس ریاضی، از جمله دروس محاسباتی رشته های نظری است که دانش آموزان و داوطلبان بسیاری به دلیل عدم آگاهی از روش صحیح مطالعه درس ریاضی نتیجه خوبی را در امتحانات و آزمون های آزمایشی دریافت نمی کنند.

آموزش ریاضی و آمار ۲ – پایه یازدهم علوم انسانی

سوالات کنکور به این صورت طراحی می شوند که ترکیبی از چندین سال تحصیلی هستند و همین طور به صورت تستی و پیچیده می باشند. همین کمی استرس و اضطراب در دانش آموزان ایجاد می کند که با بهره گیری از منابع آموزش کنکور با کیفیت و مناسب می توانند از پس آن برآیند. همچنین طبق آخرین و جدیدترین مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، کلیه دروس عمومی از کنکور ۱۴۰۲ به بعد رسماً و عملاً آموزش کنکور درس جت حذف خواهد شد. سعی کنید مهمترین نکاتی که برای آن درس وجود دارد را استخراج کنید و به عنوان یک جزوه عالی خلاصه نمائید.

باید به روش خودتان کار کنید و کار سایر معام های کنکور را کپی نکنید. اگر درس مورد علاقه خوداتن را انتخاب کرده باشید و در کنکور خودتان آن درس را خوب زده باشید حتما جزوه های خوبی تهیه خواهید کرد. این بخش از کار ممکن است وقت شما را بگیرد ولی به هر حال پایه کار شما است و موفقیت های بعدی شما از همین جا شروع می شود.

  • تدریس تشریحی سرفصل ها منطبق بر شیوه طرح سوالات امتحان نهایی است و توجه به نکات مهم تستی در هر مبحث بیش از همیشه است.
  • این محتواها بر اساس منایع علمی معتبر و تجربیات اساتید موفق استادبانک تهیه می‌شوند و اکثرا به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهند گرفت.
  • پس با وجود این تنوع و تبلیغات؛ سردرگمی دانش آموزان برای شرکت یا عدم شرکت در این کلاس ها و همچنین انتخاب یک موسسه ایده­ال در بین مؤسسات و کلاس های مختلف امری دشوار است.

در هر دو حالت، توصیه مشاوران زیر 100 سنجش تهیه پکیج آموزشی کنکور است. به هر حال داوطلب کنکور برای کسب موفقیت در کنکور باید بر دروس هر سه سال دبیرستان تسلط داشته باشد. سازمان علمی و آموزشی «فرادرس» از قدیمی‌ترین وب‌سایت‌های یادگیری آنلاین است که توانسته طی بیش از ده سال فعالیت خود بالغ بر ۲۰,۰۰۰ ساعت آموزش ویدیویی در قالب بیش از ۵,۴۰۰ عنوان علمی، مهارتی و کاربردی را منتشر کند و به بزرگترین پلتفرم آموزشی ایران مبدل شود. دانش‌آموزان با استفاده از این محصولات نه تنها تمامی مطالب را به خوبی آموزش می‌بینند بلکه رتبه نهایی مناسبی نیز کسب می‌کنند. در درس فیزیک، برای کنکور تجربی و ریاضی فقط یاد گرفتن نکته ها و قضیه و فرمول ها کافی نیست بلکه باید علاوه بر یادگیری و فهمیدن، حفظشون کنید چون سر جلسه آزمون و کنکور نه کتاب داریم و نه جزوه.

آموزش جامع تست زنی کنکور به روش رتبه های برتر آزمون سراسری مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی علیرضا افشار

حساس ترین و شاید سخت ترین کنکور سراسری نیز مربوط به رشته تجربی است که در سالهای اخیر به دلیل وجود تعداد زیاد شرکت کننده و سخت شدن رقابت، موفق شدن در آن و رتبه خوبی آوردن، برای قبولی در یک رشته خوب، نیاز به تلاش خیلی زیادی دارد. که در کنار این تلاش عواملی مثل، اموزش کنکور تجربی، برنامه ریزی و مشاوره می تواند به شما کمک خیلی زیادی بکند، تا از رقبا تون پیشی بگیرید. در این مطلب بعد از مدت ها جستجو و پرسش، بهترین دروس ویدیویی آموزش فیزیک کنکور را برای داوطلبان ورود به دانشگاه به صورت گلچین شده و کاملا رایگان قرار داده ایم. امیدواریم نه تنها در کنکور کنکور موفق شوید بلکه از مطالعه آن لذت ببرید.

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری