بهترین هتل های ایران معرفی ۵ هتل برتر ایران هتل های محبوب ۵ ستاره با معماری متفاوت | ariabooking

این خانه بیش از ۲۵۰ سال قدمت دارد و درست مانند سایر خانه‌های تاریخی کاشان تعمیر و به مکانی سنتی تبدیل شده است. این خانه نزدیک بود فراموش شود اما با رونق گردشگری کاشان، با هدف تبدیل به هتلی با ابهت مورد توجه قرار گرفت. جو این خانه بسیار دوستانه است و پرسنل با تجربه‌های در آن مشغول به فعالیت هستند.

معرفی بهترین هتل‌های مشهد؛ پایتخت معنوی ایران

این هتل 4 ستاره با سوئیت‌های ویلایی و دوبلکس از مسافران گرامی پذیرایی می‌کند. خانه‌های ویلایی هتل توریست توس مشهد، در یک فضای آرام و سرسبز جای دارند و مشرف به یک آب‌نمای زیبا هستند. از دیگر امکانات متفاوت این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل‌ های مشهد، دوچرخه‌سواری در پیست مخصوص، ورزش تنیس، پینت‌بال و دیگر ورزش های مهیج را می‌توان نام برد. استفاده از این تفریحات، لحظاتی پر از لذت را برایتان رقم خواهد زد. با اتاق‌های زیبا و دلباز این هتل می‌توانید چشم‌اندازی به وسعت شهر داشته باشید.

شکم گردی در اصفهان با غذاهای سنتی اصفهان؛ معرفی 9 تا از بهترین غذاهای محلی اصفهان

بهترین هتل های ایران معرفی ۵ هتل برتر ایران هتل های محبوب ۵ ستاره با معماری متفاوت | ariabooking وجود کتیبه بزرگ قدیمی، شیشه‌های رنگی و ارسی چوبی نفیس از مشخصه‌های «تالار نقش جهان» است. «تالار عالی قاپو» با الهام از اتاق موسیقی کاخ عالی قاپو و با تزیینات گچ‌‌بری، نقاشی و قطاربندی به‌همراه آثار مینیاتور ساخته شده است. ورق طلاهای قلم‌گیری‌شده در پس‌زمینه سبزآبی دیوارها و هنر تذهیب و گچ‌بری روی پوشش سقف در «تالار زرین» قطعه‌ای از هویت معماری ایرانی به شمار می‌رود.

این شهر گردشگر پذیر و پرمخاطب توانسته تا در طی سالیان بهخصوص در سالیان اخیر با گسترش امکانات و تاسیسات گوناگون نیازهای گردشگران با سلایق مختلف را به راحتی پاسخگو باشد. تنوع امکانات و اقامتگاه‌ها سبب شده است تا علاوه بر مسافرانی که بودجه محدود و معین برای سفر دارند، مسافران لوکس و طرفداران سفرهای گران قیمت نیز بتوانند از امکانات و هتل‌ های لوکس مشهد آن استفاده کنند. به طور کلی هتل‌های مشهد از بهترین هتل‌های ایران به شمار می‌روند. اتاق‌های این هتل از جدیدترین امکانات رفاهی دنیا بهره می‌برد و اقامتی سرشار از آرامش را در شیراز برای شما رقم می‌زند.

۹- هتل ساسان

علاوه بر این، هتل کایا لاله پارک امکانات دیگری دارد که از جمله آن‌ها می‌توانیم به مجموعه‌‌ رستوران‌های آن اشاره کرد که از بهترین رستوران‌های لیست بهترین هتل های ایران شهر تبریز هستند. این رستوران‌ها تنوع قومیتی و ملیتی زیادی دارند و انواع غذاهای ایرانی و خارجی در آنها سرو می‌شود. یکی دیگر از بهترین هتل های شیراز را می‌توانید در اطراف سه‌راه نمازی پیدا کنید. قدمت اقامتگاه سنتی فروغ مهر به سال ۱۳۱۶ برمی‌گردد و در واقع، بخشی از خانه تاریخی فروغ‌الملک بوده است. آخرین بازسازی این اقامتگاه در سال ۱۳۹۵ انجام شد و با ۱۸ اتاق در ساختمان دو طبقه خود، از مسافران و مهمانان شهر شیراز پذیرایی می‌کند. یکی از بهترین هتل های شیراز، هتل ۵ ستاره پرسپولیس است که خدمات کاملی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

  • رستوران مجلل به همراه غذاهای محلی ایرانی و فرنگی با ظرفیت ۱۲۰ نفر مهمان از دیگر امکانات این هتل رویایی است.
  • مسلماً تعدادی از بهترین هتل های ایران در شهر اصفهان قراردارند که یکی از هتل های اصفهان تنها هتل موزه ایران است که در لیست گران ترین هتل های ایران هم جایگاه دارد.
  • رهی نو با وجود پشتیبانان حرفه‌ای و اخلاق مشتری‌مداری، بستری امن برای رزرو هتل و اقامتگاه به صورت آنلاین است.
  • از دیگر امکانات هتل که به شکل رایگان ارائه می‌شود، می‌توان به ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، راه‌آهن و نیز حرم امام رضا اشاره کرد.

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری