بازدید بازرس کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی از پایانه جنوب و مرکز مدیریت راه‌های کشور

در جریان بازدید از پایانه جنوب، وضعیت شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات به مسافران و نحوه صدور بلیت و پیش‌فروش آن بررسی شد.

بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور همچنین در گفت‌وگو با برخی از مسافرین در جریان کم‌وکیف نحوه تهیه بلیت قرار گرفت.

بازرس کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی به همراه هیأتی و با حضور مدیران ارشد سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از پایانه جنوب و مرکز مدیریت راه‌های کشور بازدید کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، در پی دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص بازدید سرزده از دستگاه‌های اجرایی، بازرس کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی به همراه هیأت همراه و مدیران ارشد سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، از پایانه جنوب و مرکز مدیریت راه‌های کشور بازدید کرد.

همچنین یکی از مسافران به نحوه برخورد کارمند یکی از شرکت‌های مسافربری گله‌مند بود که تذکر جدی و لازم به مدیر شرکت مربوطه جهت رعایت حقوق شهروندی داده شد.

انتهای پیام

منبع: https://www.isna.ir/news/1402122820140/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%D8%B3-%DA%A9%D9%84-%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%88-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AC%D9%86%D9%88%D8%A8

بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی در ادامه از مرکز مدیریت راه‌های کشور بازدید کرد و وضعیت موجود را مورد بررسی قرار داد.

مهدی خنجری در پی گلایه‌ی برخی از مسافران در مورد کمبود بلیت در مسیر تهران – اهواز، موضوع را مورد بررسی قرار داد و از طریق راه‌اندازی ناوگان فوق‌العاده، مشکل رفع شد.

توسط داوود دانش‌جعفری

داوود دانش‌جعفری