اگر دوست دارید که پیجی برای خود در اینستا بزنید و محتوای جذاب تولید کنید، استمرار در این کار، اهمیت بسیار زیادی دارد. شما باید زمانی که قصد دارید هشتگ های خود را در زیر پست قرار دهید باید توجه داشته باشید که نباید تعداد زیادی از آن ها را که مرتبط با پست شما نیستند در زیر نوشته پستتان قرار دهید؛ تعداد هشتگ های مناسب که از سوی کارشناسان این حوزه توصیه میشود 5 الی 8 تا است که آن هم مرتبط با نوشته پست شما باشد و زمانی که به این کار توجه ای نکنید بازدید زیادی را در یافت نخواهید کرد. همونطور که از اسم اون مشخصه ویو پیج به معنی تعداد دفعاتیه که یه محتوا توسط کاربرا دیده میشه. دایره کاملی از مطالب وجود دارد که میخواهید در اینستاگرام پست کنید و بیشتر از آنکه فکرش را بکنید، یک نفر قادر به پیگیری همهی این موارد نیست. تا حد ممکن فردی را انتخاب کنید که با استفاده از یک اکانت شخصی در اینستاگرام خود، تجربهای داشته باشد و بهاینترتیب این پلتفرم را دریافت کرده باشد و مطمئن شوید که همه ویژگیهای مفید اینستاگرام را میشناسد و با جذب فالوور اینستاگرام آشناست.
سایت هایی در این زمینه وجود دارند که شما می توانید برای خرید انواع ویو اینستاگرام از جمله خرید بازدید اینستاگرام ارزان، بازدید ویدیو اینستاگرام ارزان، خرید بازدید اکسپلور و سایر مواردی از این دست اقدام کنید. افراد زیادی در موضوعی که ایجاد کردید شرکت می کنند و ممکن است دوستان دیگر خود را نیز در پست شما منشن کنند. جهت افزایش فالوور اینستاگرام روش های زیادی وجود دارد اما مهمترین این روش ها فعالیت منظم و همیشگی در آن است. همانگونه که مطلع هستید اینستاگرام فضای محدودی برای جلب توجه کاربر در اختیار ما قرار نمی دهد.به همین دلیل که کارشناسان شبکه های اجتماعی تاکیید دارند،انتخاب و نگارش متن برای بیو اینستاگرام اهمیت زیادی دارد.البته این مشکل تنها مسئله ی شرکت ها نیست،اشخاص هم برای نوشتن یک بیو خوب با مشکل روبرو هستند. برای این کار کافیه که توی صفحه اول روی گزینه insight کلیک کنید، و اگه اینستاگرام شما به آخرین نسخه موجود اپدیت نیست، insight رو می توانید توی منوی کنار صفحتون پیدا کنین. توی این مقاله میخوایم به بررسی مطالبی بپردازیم که ضمن افزایش بازدید صفحه اینستاگرامتون، به دانش و درک بهترتون نسبت به فضایی که میخواین توی اون فعالیت کنین خیلی کمک می کنه. اگر یک پیج عمومی در زمینه های فروشگاهی ، خدماتی ، تبلیغاتی دارید ، لازمه اینکه پیج شما دیده شود و مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند و یا فروش خدمات پیج شما بالا برود ، داشتن یک پیج قوی می باشد که با انجام یک سری از کار ها پیج می تواند به خوبی و با سرعت رشد کند ، در ادامه به موارد افزایش بازدید پیج اینستاگرام اشاره خواهیم کرد .
الگوریتم جدید اینستاگرام تعامل بین چندین کاربر را مشخص و پیدا می کند تا بفهمد که کاربران بیشتر دوست دارند کدام محتوا را مشاهده کنند. اگه که یک صفحه تجاری توی اینستاگرام دارین، کلمه “بازدید” یا معادل انگلیسی اون ویو (view) رو بارها توی صفحه خودتون دیدین. در کشوی بالای صفحه میتونین مقادیر reach و Impression رو در ازای هر پست ببینین. برای دیدن این آمار به ازای هر پست دو راه در مقابل شماست. شما حتما ابتدا باید با استفاده از این عوامل اوضاع فعلی صفحه خودتون رو بسنجین. حتما در دیگر شبکه های اجتماعی عضو شوید و لینک صفحه اینستاگرام خود را در شبکه های اجتماعی دیگر قرار دهید. انجام دادن نکات بالا، یا ایجاد ایده های جدید برای پست اینستاگرام میتواند به شما این کمک را بکند تا موقع تبلیغ اینستاگرام خود به دنبال کنندگان و مشتریان جدید، تعامل پیج خود را به حداکثر و بالاترین حد برسانید. هر چه تعداد افرادی که شما را فالو می کنند زیاد تر باشد، لایک ها و کامنت ها ، سیو ها و تعاملات بیشتری را می توانید از سوی آن ها دریافت کنید، که در اصل این موضوع به رشد سریع پیج اینستاگرام خود کمک می کند. در واقع ،منظور از رشد اینستاگرام به این صورت می باشد که: تعداد افرادی که از اکانت اینستاگرام شما بازدید می کنند را افزایش می دهد یا به عبارت دیگر ترافیک بیشتری را به حساب اینستاگرام شما ایجاد می کند .
چگونه می توان بازدید محتوای های پیج اینستاگرام را دانلود از اینستاگرام زیاد کرد ؟ گلد فالوور به منظور بهتر دیده شدن پیج مشتری انواع تیزرهای تبلیغاتی مانند موشن گرافیک و کلیپ ها و پست های گرافیکی را تهیه کرده و در پیج قرار می دهد تا آن را حرفه ای تر نماید. استوری اینستاگرام، پستهای وبلاگ و کتابهای الکترونیکی به صورت مشترک نوشته شده و میزبان مشترک جلسات زندهی اینستاگرام و ویدیوهای IGTV، روش افزایش فالوور ساده و سریعی به منظور ایجاد یک کمپین بازاریابی مشارکتی است که میتواند تفاوت چشمگیری در تعداد فالوورهایتان در سال 2020 ایجاد نماید. الگوریتم های اینستاگرام همیشه برای بهبود این فضا در حال آپدیت بودن است و در بروزرسانی های اخیر این الگوریتم ها تلاش شده است تا هشتگ های پست ها مدیریت شود و اگر تعداد زیادی از آن ها که کیفیت خوبی را ندارند را در پست های خود قرار دهید امتیاز منفی را برای شما خواهد داشت و باعث میشود تا پست شما دیده نشود. پس تا به اینجا سه عدد رو داریم که نشون میدن وضعیت فعلی ما چطوریه و برنامه ریزی های ما برای افزایش اونا باید توی چه راستایی باشن.
محتوای جذاب برای پیخ اینستاگرتم خود ایجاد کنید برای پست های خود برنامه ریزی کنید ،فهرستی از حسابهای مرتبط را در جایگاه خود جمعآوری کنید ، دنبال کنندگان و فالوور های رقبای خود را دنبال کنید ، پست های فالوورهای رقبا را لایک کنید و نظر بگذارید ، مرور وتکرار این کار ها بسیار می تواند به جذف فالوور کمک کند . اما به طوری کلی برای افزایش بازدید اینستاگرام، باید به این ارقام استناد کنیم. یعنی اگه یه اکانت چند بار هم به صفحه شما سر بزنه در مجموع تاثیری بیشتر از یه بار برای شما نداره. Reach بیانگر مجموع شمار اکانت هایی هستش که پست های شما رو بازدید کردن. به نظر می رسد اینستاگرام به طور مخفیانه پست ها را در لیست سیاه قرار می دهد ، اگر توسط اینستاگرام shadowban شده باشید، در واقع به این معنا است که پست شما در هشتگ هایی که استفاده میکنید نشان داده نمیشود، که توانایی شما را برای یافتن مخاطب جدید محدود و کم میکند Shadowban ها همچنین می توانند بر دسترسی به پست های شما در دنبال کننده های شما تأثیر گذار باشد ، این مورد زمانی اتفاق می افتد که شما یکی از قوانین اینستاگرام را نقض کرده باشید ، این قوانین می توانید شامل هشتگ گذاری ممنوعه ، اشتراک گذاری محتوا های نامناسب ، استفاده از ربات ها باشد .
با این تفاوت که اگر کاربران دفعات بیشتری از صفحه تون دیدن کنن، به مجموع کل افزوده میشه. یکی از از راه هایی که میتوانید به سادگی بازدید پیج خود را بالا ببرید استفاده از تبلیغات در اینستاگرام است که در ادامه با راهکاریی آشنا خواهید شد تا تبلیغی هدفمند را داشته باشید. تعامل داشتن در اینستاگرام بسیار مهم است و باید حتما آن را انجام دهید؛ تعامل شما با فالورر هایی که دارید میتواند آن ها را مشتاق به دیدن پست های شما کند و با این روش پیگیر شما باشند ولی حالا از خود میپرسید که چگونه کاری کنم تا تعامل پیج خود را بالا ببرم این کار بسیار ساده بوده است میتوانید با استفاده از باکس هایی که در استوری های اینستاگرام مشاهده میکنید سوالات خود را در این فضا قرار دهید به همین سبب پاسخ هایی را از طرف فالورر های خود دریافت میکنید و کافیست آن را پاسخ ها را استوری کنید تا بقیه افراد نیز پس از مشاهده به این بحث بپیوندند و به همین شکل تعامل شکل میگیرد و راه دیگر آن نیز استفاده از ابزار های تبلیغاتی مانند برگزاری ماسابقات و جشنواره ها است که بازدهی و تعامل بالایی را ایجاد میکند و به همین سبب افزایش بازدید پیج اینستاگرام را خواهید داشت.
چرا باید آمار پیج و بازدید پیج اینستاگرام خود را بالا ببریم ؟ تبلیغات در اینستاگرام نه تنها بازدید ، بلکه کل نرخ تعامل پیج شما را به طرز قابل توجهی افزایش می دهد و می تواند فروش شما را تا حد زیادی متحول کند . در ادامه اگر تبلیغ بهدرستی نوشته شده باشد، افراد زیادی تصمیم به دنبال کردن صفحه اینستاگرام شما خواهند گرفت. وقتی صحبت از ویرایش و ارتقای عکاسی به میان باشد، Lightroom بسیار قوی عمل میکند و شما میتوانید اپلیکیشن موبایلی آن را به صورت رایگان دانلود کنید. در ادامه شیوه آنالیز و بررسی صفحه را باهم مرور می کنیم. یک سازنده محتوا مشخص کنید ، بهترین شیوه های عکاسی و طراحی عکس وفیلم و ویرایش را برای پست ها در نظر بگیرید ، یک برنامه منظم برای ارسال پست و استوری ها مشخص کنید ، از مطالب خود را مدیریت کنید ، کپشن و زیرنویس های جذاب و قابل اشتراکگذاری برای پست های خود بنویسید ، پست ها را با هشتگ های مربوط اشتراک گذاری کنید ، به سراغ محتوای پرطرفدار بروید ،محتوایی را پست کنید که فالوور های شما به آن ها تمایل دارند ، پیج وصفحه اینستاگرام خود را تبلیغ کنید.
این موضوع، موضوعی خیلی مهمه و شما نمی تونین صرفا تمرکزتون رو روی شمار دنبال کننده هاتون بزارین. شما باید وقتی اقدام به انتشار پست هاتون کنین که اغلب دنبال کننده هاتون توی اینستاگرام فعال باشن. کافیه که یکم با الگوریتم های جدید توی اینستاگرام آشنا بشین، اونوقت خواهید دونست که اینستاگرام پست های شما رو بر اساس علاقه مندی دنبال کننده هاتون دسته بندی میکنه. بعضی از شرکتها از عکسهای تخیلی یا عکسهای سلبریتیها به عنوان عکس پرسونای خود استفاده میکنند اما ولی ما به شما توصیه میکنیم که این کار را انجام ندهید و تصویر پرسونای خود را بر اساس شناختی که از کاربرانتان دارید، بسازید. بازدید صفحه اینستاگرام : توی دنیای مجازی، کسب و کارها بر اساس دیده شدن ها و توجهات کاربران رونق میگیرن.
در واقع دلیل آن این است که هر چه افراد بیشتری را دنبال و فالو کنید ، احتمال بیشتری وجود دارد که بعضی از آن افراد شما را فالو و دنبال کنند. این سه فاکتور مهم توسط اینستاگرام برای صفحات تجاری ارائه داده شده. اینستاگرام هم از این قاعده مستثنی نیست و این مهم بسته به دیدن شدن فعالیت های شما توسط کاربران، بالا و پایین میشه. توی قسمت بالا سه عامل بسیار مهم رو بررسی کردیم. همونطور که گفتیم این سه عامل در ازای هر پست پیج شما هم محاسبه میشن. کسب فالوور بیشتر: یکی از مزایای طبیعی و بی نظیر استفاده از ربات ها نیز این است که وقتی ربات می تواند بهتر از شما با دیگران تعامل داشته باشد، در همه زمان این کار را انجام دهد و محدودیتی نیز ندارد، قطعا باعث می شود که تعداد افزایش فالوور اینستا خیلی مفید است. چرا در این اواخر تعداد لایک های کم تری را دریافت می کنیم ؟ بعضی از این وبسایتها رایگان و بعضی دیگر در ازای دریافت پول فالوور صفحه شما را افزایش خواهند داد.
چگونه میتوان فالوور را افزایش داد ؟ افزایش بازدید پیچ اینستاگرام مبحثی است که خیلی از افراد به دنبال راه هایی هستندبازدید خود را بیشتر کنند و به همین سبب میتوانند تا محصولات خود را معرفی و به فروش برسانند؛ اینستاگرام بهترین شبکه اجتماعی است که میتوانید در آن بیزینس خود را تقویت و ارتقا دهید و با نکاتی که در ادامه با شما آموزش خواهیم داد میتوانید به سادگی بازدید زیادی را روانه پیج خود کنید. اگر از هشتگ های اشتباه استفاده کنید، حجم عظیمی از تعامل را از دست خواهید داد و آنچه به دست می آورید احتمالاً از ربات ها، رقبا یا حساب هایی است که بخشی از مخاطبان هدف شما نیستند. همه چیز به زمان و تلاش شما بستگی دارد ، در ادامه ، چند راه حل را توضیح خواهیم داد که به شما کمک میکند این فالوورها را به جذب کنید . تبلیغ واشتراگ گذاری کنید ، بر محتوای مردم تمرکز کنید ، با گذاشتن هشتگ های برند و صنعتی پست خود را آزمایش کنید ، هر زمان که می توانید آیدی ها ، دنبال کنندگان و مکان ها را تگ کنید. محتوای اینستاگرام را در سایت مورد نظر خود به اشتراک بگذارید .علامت تجاری و یا همان لوگو خلاقانه خود را در پست واستوری ها درج کنید ، برای گسترش دامنه دسترسی خود با اینفلوئنسرها همکاری کنید، در نحوه ارائه محصولات و تبلیغات خود تجدید نظر کنید و تنوع داشته باشید ، یک مسابقه یا جایزه برگزار کنید ، پروفایل مناسب در نظر بگیرید ، از استوری های اینستاگرام و جدیدترین ویژگی های آن و بروز رسانی های موجود استفاده کنید .