خرید کتاب کمک درسی با تخفیف و ارسال رایگان بانک کتاب مارکا | ketabko

اما در ایام و مناسبت های خاص امکان دریافت کدهای تخفیف 50 درصدی خرید کتاب علاوه بر تخفیف های موجود در سایت برای شما عزیزان فراهم شده است. به جهت محدودیت‌های کتاب درسی، وجود کتاب کار و فعالیت‌های تکمیلی استاندارد در کنار درسی، امروزه به یک ضرورت تبدیل شده است تا شما بتوانید در طول سال تحصیلی از آن استفاده کنید. دانشجویان و هم‌وطنی‌های عزیز را در داخل تهران و سایر شهرها که درون تهران در همان روز و سایر شهرها به صورت 2 روزه ارسال نماید. توجه داشته باشید که خرید کتاب و سفارشات بالای 500 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می‌شوند. با توجه به قابلیت های پست جمهوری اسلامی ایران برای ارسال بسته به اکثر کشورهای جهان، چی بخونم امکان ارسال بسته های پستی شامل کتاب و لوازم تحریر به خارج از کشور را فراهم نموده است.

ترنج مارکت | فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر و خرید کتاب و کالای دیجیتال

مارکا کتاب مجموعه‌ای کامل و بی‌نظیر از کتاب های کمک درسی را در مقاطع پیش دبستانی تا دبیرستان برای شما عزیزان گردآوری کرده است. کتاب های کمک‌درسی همیشه از جمله مکمل‌های مهم و تاثیر گذار دانش آموزان برای یادگیری هر چه بهتر و سریع‌تر دروس کتاب درسی است. کتاب کو؛ مرکز خرید و فروش انواع کتاب‌های کمک درسی، آموزشی، دانشگاهی، زبان‌های خارجی، عمومی، کودک و نوجوان می‌باشد و مرجعی برای تهیه انواع لوازم‌التحریر مورد نیاز برای دانش‌آموزان و دانشجویان، لوازم اداری برای شرکت‌ها و سازمان‌ها و بازی‌های آموزشی برای تمامی سنین است. امتحان ورودی دانشگاه ها یا همان کنکور که امروزه به عنوان مهم ترین آزمون ورودی سال در ایران شناخته می شود یکی از مهم ترین آزمون هایی است که به وسیله آن می توانیم در بهترین رشته های دانشگاهی قبول شویم. برای کسب موفقیت در کنکور تهیه کتاب های کنکور و کتاب های کمک درسی الزامی است. به این دلیل که رقابت در این آزمون بسیار زیاد بوده و موفقیت در آن به تمرین و کوشش بسیاری احتیاج دارد.

همواره به دانش آموزان توصیه می کنیم پیش از شروع سال تحصیلی اقدام به خرید کتاب های درسی کنند. اما برای اینکه بتوانند در کلاس ها آماده تر از همیشه باشند خرید کتاب های تست و خرید کتاب های کنکور پیش از شروع سال تحصیلی نیز پیشنهاد می شود. یکی از متداول ترین و بهترین روش های درس خواندن ،پیش خوانی متون قبل از آموزش توسط معلم است.

دوم متوسطه

شما می توانید اطلاعات دقیق و نقد و بررسی کتاب های انتشارات های گاج، خیلی سبز، مبتکران، قلم چی، مهروماه، نشر الگو خرید کتاب کمک درسی متوسطه اول و … در چی بخونم بخوانید. همچنین کتاب های نشرهای آموت، ثالث، افق، نگاه، نیماژ، برج، چترنگ، روزبهان، روشنگران، ستاک، ققنوس، مثلث، میلکان، اسم، نیلا، پریان، معین، علمی و فرهنگی، کارنامه، نون، نیلوفر، هوپا و … در میان ناشرین عمومی پوشش داده شده اند. مفتخریم که بانک کتاب پایتخت بزرگترین، معتبرترین و بروزترین سایت خرید کتاب کمک درسی و کتاب درسی در ایران، به برترین انتخاب شما دانش آموزان عزیز بدل گشته است. شما دانش آموزان، معلمان و کاربران گرامی در زمینه ی خرید کتاب کنکور، کتاب کمک درسی، دی وی دی آموزشی و لوازم التحریر به راحتی و با یک جستجوی ساده بهترین محصول را میتوانید انتخاب و از سایت پایتخت کتاب خریداری کنید. کتاب های کنکور نیز به دنبال آن تست های جدید تر و نوآورانه تری ارائه می دهند.

  • چی بخونم دارای بسته بندی ویژه ای است که برای مرسولات خود آن را به کار می برد تا به سلامت به دست مشتری برسند.
  • برای خرید بهترین کتاب های کمک درسی با ارسال رایگان به اقصی نقاط شهر تهران و سایر مراکز استان‌ها و همچنین پشتیبانی 24 ساعته آنلاین و تلفنی سفارش‌ها، فقط کافی ا‌ست خرید خود را در سایت ثبت کنید.
  • بانک کتاب کنکور مدابوک، مرجع بیش از 3000 جلد کتاب از تمامی انتشارات شامل، گاج، خیلی سبز، مهروماه، نشر الگو، قلمچی، مبتکران و …
  • خرداد ماه همیشه برای دانش آموزان از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا در این ماه نتیجه ی چند ماه زحمات حضور در کلاس درس را مشاهده خواهند کرد .
  • انتشارات گاج یکی از محبوب‌ترین ناشران چاپ کتاب‌های کمک‌درسی در ایران به شمار می‌رود که از سال 81 که سال ورود این ناشر به مجموعه انتشارات‌های چاپ کتاب کمک‌درسی به‌حساب می‌آید بیش از 1500 جلد کتاب چاپ و منتشر کرده است.
خرید کتاب کمک درسی با تخفیف و ارسال رایگان بانک کتاب مارکا | ketabko

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری