خرید تتر Tether ، فروش تتر ، قیمت USDT صرافی رابکس-تترفا

برای این کار به ایمیل خود مراجعه کرده و لینک فعال‏سازی را کلیک نمایید. ، بار کد صفحه‏ را اسکن نمایید یا این که می‏توانید کد قسمت 2 را که در شکل نشان داده شده است، در این نرم افزار کپی نمایید. ۴- بعد از ارسال نظر چند ثانیه درون صفحه باشید حدود ۱۰ ثانیه تا پروسه ارسال انجام شود. ارز USDT یا همان USDT در سال 2014 توسط بروک پیرس، ریو کالینز و کِرِگ سِلارز راه اندازی شد. با تترلند به آسانی و در کمترین زمان ممکن معاملات خود را انجام دهید.

خرید تتر TRC20

هر زمان که یک کاربر یک دلار آمریکا را به حساب تتر واریز می‌کند، Tether Inc، شرکت پشتیبان تتر در ازای آن یک کوین تتر سایت تتر را ضرب می‌کند. در سال 2013، او یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر به نام Blockchain Capital را تأسیس کرد که تا سال 2017 بیش از 80 میلیون دلار سرمایه جذب کرده بود. در سال 2014، پیرس مدیر بنیاد بیت کوین شد، یک سازمان غیرانتفاعی که برای کمک به بهبود و ارتقای بیت کوین تأسیس شده است. این بنیاد به ازای تولید هر تتر موظف است که یک دلار به‌عنوان پشتوانه در بانک‌های آمریکایی ذخیره کند، به‌همین علت قیمت تتر تقریبا ثابت (با نوسانات ناچیز) است. با توجه به این مسئله که بهازای هر تتر، یک دلار ذخیره می‌شود، انتظار می‌رود که همواره قیمت تتر ثابت باشد اما گاهی این قیمت در بازار مبادلات جهانی کمتر یا بیشتر از یک دلار است. ساشا ایوانوف، بنیان‌گذار و مدیرعامل پلتفرم وِیوز اعلام کرد که یک استیبل کوین جدید راه‌اندازی خواهد کرد.

بیشترین قیمتی که برای تتر ثبت شده است، قیمت ۱.۳۲ دلار در ژولای سال ۲۰۱۸ بود. معمولا زمانی که ثبات نسبی در بازار ارزهای دیجیتال حاکم می شود؛ تقاضا برای ارز دیجیتال تتر کاهش پیدا کرده و افراد تمایل کمتری به خرید تتر دارند. اما در زمان‌های ریزش بازار یا نوسان‌های شدید، معامله گران بیشتر به استیبل کوین‌‌ها نیاز دارند. خرید و فروش تتر همانند خرید و فروش سایر رمزارزها بدون احراز هویت در صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر امکان پذیر نیست. چرا که برخی سودجویان و خلافکاران از این طریق به سوء استفاده‌هایی همچون پولشویی میپردازند. بنابراین بیشتر صرافی‌ها برای جلوگیری از این اتفاق‌ها، احراز هویت خود را اجباری کرده‌اند.

یکی از نکات مهم هنگام تصمیم گیری برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال، مشاهده قیمت لحظه‌ای آن است. قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال تتر در صرافی رمزینکس قابل مشاهده است. یکی از بارزترین ویژگی‌های استیبل کوین‌ها، ثبات قیمت و دوری از نوساناتی است که سایر ارزهای دیجیتال تجربه می‌کنند. استیبل کوین‌هایی مانند تتر خطرات سرمایه گذاری در بازار پر نوسان ارزهای دیجیتال را برای سرمایه گذاران کاهش می‌دهند. تحقیق و انتخاب کیف پول به عهده خودتان است و بیت برگ توصیه‌ای در این باره ندارد اما می‌توان از تراست ولت برای نگهداری این ارز استفاده کرد.

به زبان ساده تر تمامی توکن های تتر در از لایه ی omni بلاک چین ای که برای بیت کوین است استفاده میکنند و این یعنی تمامی این معاملات در بلاک چین بیت کوین ثبت می شود. خیر برای خرید انواع ارز دیجیتال در بازار آنلاین و معتبر اوکی اکسچنج، باید حساب کاربری خود را تائید کنید. تتر یا بطور کلی استیبل کوین‌ها به عنوان یک سرمایه‌گذاری منطقی نیستند، زیرا قرار نیست ارزششان افزایش یابد.

اپلیکیشن خرید و فروش تتر

تفاوت erc20 و trc20 و جزییات حرفه ای تری را مدنظر قرار دهید و در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید. 0% الی 0.28% 0% الی 0.28%ورود / ثبت نامبررسیصرافی تترلندموردی یافت نشد. شرکت تتر تعهد دارد که هر سه ماه یکبار لیستی از دارایی‌های خود را ارائه دهد تا با میزان تتر چاپ شده مطابقت پیدا کند. اکنون آن‌ها می‌گویند که به ازای هر تتر چاپ شده، دارایی‌های نقدی و غیرنقدی به پشتوانه آن موجود است. در یک فقره شکایت دادگاه عالی ایالت نیویورک، تتر از فعالیت در این ایالت محروم شد.

خرید تتر Tether ، فروش تتر ، قیمت USDT صرافی رابکس-تترفا

همانطور که پیش تر گفته شد، قیمت هر تتر معادل ارزش یک دلار آمریکاست. البته این نسبت به صورت حدودی است و گاها قیمت دلار کاغذی و تتر اختلاف کمی دارد. این ارز را می‌توان از معروف‌ترین استیبل کوین‌ها به‌حساب آورد که به معامله‌گران اجازه می‌دهد از سقوط دارایی خود جلوگیری کنند. قیمت این رمزارز همواره ثابت و برابر با یک دلار آمریکا می باشد. اما اگر شما دانش و امنیت سرمایه‌ی کافی دارید، می‌توانید با خرید تتر، اولین گام را در این بازار بردارید.

  • قیمت لحظه ای تتر در سایت رابکس در بالای همین صفحه و در مبدل مشخص است.
  • اما هم‌چنان نسبت به شفاف‌سازی اطلاعات خنثی مانده و می‌گوید قادر به فاش کردن اطلاعات و تحقیقات شرکت نیست.
  • در صورتی که اطلاعاتی که مشاهده می کنید با اطلاعات انتقال شما مطابقت ندارد، بر روی گزینه “لغو ” کلیک کرده و مجدد مراحل گفته شده را با اطلاعات صحیح تکرار کنید.

در سال 2019، دولت چین اذعان کرد که در حال توسعه “یوآن دیجیتال” (یک نسخه توکن شده از ارز خود) بوده است. از آن زمان، ده ها بانک مرکزی در سراسر جهان علاقه خود را برای توسعه یک سیستم مشابه ابراز کرده‌اند. در واقع، ونزوئلا اولین کسی بود که یک استیبل کوین را راه اندازی کرد.

به همین خاطر چنانچه قصد انتقال موجودی تتر خود به یک کیف پول امن و ایرانی را دارید، کیف پول من در اختیار شماست. این کیف پول ایرانی تتر دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و از تیم پشتیبانی 24 ساعته برخوردار است. جهت استفاده از امکانات کیف پول من، همین حالا عضو سایت شوید و اقدام به نگهداری رمزارزهای مختلف خود از جمله تتر نمایید.

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری