نتایج آزمایشات سالانه ایمنی خودرو در انگلستان نشان می دهد که میانگین امید به زندگی ماشین برقی 5 سال است و قابلیت اطمینان آن هنوز از سال به سال بسیار بهبود یافته است.
به گفته لینا ، یک گروه بین المللی از محققان معتقدند که عمر خودروی برقی 2.5 سال برای اتومبیل های بنزینی و 4.7 سال برای اتومبیل های دیزل است. طبق نتایج ، اتومبیل های برقی در جاده های انگلستان به عنوان بنزین و دیزل به طور زنده زندگی می کنند.
در حال حاضر ، ماشین برقی در طول زندگی 6000 کیلومتر در حال کار است و بیش از 6000 کیلومتر همتایان بنزین است ، اما کمتر از 6000 کیلومتر است که دیزل به آن می رسد.
نتایج نشان داد که اتومبیل های برقی فقط جایگزین مناسبی برای اتومبیل های بنزینی و دیزل نیستند ، بلکه آنها را نیز از بعضی جهات شکست دادند. اتومبیل های برقی در محل کار خیلی خوب و قابل اعتماد نبودند. اما نکته اصلی این است که فناوری به سرعت در حال توسعه است.
کارشناسان خودرو بر این باورند که اتومبیل های برقی نسبت به اتومبیل های بنزینی یا دیزل قابل اطمینان تر بودند زیرا قطعات بسیار کمتری دارند. با این حال ، داده ها محدود بود ، زیرا اولین اتومبیل های برقی در بازار جامع زندگی خود را پایان می دهند.
به گفته گاردین ، محققان از داده ها برای تخمین میزان خسارت به وسایل نقلیه مختلف استفاده می کردند. البته اینها ، صرف نظر از پایان ماشین در چند سال اول ماشین ، احتمالاً تصادف بودند. تجزیه و تحلیل نشان داد که اتومبیل های تسلا طولانی ترین طول عمر خودروهای دارای باتری را دارند.
محققان دریافتند که قابلیت اطمینان کلیه خودروهای جدید با پیشرفت فناوری در طول سال ها افزایش یافته است. این تحولات بیشتر در اتومبیل های برقی مشخص می شود. آنها افزودند که نتیجه تولید کنندگان خودرو یکی از اشتباهات اولیه آن در مدل های باتری است ، اما یافتن پیشرفت در فن آوری بنزین و دیزل آسان نیست.
این می تواند عمر طولانی تری به خودرو به مزایای زیست محیطی خودروهای برقی در مقایسه با بنزین مشابه اضافه کند ، زیرا اضافه کردن توربین های بادی جدید و انرژی خورشیدی به شبکه ، مصرف انرژی خود را هر ساله و انتشار دی اکسید کربن در صورت استفاده در تجدید پذیر ، پاک می کند. انرژی
این نتایج می تواند نگرانی در مورد تعمیرات گران قیمت که باعث ایجاد هزینه های بیمه برای برخی از اتومبیل های برقی شده است. اتومبیل های برقی ، با وجود انتشار آلاینده های اولیه بیش از تولید ، می توانند اثرات پاهای کربن خود را جبران کنند و به مبارزه با تغییرات آب و هوایی کمک کنند و به یک گزینه طولانی مدت پایدار تبدیل شوند.
Noussintist گزارش داد که چین و نروژ پیشگام انتقال انرژی در سراسر جهان هستند.
پایان پیام
منبع: https://www.isna.ir/news/1403110806328/%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D9%86%D8%B2%DB%8C%D9%86%DB%8C-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85%DB%8C%DA%A9-%D8%B9%D9%85%D8%B1-%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF