معرفی انواع ماژول الکترونیکی و کاربرد آن‌ها کنترل شارژر، بلوتوث، اولتراسونیک، بخار سرد، USB | asilight

جهت گرفتن راهنمایی های لازم جهت انتخاب محصول مورد نظر خود و اطلاع یافتن از قیمت ها می توانید با کارشناسان ما در دیجی قطعه مجموعه ای اس آی لایت تماس بگیرید. ماژول تستر دیجیتال باتری خشک 12 ولت | تستر باطری سیلد اسید | نمایشگر سطح | وضعیت شارژاین ماژ.. ماژول دیکودر بلوتوث گیرنده صوتی VHM-314ماژول جهت انتقال و دریافت صوت بوسیله بلوتوث ، به کمک این .. دستگاه خم پلکسی یکی از پرکاربردترین دستگاه ها بوده که به وسیله آن می توانید پلکسی را به راحتی و آسانی خم و حالت آن را به زاویه مورد دلخواه تغییر دهید. ماژول کلید تاچ لمسی مجهز به تراشه TTP223 سایز کوچک و مناسب برای جاسازی به عنوان کلید لمسی برروی شیشه، پلکسی و…

  • میکروفن خازنی، نوعی از میکروفن با کاربرد خازنی می باشد.
  • از جمله خدماتی است که در این فروشگاه اینترنتی ارائه می‌‎گردد.
  • این محصولات در انبار موجود هستند و در سریع ترین زمان ارسال خواهند شد.
  • یعنی باید تمام قسمت های سخت افزاری مورد نیاز را درون یک قطعه تعبیه کنیم.
با این آن ها می توان به سیستم موقعیت یاب ماهواره ای متصل شد و اطلاعات جالبی از جمله موقعیت جغرافیایی، تاریخ و ساعت جهانی، سرعت، جهت حرکت و … را به دست. از این دسته می توان به SIM900، SIM800، SIM908 و … اشاره کرد. از آن ها می توان برای ارسال پیامک تا ساختن یک گوشی همراه استفاده کرد. در کل با استفاده از آن ها می توان کارهای جالب و خوبی را انجام داد. سیستم تعبیه شده به سیستم هایی می گویند که متشکل از سخت‌افزار و نرم‌افزار و گاهی وسایل مکانیکی هستند و برای اتجام عملیاتی مشخص تعبیه شده اند. اکثر محصولات الکتریکی امروزی مانند ماشین لباسشویی، فریزر، مایکروفر و … و همچنین خوردروها، آسانسورها و … دارای یک یا چند سستم تعبیه شده می باشند.

یکی از کاربرد های اصلی ماژول ها در مهندسی برق و الکترونیک می باشد که شامل واحد کنترل انتقال یکپارچه و چندین سنسور برای سرعت، موقعیت و فشار و هم چنین کانکتور هایی برای اتصال به قطعات دیگر است. کالاهای‌دیجیتالی‌مانند کارت حافظه، فلش، کیبورد، اسپیکر، می‌باشد که کاربر با مطالعه آن به شناختی‌کلی‌از کالای‌مورد نظر خود خواهد رسید. مضاف بر این مجموعه ایی‌کامل از دیتاشیت قطعات موجود در فروشگاه در دسترس کاربران می‌باشد .

معرفی انواع ماژول الکترونیکی و کاربرد آن‌ها کنترل شارژر، بلوتوث، اولتراسونیک، بخار سرد، USB | asilight

ولتاژ برد رله به معنای ولتاژی است که برای کارکرد صحیح ماژول نیاز است و باید با ولتاژ ورودی سیستم یا دستگاهی که ماژول رله به آن متصل می‌شود، سازگاری داشته باشد. از مطرح ترین ولتاژ های کاری این سری از محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد. برد آمپلی فایر 200W استریو XH-M510 کلاس D کیت آمپلی فایر 200 وات استریو شامل 2 کانال خروجی 100W +100W، فرکانس KHz، ولتاژ ورودی کارکرد از 14 ولت DC تا 34 ولت DC، ساخته شده با تراشه و چیپ قدرتمند تقویت صوتی کلاس… آلفاکیت یک تیم منسجم، پویا و جوان است که از سال 1397 فعالیت خود را بصورت سراسری و آنلاین در زمینهفروش لامپ ال ای دی و تجهیزات نورپردازی، ماژول، ابزارآلات و تجهیزات الکترونیکی با بهترین قیمت و کیفیت شروع کرده است.

دماسنج و رطوبت سنج پنلی LX8011 دارای سنسور داخلی ا LX8011 Gardway Security LCD Digital Temperature Humidity Meter Thermometer

ماژول مجموعه ای متمایز از اجزایی است که می تواند به راحتی در یک سیستم بزرگتر اضافه، حذف یا جایگزین شود. در سخت افزار کامپیوتر، ماژول قطعه ای است که برای جایگزینی آسان طراحی شده است. یعنی شما می‌توانید ظاهر و روش کار نرم‌افزار را مطابق با نیاز و ایده‌های خود تغییر دهید. پروژه‌های نرم‌افزاری آردوینو می‌توانند به صورت جداگانه و یا در ارتباط با دیگر نرم‌افزارهای کامپیوتر شخصی مورد استفده قرار گیرند.

فیلتر محصولات

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری