ثبت نام در صرافی کوکوین شرایط و نحوه ثبت نام

به بازکردن همزمان معامله شورت و لانگ بر روی یک جفت ارز یکسان در فیوچرز هج کردن می‌گویند، قابلیت هج کردن هنوز در صرافی کوکوین فعال نشده است. در این بخش به آموزش انتقال سرمایه بین انواع حساب‌ها در صرافی کوکوین می‌پردازیم. گزینه بعدی جهت بالا بردن امنیت حساب شما در صرافی کوکوین Withdrawal Safety Phrase می‌باشد.

کد دو مرحله‌ای گوگل در حساب فیوچرز کوکوین

برای تمرین کار کردن با بخش‌های مختلف آن، می‌توانید از نسخه دمو استفاده کنید. با نگهداری حداقل 6 توکن KCS در حساب کاربری خود در صرافی کوکوین (حساب اصلی، تریدینگ یا مارجین) مشمول دریافت پاداش خواهید شد. هر چه میزان توکن نگهداری شده بیشتر شود، پاداش بیشتری نیز دریافت خواهید کرد. جالب است بدانید که اکانت‌های توییتری منتشر کننده شایعات علیه کوکوین، به فاصله کوتاهی پس از تهدید مدیرعامل این صرافی مبنی بر پیگیری حقوقی ادعاهای غلط مطرح شده، توییت‌های خود را حذف کردند. به هر حال نباید از این موضوع غافل شد که کوکوین در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال در سطح دنیا شناخته می‌شود. جایگاه محکم صرافی کوکوین در بازار کریپتوکارنسی با این شایعات خدشه‌دار نمی‌شود.

نحوه فروش بیت کوین

توجه داشته باشید که باید از بخش پشتیبانی، تیکت و فرم مربوطه را پر کنید. حتما دقت کنید که نوع شبکه انتخابی شما متعلق به همان کیف پولی باشد که وارد کردید. زمانی که شما آدرس کیف پول خود را در حساب مقصد کپی میکنید، می‌توانید نوع شبکه را هم انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر نوع شبکه را “TRC20” انتخاب کردید، در این صفحه هم باید شبکه “TRC20” را انتخاب کنید. در صورتی که شبکه را اشتباه انتخاب کنید، دارایی شما از بین می‌رود.

اما کوکوین در بین آن صرافی‌ها، بیشترین تعداد جفت‌ارز معاملاتی و همینطور بیشترین سقف برداشت روزانه را ارائه می‌دهد. به همین دلیل با همه کاستی ها، بسیاری معتقدند که صرافی کوکوین برای ایرانی‌ها بهترین گزینه موجود است. در کادر مربوط به ترید، بر روی گزینه Market Order کلیک کنید. در قسمت Amount میزان ارز دیجیتال مربوطه را انتخاب کرده و با انتخاب گزینه buy/ sell خرید و فروش خود را می توانید نهایی کنید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که در صورتی که سفارش در بازار نهایی شود، دیگر امکان لغو سفارش وجود ندارد.

پس از انتخاب گزینه Transfer میتوانید باید ارز دیجیتال خود را از میان لیست ارزهای دیجیتال انتخاب کنید. در مرحله بعد باید نوع والت مبدا و مقصد جهت انتقال ارز دیجیتال را وارد کنید. به عنوان مثال فرض کنید قصد انتقال ارز از والت اصلی به والت معاملات جهت انجام ترید را دارید. در این صورت باید باید والت مبدا را Main Wallet و والت مقصد را Trading Wallet انتخاب نمایید. توجه داشته باشید انتقال ارز والت های مختلف درون اکانت شما در صرافی کوکوین هیچ گونه کارمزدی ندارد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه ثبت نام کوکوین بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

ثبت نام در صرافی کوکوین شرایط و نحوه ثبت نام

این تصمیم باعث شد کاربرانی که از این کشورها در این صرافی فعال بودند، پلتفرم معامله‌شان را تغییر دهند. اواخر جولالی 2021، صرافی بایننس خبری اعلام کرد که همه کاربران را ناراحت و نگران کرد. در بخش دیگری نیز پشتیبان این صرافی اعلام کرد که ما برای ایرانیان محدودیت KYC یا همان Know your Customer داریم و ایرانیان نمی‌توانند احراز هویت کنند.

منبع تأمین پرداخت پاداش‌های کاربران با توکن KCS چیست؟

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری