تهران- ایرنا- آمارهای رسمی نشان میدهد که شکایات مشتریان از بانکها و سایر مؤسسات مالی در آلمان در سال گذشته به میزان بیست درصد افزایش یافته است که در این میان، نهادهای تنظیمگر برای بازیابی اعتماد از دسترفته در این بخش، وارد عمل شدهاند.
[ad_2]
منبع: https://www.irna.ir/news/85075426/%D9%85%D9%88%D8%AC-%D8%B4%DA%A9%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C