خرید رپورتاژ آگهی کمترین تعرفه و قیمت رپورتاژ آگهی تریبون | گلدلینک

عناوین این دو رپورتاژ کاملاً مشخص می‌کنند که به منظور تبلیغ چه چیزی تولید شده‌اند. این در حالی است که نگارش عنوان چهارم به گونه‌ای است که مخاطب در نگاه اول متوجه‌ی رپورتاژ بودن آن نمی‌شود. اما وقتی که به خواندن مطلب می‌پردازد، متوجه می‌شود که نام کارشناسان خاصی در زمینه‌ی سئو ارائه شده است. یکی از مهم‌ترین این عوامل، گروه‌های تولیدکننده‌ی رپورتاژهای آگهی هستند.

عدم شفافیت در ارائه تعرفه‌های رپورتاژ سومین چالشی است که قرار است در این مطلب به آن بپردازیم. با یک جستجوی ساده متوجه خواهیم شد که اغلب شرکت‌های تبلیغاتی در ارائه تعرفه‌های خود صادقانه عمل نمی‌کنند و بیشتر در پی جذب مشتریان بیشتر هستند. در پنل تسمینو تعرفه رپورتاژها مطابق با عرف رسانه‌ها تصویب شده است.

در غیر اینصورت زمان و هزینه‌ای که در این راه صرف میکنیم تاثیر معکوس داشته و میتواند با کاهش رتبه سایت منبع همراه باشد. تصویر زیر نمونه ای از گزارش سایت MOZ برای اعتبار دامنه و اسپم اسکور دامنه websima.com است که به شما کمک میکند تا قبل از اقدام به خرید رپورتاژ آگهی اطلاعاتی را در مورد اعتبار دامنه هدف کسب کنید. به تصویر زیر که یک نمونه رپورتاژ آگهی منتشر شده است دقت کنید. برای لینک دهی به صفحات سایت از عبارات عمومی مانند “سایت” و “لینک” استفاده شده است که هیچ اطلاعات ارزشمندی در مورد صفحه هدف ارائه نمیکنند. در اینجا استفاده از عبارات هدف میتوانست علاوه بر هدایت کاربر شانس کسب جایگاه و افزایش اعتبار سایت در آن کلمات را نیز افزایش دهد. این سوال برای بسیاری از افراد پیش می‌آید که آیا رپورتاژ آگهی ارزان می‌تواند در بهبود سئو یک سایت تاثیر مثبت بگذارد.

توضیحات بیشتر در رابطه با آتوریتی رپورتاژها و تاثیر آنها در افزایش رتبه سایت را در مقاله تاثیر آتوریتی رپورتاژ در افزایش رتبه سایت درج کرده ایم که پیشنهاد میکنیم به طور کامل و با دقت مطالعه فرمائید. ما در سئوسل تحت هیچ شرایطی، معیارهایی همچون DA را ملاک برای لینک سازی قرار نمی دهیم. در صورتیکه باور و عقیده شما، اهمیت بالای DA سایت ها و وبلاگ ها جهت لینک سازی می باشد، ممکن است خدمات ما مناسب شما نباشد. تیم سئوسل در حال حاضر تماماً در سرویس های وبلاگدهی پارسی در حال فعالیت بوده و امکان ثبت رپورتاژ آگهی وبلاگی را برای کلیه عزیران فراهم نموده است.

از نقطه نظر سئو و کمک به رتبه شما

اما برای اینکه تخمینی از وضعیت سایت شما بزنیم و برای کمپین رپورتاژ آگهی پیشنهادات لازم رو بدیم لازمه که سایتتون بررسی بشه. در صورتی که نیاز به درج تصاویر بیشتری دارید، تصاویرتون رو در فضای دیگری آپلود و لینک رو برای ما ارسال کنید. رپورتاژ آگهی دائمی به این معناست که رپورتاژها محدودیت زمانی ندارند و تا زمانی که رسانه های نشونت در حال فعالیت باشند، رپورتاژ شما هم در اون رسانه ماندگار خواهد بود. لیست رپورتاژ آگهی هایی رو که منتشر کردید، در اختیار هیچ شخص یا گروه ثالثی قرار ندید. همونطور که احتمالا مطلع هستید، اخیراً مشکلات زیادی برای بسیاری از سایت ها در جهت ایندکس محتوا ایجاد شده که ما برای سرویس های مجله ای و خبری اختصاصی، تضمین ایندکس شدن رپورتاژهای شما رو هم خواهیم داد. یعنی ضمانت می کنیم که رپورتاژهای منتشر شده، در کمتر از چند روز ایندکس شوند.

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای بهبود رتبه هست و پیشنهاد می کنم برای حفظ رتبه نیز استفاده کنید. اگر اطلاعات کمی در این زمینه دارید حتماً از خدمات مشاوره نت بازده درزمینه‌ی رپورتاژ آگهی استفاده کنید. زیرا هر عملی که منجر به تشخیص گوگل مبنی بر استفاده از رپورتاژ به‌عنوان راه میان‌بر شود جریمه دارد. در این صورت گوگل یا رپورتاژها را بی‌اثر می‌کند و یا سایت شما را پنالتی خواهد کرد. در صورت دریافت گزارش، لینک‌های رپورتاژ آگهی را با مرورگر گوگل کروم باز نکنید.

  • شما با یه سیب با توجه به نیاز خود و رتبه‌های کلمه کلیدی شما در گوگل مشخص کنید که چه تعداد رپرتاژ آگهی برای وب سایت شما کافی می باشد.
  • به طور مثال، در تصویر زیر، با استفاده از یک پست کوتاه، لینک‌های مرتبط با SEO مجله فرادرس قرار داده شده است.
  • همیشه برنده کسی است که کار درست را در زمان صحیح انجام می دهد.
  • جهت مشاهده نمونه از منابع ثبت رپورتاژ سئوسل کافیست با تیم پشتیبانی از طریق ناحیه کاربری در ارتباط باشید.
هر کدام از این وبسایت‌ها با توجه به اهدافشان اقدام به انتشار رپورتاژ آگهی مینمایند. برخی وبسایت‌ها از ۱ تا ۳ لینک فالوو و برخی دیگر ممکن است بعضی از لینک‌ها را بصورت نوفالوو درج کنند. در پنل راش‌وب توضیحات انتشار هر یک از وبسایت‌ها بصورت کامل بیان شده است. قبل از انتشار رپورتاژ آگهی در یک سایت نمره اسپم آن را بررسی کنید. اگر این سایت در حوزه لینک سازی خارجی استانداردهای لازم را رعایت نکرده و فعالیت های او از نظر الگوریتم های گوگل غیرطبیعی است بهتر است جای دیگری را برای لینک سازی انتخاب کنید.

رپورتاژ آگهی در قدرتمندترین سایت‌های کشور

✅ تعداد تصاویر مجاز نهایت ۵ عدد و با کیفیت (ابعاد ۶۰۰ پیکسل) باشد. ✅ متن رپرتاژ آگهی توسط مشتری نگارش شده و تصویر زندگی تنها آن را ویرایش کرده و اشکالات نگارشی آن را رفع می‌کند. پس از انتشار در صفحه اصلی سایت، در صفحات داخلی نمایش داده می‌شود. سازمان‌های پیشرو و هدفمند با آموزش‌های سازمانی فرادرس، فرصت رشد و ارتقای مهارت را برای کارکنان خود فراهم ساخته‌اند. با دریافت اپلیکیشن فرادرس از گوگل‌ پلی، می‌توانید تمامی امکانات سایت را روی موبایل خود نیز داشته باشید.

خرید رپورتاژ آگهی کمترین تعرفه و قیمت رپورتاژ آگهی تریبون | گلدلینک همانطور که می‌دانید، سئو داخلی و سئو خارجی برای بهینه‌سازی موتور جستجو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. با وجود این که اختلاف نظرهای بسیار زیادی در اینباره وجود دارد اما به اعتقاد بسیاری از افراد، این کار می‌تواند در بهبود یک سایت در میان نتایج موتورهای جستجو تاثیرگذار باشد. سایت‌های مختلف از انتشار رپورتاژهای آگهی در سایت‌های دیگر، اهداف مختلفی را دنبال می‌کنند. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به افزایش آگهی از برند، بهبود سئوی سایت، اجرای کمپین‌های روابط عمومی و افزایش فروش اشاره کرد. به اعتقاد بسیاری از متخصصان، انتشار رپورتاژ آگهی بهترین ابزار در بازاریابی محتوایی یک کسب‌وکار به شمار می‌رود. خیلی از کاربران می خواهند خودشان بر روی سئو وب سایتشان کار کنند.

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری