کتاب های کمک درسی اول دبستان گاج مارکت | ketabko

کتاب های کمک درسی اول دبستان گاج مارکت | ketabko کتاب کار پوچینو املای اول دبستان گاج اثر زلیخا جوکار است. کتاب رشادت ریاضی اول ابتدایی مبتکران، به‌منظور بهبود آموزش و درک بیشتر دانش‌آموزان از مباحث کتاب ریاضی اول ابتدایی تألیف شده است. رشادت مخفف رمز شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان تیزهوش است. بیان ساده و شفاف درس‌نامه‌های کتاب، بهره‌گیری از تصاویر شاد و متنوع، روش‌های خلاقانه و تمرین‌های متنوع، علاوه بر افزایش علاقۀ دانش‌آموز به مفاهیم ریاضی، زمینۀ آموزش بهتر مفاهیم و پرورش ذهنی را وی فراهم می‌کند.

کتاب باشگاه مغز کودکان 2

سؤالات کاملاً بر مبنای متن و اصل کتاب و بدون هیچ‌گونه کپی‌برداری از منابع مکتوب موجود در بازار و حتی سایت‌های اینترنتی است. آواز الفبا به گونه‌ای طراحی شده که کودکان را ترغیب به یادگیری اولیه حروف الفبا کرده و قدرت یادگیری آن‌ها را افزایش می‌دهد. فر اگیری در کودکان با تمرینات مداوم و علمی نهادینه می شود. فرآیند یاددهی و یادگیری در مدرسه و کلاس انجام می‌پذیرد معلمان در نقش تسهیل‌گر وظیفه آموزشی را به عهده دارند.

کتاب کارپوچینو فارسی اول دبستان گاج با هدف افزایش کیفیت آموزش درس زبان فارسی به دانش‌آموزان اول ابتدایی با استفاده از تکنیک‌های روان‌شناختی تنظیم شده است. کتاب شامل تمرین‌های آموزنده و متنوع برای تقویت مهارت‌های زبان‌آموزی (شنیدن، سخن گفتن، خواندن و نوشتن)، آموزش اصول زبان فارسی و پرورش خلاقیت دانش‌آموزان می‌باشد. تنوع تمرینات در قالب کلمه‌سازی، کامل کردنی، جمله‌سازی، نقاشی و نظیر آن، باعث افزایش اشتیاق و ترغیب دانش‌آموز به یادگیری درس فارسی می‌گردد. آموزش صحیح کودکان اول دبستان، خصوصاً با ترویج و گسترش روش‌های آموزش غیرحضوری، علاوه بر معلمان مجرب و کارآزموده، نیازمند کمک و همکاری خانواده و والدین گرامی نیز هست. در این میان استفاده از کتاب‌های برتر کمک‌درسی اول دبستان وکتاب کاراول دبستان در کنار کتب اصلی می‌تواند نقش مهمی در بهبود کیفیت آموزش دانش‌آموزان اول ابتدایی ایفا کند.

علوم

این روند و خواسته والدین می‌تواند باعث پختگی ذهنی و سرعت پردازش مغزی دانش آموزان برای مطالب درسی و علمی باشد که ادامه راه تحصیلی آن‌ها را بسیار هموار می‌کند. نکته بسیار مهم این است که والدین باید به این موضوع توجه ویژه و خاصی داشته باشند که به‌دلیل مهم و حساس بودن دوره تحصیلی دبستان، باید طوری رفتار و برنامه ریزی شود تا کودکان و نوجوانان از درس و تحصیل کتابکو زده نشوند. استفاده از کتاب‌های دیکته برای دادن تمرین‌های متناسب با کتاب فارسی دبستان یکی از بهترین روش‌ها برای تقویت نوشتار کودکان است. برای این منظور شما می‌توانید از کتاب‌هایی استفاده کنید که منطبق بر کتاب فارسی دبستان باعث تقویت دیکته کودکان می‌شود.

کتاب بازی ریاضی نوشته‌ی مهشاد درویشی آبله، نمونه‌ سوالات و تمرینات متنوعی را از ساده تا دشوار به همراه بازی و سرگرمی ارائه می‌دهد که معلمان و دانش‌آموزان دوره ابتدایی می‌توانند از آن‌ها بهره ببرند. درس ریاضی می‌تواند نقش بسیار ارزنده‌ای در زندگی ما انسان‌ها ایفا نماید. حل مسئله و تمرین‌های ریاضی به صورت کاربردی سبب گسترش خلاقیت و تقویت هوش دانش‌آموزان می‌گردد و آنان را برای حل مسائل از زندگی واقعی آماده می‌کنند.

  • اولین قسمت‌های سخت و جدی دروس از این کلاس شروع شده و دانش‌آموز برای اولین‌بار، با بعضی از مفاهیم روبرو می‌شود.
  • کتاب با استفاده از روش چهار خطی، محیطی برای آشنایی با طرز قرارگیری حروف و کلمات ایجاد می‌کند.
  • یکی از ویژگی های این کتاب اینه که تمرین ها از آسون به سخت چیده شدن.
  • بخش دیکته حاوی 40 دیکته خلاقانه و بخش علوم حاوی سؤالات و پاسخ‌های تشریحی درس علوم است.

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری