تجربه هیجان مضاعف در اتاق فرار ترسناک بهار نیوز | allescape

هدف اصلی تیم ما ، طراحی و اجرای بازی های اتاق فرار و همچنین بازی های معمایی در فضای واقعی است. علاوه بر escaperoom.ir ، بازی های معمایی در فضای باز تحت برند treasurehunt.ir و همچنین طراحی بازی های شهری با نام cityhunt.ir حاصل تلاش تیم ما تا به امروز بوده است. مجموعه اسکیپ روم دات آی آر به عنوان بزرگترین مجموعه اتاق فرار در سطح ایران با فعالیت در 4 استان (تا این لحظه) امیدوار است فعالیت خود را در دیگر شهر های ایران گسترش دهد. اتاق فرار کابوس یک بازی ویژه با سبک هولناک و سورئال است که ۸۵ درصد درجه سختی دارد و در دی ماه ۱۳۹۸ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است.

عکس اتاق فرار

هرچند بعضی از معماها با روش های خلاقانه قابل حل هستند ولی خیلی از معماها هم راه حل های منطقی دارند به یه متفکر برای حل کردنشون نیازه. علاوه بر این مدیر با مهارت ارتباطی فوق اعاده اش نقش موثری در ایجاد انگیزه، حل درگیری ها و چالش های بین اعضای تیم را نیز دارد. این موارد در چهره ی شما و اندام شما خلاصه نمی شود و حتی به گام صدای شما هم می رسد. شما از روی صرفاً صدای یک فرد می توانید تشخیص دهید دروغ می گوید و یا نه و جذابیت صدا این است که خیلی اوقات مشخص می کند فرد کدام عبارت را حتی دقیقاً دروغ گفته است. برای ست کردن رنگ صورتی روشن بـه سراغ سایه‌هاي رنگ زیتونی، برنز و قهوه‌اي بروید و آن رابا شلوار جین سیاه یا آبی هماهنگ کنید. همچنین، شـما می توانید رنگ صورتی رابه اسانی با سفید، خاکستری و سرمه‌اي ست کنید.

بهترین اتاق فرارهای شمال تهران

اتاق فرار میراث پارس با تم معمایی، تاریخی، ماجراجویانه، ۷۰ درصد سختی دارد. تمام بازی‌های مجموعه انیگما برای سن ۱۵ سال به بالا طراحی شده‌اند؛ البته در بازی‌های معمایی بچه‌های ۱۰ سال به بالا به شرط تهیه بلیط می‌توانند همراه شما در اتاق‌ها حضور داشته باشند. همچنین، اغلب اتاق‌های فرار فاقد پارکینگ هستند؛ بنابراین، با در نظر گرفتن ترافیک منطقه در ساعات اداری و روزهای غیر‌تعطیل طوری برنامه‌ریزی کنید که حتما ۱۵ دقیقه قبل از شروع بازی قبل از شروع بازی در محل حضور داشته باشید. این وب سایت، یک سایت اجتماعی در سراسر کشور می باشد که با تمرکز بر مقاله های در زمینه علم و فناوری، سلامت و زیبایی و فرهنگ و هنر، به صورت روزانه با مطالب جدید و مفید به روز می شود.

  • اگه اهل فیلم ترسناک باشید حتما میدونید که ژاپنی‌ها سابقه خوبی توی فیلم‌های ترسناک دارن و خیلی از فیلم‎های ترسناک مطرحِ هالیوود در نهایت یک کپی از یک فیلم یا اثر ژاپنیه.
  • این تفریح یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری تفریحی برای خانواده‌های ایرانی است.
  • به قدر کافی شجاع هستید و از روح و اشباح ترسی ندارید، این بازی مخصوص شما است.
  • یکی از مهم‌ترین مواردی که این مجموعه در نظر دارید، ارائه ژانرها و سبک‌های متنوع اتاق فرار است.اتاق فرار ترسناکشب سیزدهم، با دکور و فضاسازی جذاب و خیره‌کننده، تجربه‌ای به‌یادماندنی از ترس و دلهره پیش روی شما می‌گذارد.
  • اکثر اوقات ESTP ها هنگامی که کاری را شروع می‌کنند، ممکن است آن را به پایان نرسانند و مشغول به انجام کار دیگری شوند.
  • یکی از اولین اتاق فرارهای ایران نیز متعلق به این مجموعه است؛ اتاقی به نام فرار از زندان که در تاریخ دوم خرداد ۱۳۹۷ تاسیس شد.

اتاق فرار از محبوب‌ترین مکان‌های تفریحی و سرگرمی سال‌های اخیر در دنیا و ایران است که در بین تمام گروه سنی به‌خصوص جوانان طرفداران زیادی دارد. در این بازی منحصربه‌فرد، شما به‌همراه تیم خود در یک محیط عجیب و گاهی ترسناک قرار می‌گیرید و باید با هم‌فکری، حل کردن معماها و باز کردن قفل‌ها در زمانی مشخص از اسکیپ روم کرج محیط خارج شوید. تیم شما می‌تواند جمعی از دوستان، همکاران یا هم‌کلاسی‌های شما باشد. همان‌طور که گفته شده اتاق فرارهای مجموعه اسکیپ‌روم دات آی آر در نقاط مختلف تهران و ایران قرار دارد. برای اطلاع از سناریو بازی‌ها، رزرو آنلاین و آدرس بازی‌ها می‌تواند به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۲۶۱۱۳۳۸۹ تماس بگیرید.

تیم سازی در اتاق فرار

مردان بلند قد با پوشیدن راه راه هاي عمودی خیلی بلندتر بنظر خواهند آمد، از اینرو بهتر اسـت لباس هاي راه راه افقی انتخاب کنید. بـه خصوص پیراهن هایي کـه یک راه کلفت عمودی روی قسمت سینه دارند برای شـما بسیار مناسب اسـت چون شانه هایتان را پهن تر نشان می‌دهد و خوش هیکل تر بنظر خواهید رسید. پوشیدن رنگ هاي متضاد برای شلوار و پیراهن—مثل سیاه و سفید—بدن شـما را دو قسمت می کند و میان تنه شـما را بسیار بزرگ تر نشان می‌دهد. در عوض بهتر اسـت رنگ لباس بالاتنه و پایین تنه خودرا از رنگ هاي یکجور و یک فام انتخاب کنید تا لاغرتر بنظر برسید. اما برای این کـه دیگران فکر نکنند بـه مراسم ترحیم میروید، کفش یا وسایل دیگرتان را از رنگ هاي مختلف استفاده کنید.

تجربه هیجان مضاعف در اتاق فرار ترسناک بهار نیوز | allescape

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری