بهترین هندزفری سیمی سامسونگ + 12 مدل جدید و پرفروش سال هلورین | asilbekharid

گلکسی بادز پلاس دارای یک باتری با ظرفیت مناسب بوده که از نظر بازدهی شاهد یکی از بهترین هندزفری‌ها هستیم که شارژدهی خوبی بهترین هندزفری بی سیم سامسونگ دارد. این محصول از هندزفری‌های سامسونگ و دیگر برندها بهتر عمل کرده و شارژ بیشتری بهتان خواهد داد. طبق تست‌های صورت گرفته شده شاهد ۱۱ ساعت شارژدهی مداوم در پخش موزیک هستیم که واقعا عالی است.

  • درایور های 10 میلیمتری استفاده شده باعث میشه کیفیت و وضوح صدا بسیار خوب باشه و بیس عمق مناسبی داشته باشه.
  • جدیدترین ایرپاد سامسونگ، که جزو بهترین هندزفری های سامسونگ است دارای قابلیت حذف نویز فعال است و بدون شک عالی‌ترین ویژگی آن‌ است.
  • امکان استفاده راحت و بدون دردسر از دستیار صوتی Siri هم روی این هندزفری قرار گرفته.
  • قابلیت ANC هم بسیار پیشرفت کرده و مخصوصا در حالت Transparent صداهای بیرون با شفافیت بهتری شنیده میشن و نویز ها به صورت قابل توجهی کاهش پیدا میکنن.
  • تناسب بسیار راحت واقعاً یکی از دلایل اصلی خرید این هدفون بی سیم 169 دلاری سامسونگ است.
  • برای تقویت تشخیص گفتار در طول مکالمه، یک واحد برداشت صدا در قسمت بیرونی هدفون نصب شده است.
البته مدل‌های متنوع‌تری را در مقاله معرفی کردیم که پیشنهاد می‌کنیم آنها را را نیز مد نظر قرار دهید. مدلی که در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به عنوان بهترین هندزفری بی سیم برنده جایزه ارگونومی و کیفیت صدا شد؛ در نتیجه اگر کیفیت صدا برایتان اهمیت دارد و یک هدفون بادوام می‌خواهید این مدل را به شما پیشنهاد می‎‌کنیم. بنابر ادعای سامسونگ گلکسی بادز می تواند با یک بار شارژ 6 ساعت استریم موسیقی و 5 ساعت مکالمه را فراهم کند. همچنین به لطف کیس آن می توان طول عمر باتر ایرباد ها را به ترتیب به 13 و 11 ساعت افزایش داد.

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Samsung Galaxy Buds Live

یکی از تکنولوژی‌هایی که خیلی ترند شده و بسیاری از خریداران به دنبال آن هستند، تکنولوژی حذف صدای مزاحم است که سامسونگ سعی کرده در اکثر محصولاتش از آن به صورت خیلی خوب استفاده کند. اگر به دنبال هندزفری با قابلیت حذف صدای نویز و صدای مزاحم هستید، ساموسنگ بهترین هندزفری‌ها را تولید می‌کند و با تولید کردن چنین هندزفری‌هایی توانسته بسیاری از خریداران را راضی کند. آنچه باعث می‌شود اغلب افراد نسبت به خرید بهترین هندزفری سیمی سامسونگ صرف نظر کنند، نگرانی بابت قطعی سیم و مسائل این چنینی است. اگر شما هم مدام با چالش قطعی سیم های هنذفری مواجه هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً از محافظ سیم استفاده کنید و در صورت حمل هندزفری آن را در یک کیس یا کیف محافظ قرار دهید. اما اینکه توقع داشته باشید، سیم بهترین هندزفری سامسونگ قطعی در کارش نباشد کاملاً غلط است و هر فروشنده ای چنین ادعایی کند، قصد فریب شما را دارد. آنچه باعث طول عمر هرچه بیشتر هندزفری می‌شود، نگهداری اصولی است و هرچقدر هم که کیفیت یک سیم بالا باشد با نگهداری غیر اصولی دچار آسیب و قطعی می‌شود.

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل MOB T8 TB 0.5BT

هندزفری AirDots از بلوتوث نسخه 5.0 بهره می برد و در پشت هر ایرفون آن، کلیدی برای رد کردن یا پاسخ به تماس ها، پخش یا متوقف کردن موسیقی و فعال نمودن دستیار صوتی تعبیه شده است. بنابر ادعای سازنده، با یکبار شارژ جعبه هندزفری شیائومی Redmi AirDots می توانید به پخش موسیقی تا 12 ساعت بپردازید. هندزفری بلوتوث دیسون مدل D588 از سری هندزفری‌هایی است که برای ورزش و استفاده در بیرون از منزل طراحی شده است. نوع اتصال این هندزفری بی سیم است.D588 هم از طریق بلوتوث و هم با فن آوری NFC می‌تواند به گوشی متصل می‌شود.

هندزفری اورجینال گوشی Samsung Galaxy J4 2018

قابلیت شارژ سریع هم در مواقع ضروری به کمک میاد و با 10 دقیقه شارژ میتونید حدود 3 ساعت از این هندزفری استفاده کنید. درایورهای 10 میلی متری باعث میشه نسبت به قیمت کیفیت صدا و وضوح بسیار خوب باشه و به کمک قابلیت Bass Up مخصوص انکر، کیفیت و بلندی بیس پخش شده هم بسیار مناسب باشه. مکالمه هم به لطف میکروفون مناسب و فاصله کم از دهان کیفیت خوب و قابل قبولی داره. پشتیبانی از قابلیت AptX به صورت نرم افزاری باعث افزایش شفافیت موسیقی میشه و باعث میشه صدای شفاف و با وضوح مناسبی هنگام پخش موسیقی بشنوید. نسخه بلوتوث 5.2 هم باعث میشه اتصال (در صورت پشتیبانی گوشی) پایدار تر و با مصرف انرژی کمتری انجام بگیره. امکانات و قابلیت های لمسی هم خوبه و با استفاده از قسمت لمسی هندزفری میتونید به خوبی موسیقی رو مدیریت کنید و از قابلیت های دستیار صوتی بدون نیاز به خارج کردن گوشی از جیبتون دسترسی داشته باشید.

بهترین هندزفری سیمی سامسونگ + 12 مدل جدید و پرفروش سال هلورین | asilbekharid

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری